Bungalow The Kairoh Garden

Bungalow The Kairoh Garden

8Fantastisch

Gambia, Gambia, Tanji Nature Park

Op vakantie geweest naar The Kairoh Garden?

8Fantastisch

Bungalow info

Meer bungalow info

4 reviews over Bungalow The Kairoh Garden

• 9liskje_kornelius19-11-2013

Heerlijke plek voor het echte Gambia!

Met twee volwassenen hebben we een heerlijke week gehad in Kairoh Garden: fijne, schone kamer met douche, toilet. Superaardig en hulpvaardig personeel en smakelijke, ontbijtjes, lunches en diners. Deze plek biedt ook veel inspirerende mogelijkheden voor seminars, courses in een andere omgeving dan West-Europa, eventueel met een groep. Echt een aanrader wat mij betreft. Wat heel veel toevoegde is dat we via het management van het questhouse kennis konden maken met de wijk en de mensen erom heen. Gambianen zijn heel vriendelijk en toegankelijk. Ze zijn graag bereid hun huis, school, marktkraam, school etc. te laten zien en stellen je heel graag voor aan hun familie. Dit levert waardevolle inzichten in een totaal van Europa/Amerika verschillende cultuur. Gambianen hebben weinig materieel bezit maar zijn rijk voor wat betreft familie en zorg voor elkaar.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 7Hans Schulz24-01-2012

Leer Afrika kennen/genieten

Er zijn twee guesthouses in Gambia van Kairohgarden: één in Tanji en één meer in het binnenland in Kuntaur. Door Kairohgarden is een programma ontwikkeld waarbij je op beide locaties het echte Afrika leert kennen. Zeker een aanrader om afrika te leren kennen.

Beide guesthouses heb ik bezocht. Bij het binnenkomen van kairohgarden Tanji ervaar je meteen de rust. In de mangobomen fluiten de vogels. Het guesthouse is simpel, de kamers waarvan enkele met badkamer zijn eenvoudig ingericht. Verwacht dus geen luxe hotels. Geniet van de rust en de gastvrijheid. Je zult het hier prima naar je zin hebben.

Alleen gereisd in januari 2012

• 9Ronald witjas13-11-2011

Een oase!

Kairoh garden is een zeer vriendelijke en paradijselijke oase in het kleurrijke, maar doorgaans arme Gambia. Een prima lokatie voor het maken van verkenningen van het werkelijke Gambia, ver van de all-inclusive hotels die een zo verkeerd beeld van Gambia geven. bijzonder aardige mensen die je helpen om herbergde Gambia te verkennen!

Zakelijk gereisd in januari 2011

2 tips over Bungalow The Kairoh Garden

• liskje_kornelius, 19-11-2013 Rapporteren

Vanuit Tanji is het mogelijk om naar de andere vestiging van Kairoh te reizen in Kuntaur in het binnenland. Ook dit is een aanrader. Vanuit deze locatie is het mogelijk om een mooie tocht over de rivier The Gambia te maken (wij zagen apen, nijlpaarden en prachtige vogels) en authentieke Afrikaanse dorpjes te bezoeken. Ook op deze locatie is het eten goed en is het personeel uitermate vriendelijk. Onze ervaring is hier dat de electriciteit zo nu en dan uit kan vallen.

• Hans Schulz, 24-01-2012 Rapporteren

Bezoek aan het einde van de dag het strand van Tanji. De vissers verkopen dan hun vis aan de handelaren. Een kleurrijk plaatje. Bezoek ook de rokerijen. Het dorpje zelf is ook heel Afrikaans en fotogeniek. Ik heb hier ongelooflijk veel foto's gemaakt.

0 vragen over Bungalow The Kairoh Garden

Bungalow The Kairoh Garden info