9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Iveria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Blu Iveria in het Nederlands

Een unieke ervaring in een vrij 'onbekend' land.

judith Plusquin,
16-3-2018

prachtig hotel, vriendelijk personeel. zwembad op bovenste verdieping en zo ontworpen dat je vanuit het zwembad een prachtig zicht had op Tbilisi. Hele mooie ruime, moderne kamers en leuk ingericht. Uitgebreid ontbijt. Gelegen kortbij een winkelstraat en mooie musea.

Gereisd met vrienden in september 2016
Radisson Blu Iveria Hotel, Guest Relations, 28-12-2018

Dear Valued Guest,

Thank you very much for your rating and positive comment,

Best Regards

Radisson Blu Iveria Hotel

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Iveria in Tbilisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Iveria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.