Reviews over Accra

zeer goed

christiaan,
    1-1-2016

dit Hotel is echt een van de beste hotels van Ghana alle kamers liggen in aperte huisjes van 4 of 5 kamers verdeeld in een mooie tuin langs het labadi beach.

service is zeer goed en het zwembad zeg je voor afrikaanse begrippen U tegen!

tevens is er nog een casino en verschillende bars in dit hotel.Ik kan ook zekers zeggen dat dit hotel toch wel bij de beste van ghana hoort,kom graag nog een keer terug hier.

Een leuk en gastvrij verblijf

Patrick,
    27-3-2012

Gasthof Spintex Inn in Accra is een leuke accomodatie waar je zeker terug zal komen. De eigenaresse van het gastverblijf is een zeer vriendelijk en betrokken met de gasten. Het eten is lekker en voordelig. Bij het gastverblijf is een lokale keuken maar ook een chinees. Kamers worden elke morgen netjes schoongemaakt. Op loopafstand zijn er winkels waar je je dagelijkse boodschappen kunt doen. Op 250 meter zijn er 2 banken waar je kunt pinnen. De ligging qua het centrum ligt op een kwartiertje rijden van het gastverblijf maar is goed te doen. Wanneer je een uitje wilt maken is er een huurauto te beschikking, met en zonder chauffeur. Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam en doen alles met een glimlach. Overdag en 's nachts is er bewaking op het terrein aanwezig. Spintexx in heeft ook een openbaar terras waar ook de lokale bevolking komt, dit is een leuke manier om met ze in contact te komen. Zeker een aanrader dus.

fantastisch

debrah jansen,
    10-8-2011

de service was geweldg heb lekker geslapen en wat een mooi land zeg

zakenhotel

bertjen,
    16-7-2011

Hier zakelijk geweest. Zakenhotel maar goed verzorgd. ga zeker naar de arts en craft market. Laat je niet afzetten door de taxichauffeur. beter regelen via de receptie

Buitengewoon vriendelijk guesthouse

Marleen de Koning,
    29-4-2011

Geweldig. Prachtige omgeving. Vanuit Aplaku Guesthouse een fantastisch uitzicht over de zee.

De Nederlandse gastvrouw geeft u alle gewenste informatie.

Accra scoort een 7,9 uit 10, op basis van 21 reviews