Géén boekingskosten

Appartement Kololi Beach Club

GambiaGambiaSerrekunda

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Kololi Beach Club voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

12 Reviews over Kololi Beach Club

• 9Magda Keijser01-12-2018

Terug naar de basis, wat een belevenis!

Gambia is absoluut "the smiling coast of Africa". De mensen zijn zo vriendelijk, de accommodatie is prima. En wanneer je in Gambia bent geweest, besef je tot op het bot, hoe goed wij het hier hebben. En ondanks dat, geven de Gambianen alles om het je naar je zin te maken. Wat een feest, en wat een gewaarwording!!!

• 8Love Africa10-01-2018

Prachtig! Een geweldige plek.

Je bent op loopafstand van vele restaurantjes. Je kunt ook in het hotel eten. Appartementen zijn leuk. We hebben in twee verschillende gezeten. Beide goed. Mooi uitzicht. Direct bij de zee. Vele aapjes in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, in het zwembad, welke niet heel groot is maar voor ons was het goed. Ook konden ze heerlijk zwemmen in de zee. Er is een tafeltennis tafel en dartbord. Er was meestal wel iemand van het personeel die ook een potje met ze wilden spelen. Het paardrijden op het strand vonden ze ook geweldig! Verder kun je buiten genoeg leuke uitstapjes met de kinderen ondernemen wat allemaal wel in de buurt is. Vriendelijk personeel. Prettig dat bijna iedereen gewoon Engels kan spreken. We hebben een paar keer een gids meegehad. Allemaal erg vriendelijk en kunnen je veel vertellen.

• 8betsie24-05-2017

fantastische, zon, zee lekker eten relax genieten

niets aan de hand, ga de buurt verkennen, vis markt, banjul, apen bos, krokodillen, op kololi beach vele vogels ,aapjes ,gieren en de varaan, lekker eten in de straat, gewoon snel, of uitgebreid en rustig, maak een strand wandeling, kom je hollandse tenten tegen,

• 8Saskia03-01-2017

Super!

Heerlijk rustig complex met veel ruimte! Bedjes bij het strand, in de tuin bij de zwembaden, zonnig of schaduw. Grote schone kamers, aparte slaapkamer met airco, in de kamer en slaapkamer ook een ventilator aan het plafond. Uitgebreide keuken, grote koelkast met vriezer, 4 pits elektrisch koken, oven, magnetron, broodrooster en waterkoker. Wel wat verouderd maar schoon! Prima bedden, iedere dag ( behalve zondag) schone handdoeken, douche wel matig, beetje weinig water uit de kraan maar voldoende warm! Goed eten bij het restaurant! Voor het ontbijt haalde wij zelf brood bij de supermarkt. Aan de doorgaande weg zitten ietsje grotere supermarkten waar je ook lekkere kaas en vleeswaren kunt kopen. Pinnen kun je aan het einde van strip, wel op werelddekking zetten. Excursies hebben wij gedaan met lokale gids. Een hele rustige vriendelijke gids. De excursie waarbij je de compounds bezoekt is zeer de moeite waard, maar de lazy day op de rivier is ook echt de moeite waard.

• 9Erwin18-10-2016

Fantastisch....

Super hotel/accommodatie waar we lekker tot rust komen. Willen hier weer naar toe in maart 2017 maar is niet te boeken via reisorganisaties. Reactie van hun is dat er een " Stop-Sale " is.

• 10Danielle Oostendorp02-05-2016

Het paradijs

Supergave plek, alles perfect, zeer veel ruimte en rust, 2 badkamers, giede bedden en aan het strand, ligbedden worden opgemaakt en klaargezet, eten en drinken worden gebracht, zeer vriendelijk personeel, goede schoonmaak, voldoende ontbijt, zelfs van de kaart te kiezen, apen op het terrein, zijn niet hinderlijk, juist grappig en ontroerend.

• 9harry/ lana20-01-2016

werelds ! super vakantie gehad

het mooiste resort van Kololi ! zeer vriendelijk personeel vooral bij het restaurant. Heerlijk gegeten & gedronken. ook aan het strand is iedereen vriendelijk en behulpzaam. de appartementen en villa's zijn waanzinnig. op het resort zelf is het heerlijk rustig mede door de wat oudere engelse ( timeshare) toeristen. binnen een paar minuten bij de strip waar de drukte / gezelligheid zich bevindt. het weer was fantastisch ! Nu alweer geboekt voor 2017 !!

• 9M. Bovendeerd09-12-2015

Geweldige plek.

Een ruim opgezet park met royale villas. In een woord geweldig, met super vriendelijk personeel. Het eten is er fantastisch. Wij hebben er een onvergetelijke vakantie gehad.

• 10L. van Riet11-01-2015

Uitstekend verblijf

Op basis van onze ervaring (16 jaar in verschillen de hotels in Gambia) kunnen wij stellen dat dit hotel met kop en schouders boven de overige uitsteekt.

Het personeel heeft een uiterst positieve instelling, waarbij zij een doel hebben namelijk de gasten verzorgen.

Het ontbijt, waarvan je de hoeveelheid en onderdelen zelf kan bepalen, is uitgebreid en wel verzorgd.

• 9Linda28-08-2014

Onvergetelijke vakantie bij Kololi Beach

We hebben met onze 4 kinderen (14 tot en met 19 jaar) een fantastische tijd in Gambia gehad. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en compleet ingericht. Alles lekker fris en heerlijke bedden. Het strand is schoon, de ligbedden met handdoeken worden iedere dag voor je klaar gezet en de service is prima. Wij hebben Gambia ontdekt met een privé gids en dat maakte deze reis onvergetelijk. Het land is het ontdekken waard!! Een waanzinnige vakantie met prachtige herinneringen!

Appartement Kololi Beach Club info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)