Hotel Sharden

Hotel Sharden

Kleine hotelsWeer vandaag13°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Sharden voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sharden in het Nederlands

Locatie top, kamers te klein

Niels
22-7-2014

Dit hotel ligt op een toplocatie in de oude stad. Alles is op zeer korte loopafstand te bereiken. Het in en uitchecken ging vlot en vriendelijk en het ontbijt is simpel maar voldoende. De kamers zijn echter behoorlijk klein, te klein want de koffers konden we nergens kwijt en er was geen stoel aanwezig om bijv. kleding op te hangen. Ook in de badkamer kon je nix kwijt. Was verder wel allemaal schoon maar het rook ook vreemd in de kamer. Zou een volgende keer naar een andere optie kijken

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sharden in Tbilisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sharden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.