Hotel Labadi Beach

Hotel Labadi Beachstersterstersterster

8.6Fantastisch

Ghana, Ghana, Accra

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Labadi Beach?

8.6Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Labadi Beach

• 8Ruud28-08-2007

Zeer mooi aangelegd 5* hotel aan de rand van Accra. Prima service en verzorging en een heerlijk zwembad. Hotel ligt direct aan het strand. Zee is zeer gevaarlijk en je kan, door de zeer opdringerige lokale bevolking, niet echt meer rustig liggen.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8Jaap Zuidema16-05-2007

Zeer luxueuse en goed verzorgde hotel voorziening op een voor vakantiegangers mooie locatie (prachtig strand). Voor zakenreizigers (te) ver bij het zakelijke centrum en vliegveld vandaan.

Gereisd in mei 2007

• 9N.Schot09-12-2006

Ik kom sinds 1982 elk jaar 3x in Accra. Ik was blij, dat er na het Novotel eindelijk eens luxe werd geboden en wel door het Labadi. Op hotel gebied is Labadi Beach het beste dat Ghana te bieden heeft. Zij adverteren met "Ghana's only five star Hotel" en dat zijn ze ook, voor West-Afrikaanse begrippen.

Gereisd in december 2006

• 9Paul van den Bosch22-05-2005

Werkelijk een uitstekend hotel en zeker voor Ghaneesche begrippen. Zeer schoon, zeer goed eten en mooie van alle gemakken voorziene kamers. Zeker als je acht maanden in de rural area's gewoont hebt met een matras als bed en een emmer als douche en fufu en banku uit het vuistje iedere dag. Makkelijk te vinden aan de hoofdweg Accra Tema. Meteen aan een van de mooiste stranden van Ghana.

Gereisd in mei 2005

• 9arnold17-03-2005

Zeer goed hotel. zeker voor Afrikaanse begrippen. Hier worden ook bijeenkomsten gehouden door internationale bedrijven zoals coca-cola. Wij liepen zelfs de president tegen het lijf. Nette bediening, vriendelijke mensen, schoon en goed en lekker eten waar je ook later geen last mee kreeg. Goed uitvalspunt voor allerlei excursies die je in het hotel kan regelen. Fitness, zwembad met fontein, palmentuin en pal aan het strand. Langs de doorgaande weg naar Tema, waar je overigens geen last van hebt. Ommuurd en bewaakt.

Gereisd in maart 2005

0 tips over Hotel Labadi Beach

0 vragen over Hotel Labadi Beach

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats