Lodge Marakissa Rivercamp

18 reviews over Lodge Marakissa Rivercamp

• 2018
    8Ilse01-08-2018

Fantastisch!

Marakisa Rivercamp schittert in al haar eenvoud. Het biedt rust in een natuurlijke omgeving. De kamers zijn geheel in stijl vormgegeven. Door de hartelijke ontvangst van Adema voel je je zeer welkom! De samenwerking met de bevolking geeft community ook profijt van deze voorziening.

• 10Jeffrey21-01-2018

Heerlijk genoten hier,was zeker de moeite waard

Gewoon 1 woord geweldig, prachtige locatie en natuur. Adama, bedankt je weet van elke maaltijd weer een feest te maken. Joop ook altijd gezellig aanwezig en weet je veel te vertellen over het land. Komen zeker terug volgend jaar, Bedankt voor de goede zorgen

• 10Gerda21-01-2018

Geweldig zeker voor herhaling vatbaar

In de ochtend wakker worden met alleen vogel geluiden op de achtergrond, verder alleen maar rust, echt nog een stuk natuurlijk Gambia. Daarna aan tafel met een heerlijk ontbijt, met een vrolijke gastvrouw en gast heer en de rest van de gasten, ook de lunch en het diner zag er tot in de puntjes verzorgd uit. Zeer gezellig weer met zijn allen aan de grote tafel. Leuk om ervaringen uit te wisselen. Ook is de kanotocht op de rivier vanaf het kamp zeer aan te raden, wat een rust en wat een plaatje. Zeer veel verschillende vogelsoorten gezien. Ook de krokodil en leguaan zijn aanwezig. De hutjes zijn knus en goed verzorgd. wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen zeker weer terug naar deze vriendelijke lieve mensen, Joop en Adema bedankt voor jullie gastvrijheid.

• Oude reviews

9Carla25-06-2016

Een fantastische plek

Marakissa river camp is een heerlijke plek om tot rust te komen. Veel mooie vogels gezien en gefotografeerd. Je kunt hier in alle rust mooie wandelingen maken en een praatje maken met de vriendelijke bevolking. Zeer vriendelijke eigenaren Joop en Adema, en Adema kan heerlijk koken. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8gino bakens18-03-2016

rust en dieren kijken

mooie rustige plek om vogels en krokodillen te fotograferen, zeker niet geschikt voor mensen die geëntertaind moeten worden.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Afra04-12-2015

fantastische oase van rust

Het is een vogelparadijs. Neem je verrekijker en fotocamera mee. Adama en Joop zijn lieve en gastvrije mensen. Adama kookt als de beste en doet haar best om het iedereen naar het zin te maken. Boek rechtstreeks dat is het goedkoopste en lukt zonder problemen.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10nantko01-02-2013

prachtig

alles was super,prachtige rustige plek,schitterende natuur amada zeer goede gastvrouw ,alles top we zijn er deze vakantie 4 nachten geweest,maar als we een volgende keer weer naar gambia gaan,gebruiken we de marakissa lodge als thuisbasis en van daaruit dagtochtjes,meerdaagse tochten enz te maken wil je echt tot rust komen,is dit de plek,vragen?mag je ons altijd mailen groetjes nantko

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ineke Westerbroek20-01-2013

Relaxen in prachtig vogel- en natuurgebied

Houd je wel van vogels, natuur, rust en eenvoud, en zoek je niet het strand, toerisme en luxe, dan is dit een stukje paradijs op aarde. Ver weg van alles kom je hier helemaal tot rust. Alle tijd om te relaxen, maar ook om te genieten van de prachtige natuur. Vogelliefhebbers komen vanuit de hele wereld om hier bijzondere soorten te spotten. Maar ook als amateur-liefhebber is het genieten. Joop en Adama zorgen dat je niets tekort komt aan goed gezelschap, lekker eten, koel drankje en schone kamers. Het is eenvoudig (geen elektriciteit, geen zwembad, geen airco), maar wij hebben het geheel niet gemist. Naast relaxen, kun je er prachtig wandelen, fotograferen en kanoën op de rivier (aanrader!). Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2012

• 10gerda07-02-2012

Een vogelparadijs

Marikissa River camp is schitterend gelegen aan de rivier. Ik verbleef er vier nachten en heb genoten van de de rust en de vogels. Prachtige wandelingen gemaakt en met de kano de rivier op geweest. Adama en Joop zijn zeer gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. Adama kookt fantastisch en vraagt steeds waar je van houdt. Joop is een vogel- en natuurliefhebber en wijst je graag de weg in de omgeving. Ik heb genoten van mijn verblijf.

Alleen gereisd in januari 2012

• 9p.wester31-01-2012

ideale plek voor vogelspotters

wandelen en kanoen in een vogelrijke rustige omgeving. er is een mooi terras met uitzicht op drink- en voerplaatsen waar veel vogels op af komen en waar je goed kunt observeren en fotograferen. Adama is een goede gastvrouw en kookt voortreffelijk, haar man Joop kan je het nodige vertellen over zeden en gewoontes van Gambia door zijn belevenissen in de afgelopen jeren. De ronde afrkaanse hutten (leem en rietendak, zijn wat primitief , maar het noodzalelijke (douche en toilet) is aanwezig. Neem wel goede zaklantaarns mee, in het huisje is allen kaarsverlichting. Door de wat afgelegen ligging en de afwezigheid van strooilicht kan je op het dak genieten van een schitterende sterrenhemel. Wij vonden het een aanrader en komen graag terug.

Gereisd met partner in januari 2012

Lodge Marakissa Rivercamp info