Hotel Labadi Beach

Hotel Labadi Beach

8,6

5 reviews over Hotel Labadi Beach in het Nederlands

2007

Zeer mooi aangelegd 5* hotel aan de rand van Accra. Prima service en verzorging en een heerlijk zwembad. Hotel ligt direct aan het strand. Zee is zeer gevaarlijk en je kan, door de zeer opdringerige lokale bevolking, niet echt meer rustig liggen.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Zeer luxueuse en goed verzorgde hotel voorziening op een voor vakantiegangers mooie locatie (prachtig strand). Voor zakenreizigers (te) ver bij het zakelijke centrum en vliegveld vandaan.

Gereisd anders in mei 2007
2006

Ik kom sinds 1982 elk jaar 3x in Accra

N.Schot
9-12-2006

Ik kom sinds 1982 elk jaar 3x in Accra.

Ik was blij, dat er na het Novotel eindelijk eens luxe werd geboden en wel door het Labadi.

Op hotel gebied is Labadi Beach het beste dat Ghana te bieden heeft. Zij adverteren met "Ghana's only five star Hotel" en dat zijn ze ook, voor West-Afrikaanse begrippen.

Gereisd anders in december 2006

2005

Werkelijk een uitstekend hotel en zeker voor Ghaneesche begrippen. Zeer schoon, zeer goed eten en mooie van alle gemakken voorziene kamers. Zeker als je acht maanden in de rural area's gewoont hebt met een matras als bed en een emmer als douche en fufu en banku uit het vuistje iedere dag. Makkelijk te vinden aan de hoofdweg Accra Tema. Meteen aan een van de mooiste stranden van Ghana.

Gereisd anders in mei 2005

Zeer goed hotel

arnold
17-3-2005

Zeer goed hotel. zeker voor Afrikaanse begrippen. Hier worden ook bijeenkomsten gehouden door internationale bedrijven zoals coca-cola. Wij liepen zelfs de president tegen het lijf. Nette bediening, vriendelijke mensen, schoon en goed en lekker eten waar je ook later geen last mee kreeg. Goed uitvalspunt voor allerlei excursies die je in het hotel kan regelen. Fitness, zwembad met fontein, palmentuin en pal aan het strand. Langs de doorgaande weg naar Tema, waar je overigens geen last van hebt. Ommuurd en bewaakt.

Gereisd anders in maart 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Labadi Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labadi Beach in Accra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labadi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.