Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag34°26°
Bed and Breakfast Spintex Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Spintex Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Spintex Inn in het Nederlands

Een leuk en gastvrij verblijf

Patrick
27-3-2012

Gasthof Spintex Inn in Accra is een leuke accomodatie waar je zeker terug zal komen. De eigenaresse van het gastverblijf is een zeer vriendelijk en betrokken met de gasten. Het eten is lekker en voordelig. Bij het gastverblijf is een lokale keuken maar ook een chinees. Kamers worden elke morgen netjes schoongemaakt. Op loopafstand zijn er winkels waar je je dagelijkse boodschappen kunt doen. Op 250 meter zijn er 2 banken waar je kunt pinnen. De ligging qua het centrum ligt op een kwartiertje rijden van het gastverblijf maar is goed te doen. Wanneer je een uitje wilt maken is er een huurauto te beschikking, met en zonder chauffeur. Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam en doen alles met een glimlach. Overdag en 's nachts is er bewaking op het terrein aanwezig. Spintexx in heeft ook een openbaar terras waar ook de lokale bevolking komt, dit is een leuke manier om met ze in contact te komen. Zeker een aanrader dus.

Gereisd zakelijk in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Spintex Inn in Accra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Spintex Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.