7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Accra voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Golden Tulip Accra in het Nederlands

zakenhotel

bertjen
16-7-2011

Hier zakelijk geweest. Zakenhotel maar goed verzorgd. ga zeker naar de arts en craft market. Laat je niet afzetten door de taxichauffeur. beter regelen via de receptie

Gereisd zakelijk in april 1998

net hotel

Suzana
27-8-2010

ik ben meerdere keren in dit hotel geweest. Het is een prima Afrikaans hotel met af en toe wat airco problemen - typisch Afrika. Het eten is redelijk. Ik heb maar 1 keer voedselvergiftiging gehad (van het koud buffet) in al die keren die ik er was. Mooi zwembad, hele kleine basic gym, maar wel 2 tennis velden. Uitchecken duurt lang. Geadviseerd wordt om niet met credit card te betalen omdat het fraude gevoelig zou zijn. Heb er geen ervaring mee.

Gereisd zakelijk in maart 2002

Bitterballen in Ghana?!?

Saskia
28-4-2009

Heel mooi, luxe hotel. Top als je van luxe houdt maar naar mijn mening zonde van je geld. Hiervoor ga je niet naar Afrika! Blijf dan dichter bij huis! De Ghanese sferen zijn hier ver te zoeken.

Service, faciliteiten en prijs+kwaliteit zijn echt westers, zoals je van Golden Tulip kunt verwachten. Maar in Ghana kun je voor veeeel minder geld een veel leukere (en ook luxe!) vakantie houden die niet 'basic' hoeft te zijn! Ter vergelijking: voor 1 nacht Golden Tulip kun je ruim een week verblijven in een leuk familiehotel.

Voor mij persoonlijk dus geen bitterballen op een 'Ghanees' Golden Tulip terras...!

Gereisd met vrienden in juli 2008

2008

Golden Tulip in Accra is mij zer goed bevallen. (verblijf regelmatig wereldwijd in div. hotels voor werk)

Inderdaad zijn de kamers niet echt ruim, maar de service en het over het algemeen vriendelijke personeel, maakt veel goed. Het eten is er echt zeer goed en goed betaalbaar. Gemiddeld 12 tot 18 Cedis (gelijk aan us dollar) per menu. Kleine kaart eten is ook lekker en niet duur. Verder prima zwembad met een bar.

Gereisd met partner in februari 2008
2007

Goed en degelijk hotel voor een prima verblijf. Kamers wat aan de krappe kant. Heerlijk zwembad met leuke bar. Prima ontbijt en je kan er heerlijk eten. Eén van de beste hotels van Accra.

Gereisd met vrienden in september 2007

Was daar van 11 juni 2007 tot en met 29 juni 2007

Michel Griffet
1-7-2007

Was daar van 11 juni 2007 tot en met 29 juni 2007.Algemeen ben ik zeer tevreden over dit hotel. Alleen als je dagelijks naar Accra centrum moet is de ligging niet zo goed wegens het drukke verkeer.Opgepast in alle hotels in Accra heel veel Hotelprotituees(uitzuipbar systeem).

Vriendelijk personeel een kleine fooi doet wonderen deze mensen hun maandloon is ongeveer 180 euro.

De kreeft (lobster) is er zeer goedkoop en zeer lekker, zeer goede keuken trouwens.Ook de annanas en de mango zijn uitermate lekker. De kamers zijn spijtig genoeg veel te klein, te weinig plaats om je kledij op te bergen.

iedere avond speeld een live band muziek tot 22.00 U. Kga in Jan 2008 terug.

Gereisd anders in juli 2007

Golden Tulip is merkbaar aanwezig in Accra en daarmee wijd en zijd bekend. Ontmoetingspunt voor zowel westerse als afrikaanse reizigers, voor zakelijke en vakantie reizigers. Goede uitvalsbasis voor het verder verkennen van Ghana.

Kwaliteit in een volwaardig Afrikaanse omgeving.

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Accra in Accra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Accra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.