Hotel Paradise Inn Lodge

7.1GoedScore uit 25 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over Paradise Inn Lodge

• 9laura Tuinstra15-12-2013

Fantastische plek

Wij zijn hier in juli 2013 geweest met 5 kinderen van 12 tot 21 jaar. De eerste indruk was zeer gastvrij, vriendelijk en schone kamers. Het park heeft sinds 2013 een nieuw management. Zij doen er alles aan om de gast naar de zin te maken. Het park is gerenoveerd de huisjes zijn in goede conditie, Er is voor ons als familie hebben wij een ontmoeting ' Meet thé locals' gedaan. Dit was zo goed geregeld. Wij zijn zeker bereid hier eens terug te komen. De slechte recensies zijn echt niet meer terecht!

• 8Wil Makkiinje06-01-2013

Super Verblijf in Afrikaanse stijl

Zeer prettig verblijf met alleraardigst personeel, voor vogel spotters een geweldige plek.

• 8Paul03-01-2013

Fantastiche plek om terug te keren

Paradise Inn Lodge staat er weer. De nieuwe generatie familie Jallow en nieuw management met nog steeds dezelfde crew, staan garant voor een prettig en rustig verblijf. Alles terug gerenoveerd en een creatieve keuken was het toetje op de taart. Paul

• 0rudy24-10-2011

rustige omgeving

Diegene die naar een lodge of hotel gaan in de periode dat het gesloten is en personeel in verlof is moeten niet klagen over slechte service he. Die vragen er zelf om De beste periode is vanaf half oktober toot het voorjaar maar int regenseizoen is het meeste gesloten

• 5Stella Webber10-07-2011

Rechtsomkeerts, ik douch niet koud!

Met hele ploeg daar geboekt. Kwamen in donker aan. Verlichting deed het niet (stroom was al uren uitgevallen, zeiden ze!). In kamer wilde ik douchen, bleek er alleen koud water (geen warmwater aansluiting), kwam bruin water uit douche en kraan en was vies! Wegwezen!!!

• 8de winter Dylan21-10-2009

perfect

paradise inn garden is de mooiste en leukste plek waar ik tot rust kom

• 7Carmen Sanders08-03-2008

We hebben een fantastische week in Tanji gehad! Verwacht geen luxe (tip, neem eigen beddegoed en handdoeken mee), maar geniet volop van de gastvrijheid en openheid die er is. Zo zijn we meegenomen naar de plaatselijke happening; de worstelwedstrijd. Hebben diverse dorpsbewoners leren kennen en hebben ze verslagen met het plaatselijke kaartspel "crazy 8". Vervoer met de bushtaxi kost niks en is een belevenis. Gambia is klein, dus je bent zo waar je wezen wilt. Er is onverwacht veel natuurschoon (ga bijv. naar omgeving Kartong). Iedereen spreekt Engels, t land is veilig en tolerant, dus wij (twee vrouwen) konden relaxed ons gang gaan. Voor de mensen die Afrika buiten de resorts zoeken ; doen!!

• 9adriana28-02-2008

Alles wat ik zocht (en meer) heb ik hier gevonden: eenvoudige authentieke sfeer, personeel met The Gambian Smile, drummen en dansen met de locals, fun and laughter! Natuur zo prachtig en vredig en overal en op ieder tijdstip de eeuwenoude ritmen van de Griots, veraf en dichtbij, zoals de traditie is in dit prachtige West-Afrikaanse land. Abaraka! Mamadou, Guy, Dado, Sabana, Jerro! Till next time………Ya Man!

• 9Jan Hendricks.28-02-2008

Paradise Inn is een prachtige accomodatie voor mensen die niet toeristisch maar tussen de bevolking in een prachtige natuurrijke omgeving willen verblijven. Voor Afrikaanse begrippen zijn de lodges zeer luxe met een westers toilette, goede bedden en zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.De mensen die zo negatief schrijven wisten waarschijnlijk niet waar ze naar toe gingen, lees eens een boek over Afrika en vergelijk het niet met Spanje, en wees flexibel!Ik las van iemand die zich stoorde aan het geluid van drums, waar heb je het over! Er zijn tribes (djola's) die spelen de hele nacht vanuit hun traditie, vervolgens hebben ze het over een lamp op het toilette die kapot is!deze mensen moeten naar CenterParcs gaan maar toch niet naar Afrika! Ik reis nu 11 jaar regelmatig naar Afrika en heb op heel wat plekken geslapen, ben zeer te spreken over de accomodatie Paradice. Be a Roman with the Romans, a Jew with the Jews, an African in Africa.....

• 4J.S. Pompert16-02-2008

De kwaliteit van de hutten is minder dan wat iemand minimaal mag verwachten. Bij aankomst bleken er nogal wat zaken niet in orde of defect te zijn. Zoals de verlichting in het toilet, het slot van de deur, we kregen een dubbelbed ipv van singlebeds, er ontbrak een kussen. Als oplossing kregen we een vies, met zweet doordrenkt kussen uit de ontbijtruimte.

De service en behulpzaamheid van het personeel is verder prima, de ligging is ook goed. Leuk dorpje en goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Hotel Paradise Inn Lodge info

Building information