Bed and Breakfast Aplaku Guesthouse

3 reviews over Bed and Breakfast Aplaku Guesthouse in het Nederlands

Buitengewoon vriendelijk guesthouse

Marleen de Koning
29-4-2011

Geweldig. Prachtige omgeving. Vanuit Aplaku Guesthouse een fantastisch uitzicht over de zee.

De Nederlandse gastvrouw geeft u alle gewenste informatie.

Vriendelijk guesthouse met een geweldige service

Marleen de Koning
5-11-2010

Aplaku guesthouse is gevestigd in Accra,Ghana.

Voor hun website:

ga naar Google en type"Ghana guesthouse".

Zij ontvangen studenten, vrijwilligers, politici, zakenmensen en toeristen, met respect voor Ghana, de natuur en de cultuur.

Voor gasten die willen acclimatiseren,voordat ze verder reizen. Ook geschikt voor langer verblijf. Voor groepen en individuen.

Water en elektriciteit zijn altijd aanwezig.

Aplaku guesthouse heeft een prachtig uitzicht over de zee. Stranden zijn op loopafstand.

Ze geven hun gasten alle releante informatie.

Voor luchthaventransport of ander vervoer hebben ze contacten met betrouwbare chauffeurs met deugdelijke auto's.

Voor meer informatie

aplakuguesthouse@yahoo.com

PRIMA PLEK

Suur Maj Zonneveld
20-4-2010

Prima plek. Rustig gelegen.mooi uitzicht.Vriendelijke gastvrouw. Dicht bij BojoBeach.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aplaku Guesthouse in Accra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aplaku Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.