Hotel La Palm Royal Beach

Hotel La Palm Royal Beach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Palm Royal Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Palm Royal Beach in het Nederlands

Met vrienden

zeer goed

christiaan
1-1-2016

dit Hotel is echt een van de beste hotels van Ghana alle kamers liggen in aperte huisjes van 4 of 5 kamers verdeeld in een mooie tuin langs het labadi beach.

service is zeer goed en het zwembad zeg je voor afrikaanse begrippen U tegen!

tevens is er nog een casino en verschillende bars in dit hotel.Ik kan ook zekers zeggen dat dit hotel toch wel bij de beste van ghana hoort,kom graag nog een keer terug hier.

2007

Dit hotel behoort tot de top in Ghana en ligt aan het strand op iets kortere afstand van Accra dan het Labadi Beach Hotel (dichtbij het International Trade Fair Centre). Tijdens spitsuren duurt een rit per taxi naar het centrum van Accra toch veel tijd. Door zijn ligging en faciliteiten ook geschikt als familie-hotel. Diverse prima restaurants, inclusief een Chinees en een ijsbar. Ruime kamers, telkens 6 kamers ondergebracht in een van de 15 chalets. Heeft het grootste zwembad van Ghana met heel veel groen eromheen. Het strand is hier niet echt uitnodigend voor de hotelgasten.

coördinaten 5º33.749’N 0º8.627 W

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Palm Royal Beach in Accra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Palm Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.