Vakantiehuis KO-SA Beach Resort

VakantiehuisWeer vandaag28°25°
Vakantiehuis KO-SA Beach Resort
8,9

20 reviews over Vakantiehuis KO-SA Beach Resort in het Nederlands

Superplek om echt even tot rust te komen

Viola de Kort
7-5-2016

Ko-Sa is geen viersterren hotel met alle faciliteiten van dien maar het is er paradijselijk, rustig, sfeervol en charmant. De kreeft en de verse fruitsalade met Papaya is goddelijk. Zorg dat je minimaal een paar dagen wifiloos geniet van deze plek. Ga zitten op een stoel een drink het Sap van een kokosnoot. Ook fijn om je vitaminetekort een beetje aan te vullen na een intensieve reis door Ghana.

Zoek een gunstig moment om naar Kakum te gaan, probeer de drukte daar te vermijden. Er zijn meer interessante excursies in de buurt. Nol en Annelies kunnen je hierover prima informeren.

Het is een erg mooi resort en heel behulpzame en gastvrije nederlandse eigenaren, ook het personeel is erg gastvrij, mooie kamers en heerlijk eten, dichtbij het strand.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Karin Zeeuwen
9-3-2014

Wat een heerlijke huwelijksreis hebben we hier gehad. Voor Afrikaanse begrippen was het erg goed. We hadden een kamer met douche en toilet. Het water was niet warm, maar dat wil je ook niet met dat weer. 's Ochtends in alle vroegte opstaan om in de zee te zwemmen, om vervolgens te genieten van een heerlijk ontbijt. Het personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk en komen elke dat even naar je toe om te vragen hoe het gaat, of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Als je het vraagt, bellen ze een taxi voor je en vertellen ze wat het ongeveer gaat kosten, zodat je niet opgelicht wordt. De Ghanezen zijn ook erg vriendelijk en daar helemaal niet aan het bedelen. Op het strand zijn twee tentjes waar je souvenirs kan kopen en een meneer die zelf kettingen en armbanden maakt en verkoopt. Allemaal voor prima prijzen in een schitterende omgeving! Het was zeker de moeite waard en we gaan er naar terug. Misschien over vijf of pas over tien jaar, maar dat we terug gaan, dat is zeker!Topvakantie

Dat was echt genieten!!!

Elizabeth Kleijwegt
24-5-2013

Samen met m'n vriendin Marja hebben we 4 nachten doorgebracht in Ko-Sa. Het was geweldig. De ligging is perfect, de huisjes zijn leuk, het restaurant is gezellig en ruim. We hebben genoten van het eten, vers en gevarieerd. En het personeel is heel vriendelijk en gezellig. Ik was al langer in Ghana en ging m'n vriendin Marja in Accra ophalen. We hadden bij verhuurbedrijf een auto met een geweldige chauffeur (Richard) gehuurd. Dus we konden heel luxueus allerlei trips maken.

Fantastische plek

Iris
1-10-2012

Hele leuke kleine hutjes, practisch op het strand. Je valt in slaap met het geluid van de golven en wordt wakker stapt je kamertje uit en je staat op een adembenemend strand. In het dorpje wordt elke ochtend de visvangst binnen gehaald en meteen verkocht en is een aanrader om even bij rond te gaan neuzen.

Het restaurant is heerlijk en het personeel is vriendelijk en gastvrij (dat was weer even wennen vergeleken met andere Ghanese standaarden).

Kortom een fantastische plek, echt een aanrader!

Kosa Beach is een relaxed, kleinschalig resort waar je geen nummer bent. Het eten is heerlijk en gevarieerd, de wijn is er in verschillende soorten en prima betaalbaar. De accomodatie is niet luxe maar alles is aanwezig.

De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en hebben ons van advies voorzien over mogelijkheden wat betreft uitstapjes in de omgeving en een betrouwbare taxi voor ons geregeld.

Heerlijke relaxplek

fam.meijndert
22-1-2012

Wel veel Nederlanders hier, maar niet irritant.

Lekker eten, aardige uitbaters.

Leuke huisjes in een mooie tuin.

Aan het strand wat weinig strandbedjes en maar een klein stukje zee waar je veilig kunt zwemmen. Dus niet zo geschikt voor kinderen.

ik wil teruuuggg!!!

joyce
14-5-2011

leuk personnel!!! perfecte ligging!! eten was heeeerlijk!!!,, het was gewoon perfect!!! personeel ging mee spelletjes doen,, ligt daar genoeg,, leuke huisjes!! klein maar fijn!! boek optijd want t zit zo vol!!

We verbleven hier een week, lekker rustige omgeving. leuke contacten met de lokale bevolking gehad. Het eten is prima, vooral de lokale gerechten. Op zaterdag avond na het diner was er een lokale dansgroep met een formidabel optreden. Leuke uitstapjes gemaakt naar o.a. Cape Coast, Elmina en het naburige dorpje Ampenyi. Ook is het Kakum canopy walk aan te raden. Het zwemwater is ook prima.

Zeker een oord om nog eens terug te komen.

one of the best places to be

Marieke Droogh-den Ouden
22-3-2011

Deze plek zo ontzettend relaxt. Als je tot rust wil komen met een stapel boeken aan het strand en vriendelijke mensen en lekker eten dan is dit de plek.

Ik zou zo weer terugwillen.

Wij waren er met 2 gezinnen met puberkinderen. Jammer dat we er maar zo kort waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis KO-SA Beach Resort in Ampenyi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis KO-SA Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis KO-SA Beach Resort scoort een 8.93 uit 10 op basis van 20 reviews.