Tijdelijk €25 aanbetaling

Lodge info

4 Reviews over Farakunku

• 8p.wester28-02-2012

ruime/geriefelijke kamer

je woont in gelijkvloerse mooie bungalow, er is een verzorgde tuin, de service is prima. Het terrein ligt wat afgelegen, dat heeft het voordeel dat het rustig is, en het nadeel dat als je geen auto hebt je wel aangewezen bent op de taxidiensten, of op de voor verhuur aanwezige fietsen.

• 10Rosa02-01-2011

Farakunku lodge

¡Fantástico! Acogedor lodge con sólo 4 bungalows en el que se respira tranquilidad y se come muy bien. Absolutamente recomendable.

• 9marga27-02-2010

een klein paradijsje

Lekker laten verwennen: prachtige kamers, heerlijk eten, fantastische gastvrouw

• 9Simone26-02-2009

DE ontdekking van onze vakantie.

Farakunku was de ontdekking van onze vakantie. voor £50 per loge per dag hadden wij een ruime en luxueuze lodge met badkamer (hete douche dankzij zonneboilers! Werkt als een trein), privéterras, gebruik van het lounge-zwembad, ontbijtbuffet, driegangendiner, vrij gebruik van fietsen, taxidienst van en naar het mooiste strand dat we in Gambia tegen kwamen, en in het algemeen zeer professionele en warme gastvrijheid van Heather en Moses, onze hosts. Aangezien zij pas januari 2009 openden, is Farakunku Lodges nog niet heel bekend. Ook zijn er slechts vier lodges, zodat het er nooit te druk zal worden.

Speciale aanbeveling verdient Lamin, de chef-kok, die met veel plezier en trots zijn werk doet. Zijn driegangendiners maakten indruk op ons qua smaak en presentatie, op een manier die ongekend is in Gambia.

Lodge Farakunku info

• Adresgegevens