Tanji Nature Park

We hebben een aantal aanbieders voor Tanji Nature Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Tanji Nature Park

de tourist uithangen

Janet Hegger
    20-8-2012

Als je echt naar het touristische gedeelte gaat dan merk je dat de bevolking zich hier anders gedraagt als in de dorpjes. ze vragen meer van je, vallen je vaker lastig. ze zijn wel erg vriendelijk, maar meestal te vriendelijk. Het uitgaan is wel leuk, maar je moet ertegen kunnen als er 3 mensen met je willen dansen, op een nogal intieme manier. je moet eerlijk zijn en je mening kunnen uitspreken. als je iets niet prettig vind, moet je dit kunnen zeggen. als je op de onbekendere stranden komt (jungle beach of paradise beach) dan heb je minder last van de zogenaamde hustlers, die zitten vaker op de stranden bij de hotels zodat ze geld kunnen verdienen. Niet alle mensen zijn zo, vaak het personeel van de hotels is erg aardig. Als je het allemaal met een korrel zout neemt, kun je het heel erg naar je zin hebben.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

de prachtigste lodge van heel gambia,verzorgt, goed en de

africanqueen
    1-2-2007

de prachtigste lodge van heel gambia,verzorgt, goed ,vriendelijk, en volledig tussen de lokale bevolking, Mag niet aangeroerd worden of het verliest zijn waarden. Goed voor vogelspotters en mensen die willen uitrusten

Gereisd Met vrienden in januari 2007
Tanji Nature Park scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews