Tbilisi

Tbilisi

vakanties Tbilisi

We hebben een aantal aanbieders voor Tbilisi voor je op een rij gezet:

Reviews over Tbilisi

• 6Bob28-11-2018

Niet de moeite

Wij vonden Tbilisi een relatief dure, overprijsde stad. Het viel op dat de stad in sneltempo aan het transformeren was naar een toeristische trekpleister en dat nam veel van de authenciteit weg. De mensen waren er nors en niet echt aardig en het weer viel tegen. Na Tbilisi zijn we doorgereisd naar Armenië en dat beviel ons veel meer!

• 3Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Rachel07-08-2018

Super plek!

Tbilisi is een fantastische stad. De mengeling aan culturen, de prachtige gebouwen en de sfeervolle terrasjes maken het een echte vakantieplek. Het is gemakkelijk om met de taxi van de ene naar de andere kant van de stad te komen. Wel even afdingen. Rondom de 5 lari (delen door 3 om euro's te weten) kan je van de ene naar de andere plek. Mocht je naar een specifiek adres willen, laat dan even iemand die Engels spreekt het adres naar het kartvelisch vertalen, dan weet je zeker dat de taxichauffeur die over het algemeen slecht Engels spreekt je toch nog begrijpt. Mindere punten: Mensen roken vaak nog in de restaurants en in de taxi. Verder alleen maar positieve punten. Wij gaan snel weer!!

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8Wouter01-05-2018

Georgië is top!

Georgië is een prachtig land met mooie steden. Je moet wel een beetje open staan voor 'iets anders'. De natuur is ongelooflijk. Tbilisi is prachtig en lelijk tegelijk. De prijzen zijn laag. Voor de clubbers onder ons: Ga naar Tbilisi!

Voor een strandvakantie kan je naar Batumi, dit is alleen wel wat anders dan de standaard Europese strandvakantie. Als je dat zoekt kan je beter naar Spanje gaan. Beste reistijd: van april t/m juni en september en oktober.

Ben je de standaard stedentrips naar Berlijn, Londen, Parijs en Barcelona beu? Tbilisi is jouw ding :) Voor een avontuurlijke vakantie kan je naar het binnenland en het noorden.

Eten en drinken kan je erg goed in Georgië. De keuken is wat 'boers', maar erg lekker. Geen haute cuisine. Er zijn duizenden wijnen en prima bieren en sterke dranken.

• 6Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8judith plusquin16-03-2018

oud en modern samen verweven

Tbilisi (spreek uit Bilisi) is een opmerkelijke stad, met een mengelmoes van oud en modern. Ze hebben prachtige gebouwen, die dringend aan een opknapbeurt toe zijn. Opmerkelijk is dat de lokale mensen niet zo in de wolken zijn met de moderne architectuur! Wij vonden het in ieder geval prachtig. We hebben een leuke wandeling gemaakt door een heel oud deel van Tbilisi, met vele steegjes. Het eten is superlekker maar overdadig.

• 7Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2016

• 4ber22-11-2016

verschrikkelijk

Natuur/kaukasus prachtig maar de bevolking is vreselijk. Constant, met name taxichauffeurs, dreigend om meer geld vragen. In restaurant wordt eten voor je neergekwakt. Hygiene in onze (VIER!) hotels slecht. Mensen roken ook allemaal, stinken. Gewoon een derde wereld land met slechte hygiene, ongastvrij en boers.

• 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Jan Paul24-09-2015

Bijzondere culturele ervaring

Tbilisi was voor mij een bijzondere ervaring voornamelijk op social cultureel vlak. De verschillen tussen de locale cultuur en de Nederlandse zijn interessant. Ook het verkeer is van een andere orde. Daarbij is de staat van de stad -behalve het opgeknapte centrum- een bijzondere ervaring. Ik zou het een 2e wereldland willen noemen.

• 5Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Alleen gereisd in november 2014

• 7Brita17-09-2013

Oude stadsgedeelte is zeer de moeite waard

Een stad met een mooi oud gedeelte dat wel een openluchtmuseum lijkt met schitterende oude gebouwen. Het is er erg heuvelachtig, dus voor mensen die slecht terbeen zijn niet echt aan te raden. Veel restaurantjes en terrasjes voor de toeristen, waar prijzen niet mis zijn!

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10natalya03-10-2012

Прекрасный город, но только не в августе, т.к

Прекрасный город, но только не в августе, т.к очень жарко....больше 2х дней не выдержали, зато за 3 недели объездили практически всю Грузию!!!!!!! теперь планируем в мае-июне поехать, чтоб изучить Тбилиси!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7ANNE RAUWERDA04-07-2011

Nice place to be.

Tbilisi has a lot of culture to discover, with many interesting places to visit. The old center is very interesting with a lot of nice little restaurants and bars.

• 6Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 8Fred Vorstenbosch07-11-2009

Heel mooi

Ik ben nu 6 x in Georgie geweest. Georgie is geen massa bestemming en is er zeer veel te zien, beleven, te ontdekken en genieten. Cultuur, natuur, vriendelijke mensen volop. aanrader; Shavnabada Klooster, iets ge legen buiten Tblisi. Zondagse dienst is een must. Ik heb vele reisverhalen over Georgie.

Gereisd met vrienden in november 2009

10 van de 12 reviews gezien