Vakantiehuis KO-SA Beach Resort

Tonen op kaart

22 reviews over Vakantiehuis KO-SA Beach Resort

• 2019
    9Fam.Booij19-10-2019

Wat een heerlijke plek en ontzettend gastvrije mensen. Genoten. Goede uitvalbasis voor Elmina Castle (zeker ook de vismarkt mee pikken als je daar bent) en Kakum National Park. Vanuit Accra ongeveer 4u rijden (een rit die niet verveelt, veel te zien onderweg).

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Gert Siekmans23-03-2019

Paradijs op aarde!

Geweldige plek om enkele dagen te verblijven. Gastvrije eigenaren en medewerkers. Ligging is fantastisch. Accommodatie was uitstekend. Kortom: absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• Oude reviews

9Viola de Kort07-05-2016

Superplek om echt even tot rust te komen

Ko-Sa is geen viersterren hotel met alle faciliteiten van dien maar het is er paradijselijk, rustig, sfeervol en charmant. De kreeft en de verse fruitsalade met Papaya is goddelijk. Zorg dat je minimaal een paar dagen wifiloos geniet van deze plek. Ga zitten op een stoel een drink het Sap van een kokosnoot. Ook fijn om je vitaminetekort een beetje aan te vullen na een intensieve reis door Ghana. Zoek een gunstig moment om naar Kakum te gaan, probeer de drukte daar te vermijden. Er zijn meer interessante excursies in de buurt. Nol en Annelies kunnen je hierover prima informeren.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9alda06-11-2015

mooie plek maar het is niet in Cape coast

Het is een erg mooi resort en heel behulpzame en gastvrije nederlandse eigenaren, ook het personeel is erg gastvrij, mooie kamers en heerlijk eten, dichtbij het strand.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Karin Zeeuwen09-03-2014

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijke huwelijksreis hebben we hier gehad. Voor Afrikaanse begrippen was het erg goed. We hadden een kamer met douche en toilet. Het water was niet warm, maar dat wil je ook niet met dat weer. 's Ochtends in alle vroegte opstaan om in de zee te zwemmen, om vervolgens te genieten van een heerlijk ontbijt. Het personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk en komen elke dat even naar je toe om te vragen hoe het gaat, of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Als je het vraagt, bellen ze een taxi voor je en vertellen ze wat het ongeveer gaat kosten, zodat je niet opgelicht wordt. De Ghanezen zijn ook erg vriendelijk en daar helemaal niet aan het bedelen. Op het strand zijn twee tentjes waar je souvenirs kan kopen en een meneer die zelf kettingen en armbanden maakt en verkoopt. Allemaal voor prima prijzen in een schitterende omgeving! Het was zeker de moeite waard en we gaan er naar terug. Misschien over vijf of pas over tien jaar, maar dat we terug gaan, dat is zeker!Topvakantie

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Elizabeth Kleijwegt24-05-2013

Dat was echt genieten!!!

Samen met m'n vriendin Marja hebben we 4 nachten doorgebracht in Ko-Sa. Het was geweldig. De ligging is perfect, de huisjes zijn leuk, het restaurant is gezellig en ruim. We hebben genoten van het eten, vers en gevarieerd. En het personeel is heel vriendelijk en gezellig. Ik was al langer in Ghana en ging m'n vriendin Marja in Accra ophalen. We hadden bij verhuurbedrijf een auto met een geweldige chauffeur (Richard) gehuurd. Dus we konden heel luxueus allerlei trips maken.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Iris01-10-2012

Fantastische plek

Hele leuke kleine hutjes, practisch op het strand. Je valt in slaap met het geluid van de golven en wordt wakker stapt je kamertje uit en je staat op een adembenemend strand. In het dorpje wordt elke ochtend de visvangst binnen gehaald en meteen verkocht en is een aanrader om even bij rond te gaan neuzen. Het restaurant is heerlijk en het personeel is vriendelijk en gastvrij (dat was weer even wennen vergeleken met andere Ghanese standaarden). Kortom een fantastische plek, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Kees en Aly25-03-2012

gastvrije idyllische locatie pal aan het strand

Kosa Beach is een relaxed, kleinschalig resort waar je geen nummer bent. Het eten is heerlijk en gevarieerd, de wijn is er in verschillende soorten en prima betaalbaar. De accomodatie is niet luxe maar alles is aanwezig. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en hebben ons van advies voorzien over mogelijkheden wat betreft uitstapjes in de omgeving en een betrouwbare taxi voor ons geregeld.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8fam.meijndert22-01-2012

Heerlijke relaxplek

Wel veel Nederlanders hier, maar niet irritant. Lekker eten, aardige uitbaters.

Leuke huisjes in een mooie tuin.

Aan het strand wat weinig strandbedjes en maar een klein stukje zee waar je veilig kunt zwemmen. Dus niet zo geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10joyce14-05-2011

ik wil teruuuggg!!!

leuk personnel!!! perfecte ligging!! eten was heeeerlijk!!!,, het was gewoon perfect!!! personeel ging mee spelletjes doen,, ligt daar genoeg,, leuke huisjes!! klein maar fijn!! boek optijd want t zit zo vol!!

Gereisd met vrienden in juni 2010

0 tips over Vakantiehuis KO-SA Beach Resort

1 vraag over Vakantiehuis KO-SA Beach Resort

• erna ansah, 04-10-2016

kosten

Wat zijn de kosten per nacht voor een gezin met 2 tieners voor 1 of 2 weken begin mei 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12