Appartement Kololi Beach Club

Appartement Kololi Beach Club
8,2

5 tips over Appartement Kololi Beach Club

saskia, 8-1-2017
Boek je excursies bij Abdoulie Manka, een rustige gids waarbij je prive op pad kan of met maximaal 6 personen. Kijk voor een impressie op http://gambiasafari.com/
Linda, 6-2-2015
Bezoek een school en neem papier/ potloden mee
Linda, 28-8-2014
Als je op zoek bent naar een ervaren en zeer betrouwbare gids die je ontzettend veel over het land/cultuur/religie kan vertellen neem dan contact op met Abdoulie Manka vanablie@hotmail.com tel.no: +220 9949323 samen met z'n chauffeur Buba verzorgd hij de mooiste excursies

We hebben een aantal aanbieders voor Kololi Beach Club voor je op een rij gezet:

Sjaan, 9-8-2014

Voor een goed ontbijten kun je beter naar Senegambia Hotel lopen en daar tegen betaling van het ontbijtbuffet gebruik maken.

Ga met de locals op pad! Veel goedkoper en leuker. Ook handig want ze kunnen voor je afdingen!

Sabrina, 6-4-2014
Als je van plan bent zelf te gaan koken, neem dan een taxi naar een grotere supermarkt (naast winkelcentrum the Village) daar hebben ze veel keuze en het is niet duur. Een boottocht in de mangrove is erg leuk.