Reviews over accommodaties in Ghana

Superplek om echt even tot rust te komen

Viola de Kort,
    7-5-2016

Ko-Sa is geen viersterren hotel met alle faciliteiten van dien maar het is er paradijselijk, rustig, sfeervol en charmant. De kreeft en de verse fruitsalade met Papaya is goddelijk. Zorg dat je minimaal een paar dagen wifiloos geniet van deze plek. Ga zitten op een stoel een drink het Sap van een kokosnoot. Ook fijn om je vitaminetekort een beetje aan te vullen na een intensieve reis door Ghana.

Zoek een gunstig moment om naar Kakum te gaan, probeer de drukte daar te vermijden. Er zijn meer interessante excursies in de buurt. Nol en Annelies kunnen je hierover prima informeren.

relaxte plaats

Lineke de Vries,
    31-1-2016

Het laatste stuk van de reis er naar toe is erg hobbelig. Daarna heb je een prima plek om te relaxen. Mooie huisjes, goed eten. Mogelijkheid om te zwemmen in lake Bosumtwe. Ook een wandeling naar de krater rand (wel klimmen) is mogelijk. Verder kunnen er workshops gedaan worden. Vriendelijke eigenaren.

zeer goed

christiaan,
    1-1-2016

dit Hotel is echt een van de beste hotels van Ghana alle kamers liggen in aperte huisjes van 4 of 5 kamers verdeeld in een mooie tuin langs het labadi beach.

service is zeer goed en het zwembad zeg je voor afrikaanse begrippen U tegen!

tevens is er nog een casino en verschillende bars in dit hotel.Ik kan ook zekers zeggen dat dit hotel toch wel bij de beste van ghana hoort,kom graag nog een keer terug hier.

mooie plek maar het is niet in Cape coast

alda,
    6-11-2015

Het is een erg mooi resort en heel behulpzame en gastvrije nederlandse eigenaren, ook het personeel is erg gastvrij, mooie kamers en heerlijk eten, dichtbij het strand.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Karin Zeeuwen,
    9-3-2014

Wat een heerlijke huwelijksreis hebben we hier gehad. Voor Afrikaanse begrippen was het erg goed. We hadden een kamer met douche en toilet. Het water was niet warm, maar dat wil je ook niet met dat weer. 's Ochtends in alle vroegte opstaan om in de zee te zwemmen, om vervolgens te genieten van een heerlijk ontbijt. Het personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk en komen elke dat even naar je toe om te vragen hoe het gaat, of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Als je het vraagt, bellen ze een taxi voor je en vertellen ze wat het ongeveer gaat kosten, zodat je niet opgelicht wordt. De Ghanezen zijn ook erg vriendelijk en daar helemaal niet aan het bedelen. Op het strand zijn twee tentjes waar je souvenirs kan kopen en een meneer die zelf kettingen en armbanden maakt en verkoopt. Allemaal voor prima prijzen in een schitterende omgeving! Het was zeker de moeite waard en we gaan er naar terug. Misschien over vijf of pas over tien jaar, maar dat we terug gaan, dat is zeker!Topvakantie