Appartement Kololi Beach Club

Gambia, Gambia, Serrekunda

8.9Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Kololi Beach Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

12 reviews over Appartement Kololi Beach Club

• 2018
    9Magda Keijser01-12-2018

Terug naar de basis, wat een belevenis!

Gambia is absoluut "the smiling coast of Africa". De mensen zijn zo vriendelijk, de accommodatie is prima. En wanneer je in Gambia bent geweest, besef je tot op het bot, hoe goed wij het hier hebben. En ondanks dat, geven de Gambianen alles om het je naar je zin te maken. Wat een feest, en wat een gewaarwording!!!

Gereisd met partner in november 2016

• 8Love Africa10-01-2018

Prachtig! Een geweldige plek.

Je bent op loopafstand van vele restaurantjes. Je kunt ook in het hotel eten. Appartementen zijn leuk. We hebben in twee verschillende gezeten. Beide goed. Mooi uitzicht. Direct bij de zee. Vele aapjes in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, in het zwembad, welke niet heel groot is maar voor ons was het goed. Ook konden ze heerlijk zwemmen in de zee. Er is een tafeltennis tafel en dartbord. Er was meestal wel iemand van het personeel die ook een potje met ze wilden spelen. Het paardrijden op het strand vonden ze ook geweldig! Verder kun je buiten genoeg leuke uitstapjes met de kinderen ondernemen wat allemaal wel in de buurt is. Vriendelijk personeel. Prettig dat bijna iedereen gewoon Engels kan spreken. We hebben een paar keer een gids meegehad. Allemaal erg vriendelijk en kunnen je veel vertellen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

8betsie24-05-2017

fantastische, zon, zee lekker eten relax genieten

niets aan de hand, ga de buurt verkennen, vis markt, banjul, apen bos, krokodillen, op kololi beach vele vogels ,aapjes ,gieren en de varaan, lekker eten in de straat, gewoon snel, of uitgebreid en rustig, maak een strand wandeling, kom je hollandse tenten tegen,

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Saskia03-01-2017

Super!

Heerlijk rustig complex met veel ruimte! Bedjes bij het strand, in de tuin bij de zwembaden, zonnig of schaduw. Grote schone kamers, aparte slaapkamer met airco, in de kamer en slaapkamer ook een ventilator aan het plafond. Uitgebreide keuken, grote koelkast met vriezer, 4 pits elektrisch koken, oven, magnetron, broodrooster en waterkoker. Wel wat verouderd maar schoon! Prima bedden, iedere dag ( behalve zondag) schone handdoeken, douche wel matig, beetje weinig water uit de kraan maar voldoende warm! Goed eten bij het restaurant! Voor het ontbijt haalde wij zelf brood bij de supermarkt. Aan de doorgaande weg zitten ietsje grotere supermarkten waar je ook lekkere kaas en vleeswaren kunt kopen. Pinnen kun je aan het einde van strip, wel op werelddekking zetten. Excursies hebben wij gedaan met lokale gids. Een hele rustige vriendelijke gids. De excursie waarbij je de compounds bezoekt is zeer de moeite waard, maar de lazy day op de rivier is ook echt de moeite waard.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Erwin18-10-2016

Fantastisch....

Super hotel/accommodatie waar we lekker tot rust komen. Willen hier weer naar toe in maart 2017 maar is niet te boeken via reisorganisaties. Reactie van hun is dat er een " Stop-Sale " is.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Danielle Oostendorp02-05-2016

Het paradijs

Supergave plek, alles perfect, zeer veel ruimte en rust, 2 badkamers, giede bedden en aan het strand, ligbedden worden opgemaakt en klaargezet, eten en drinken worden gebracht, zeer vriendelijk personeel, goede schoonmaak, voldoende ontbijt, zelfs van de kaart te kiezen, apen op het terrein, zijn niet hinderlijk, juist grappig en ontroerend.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9harry/ lana20-01-2016

werelds ! super vakantie gehad

het mooiste resort van Kololi ! zeer vriendelijk personeel vooral bij het restaurant. Heerlijk gegeten & gedronken. ook aan het strand is iedereen vriendelijk en behulpzaam. de appartementen en villa's zijn waanzinnig. op het resort zelf is het heerlijk rustig mede door de wat oudere engelse ( timeshare) toeristen. binnen een paar minuten bij de strip waar de drukte / gezelligheid zich bevindt. het weer was fantastisch ! Nu alweer geboekt voor 2017 !!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9M. Bovendeerd09-12-2015

Geweldige plek.

Een ruim opgezet park met royale villas. In een woord geweldig, met super vriendelijk personeel. Het eten is er fantastisch. Wij hebben er een onvergetelijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

• 10L. van Riet11-01-2015

Uitstekend verblijf

Op basis van onze ervaring (16 jaar in verschillen de hotels in Gambia) kunnen wij stellen dat dit hotel met kop en schouders boven de overige uitsteekt.

Het personeel heeft een uiterst positieve instelling, waarbij zij een doel hebben namelijk de gasten verzorgen.

Het ontbijt, waarvan je de hoeveelheid en onderdelen zelf kan bepalen, is uitgebreid en wel verzorgd.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Sjaan09-08-2014

heerlijke plek

We waren in begin augustus in Kololi beach club. Het was zeer rustig (laagseizoen). Prachtig weer. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Huisje (aan het zwembad) van alle gemakken voorzien en zeer schoon. Iedere dag schone handdoeken. ontbijt in het restaurant is niet aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2014

5 tips over Appartement Kololi Beach Club

• Sabrina, 06-04-2014 Rapporteren

Als je van plan bent zelf te gaan koken, neem dan een taxi naar een grotere supermarkt (naast winkelcentrum the Village) daar hebben ze veel keuze en het is niet duur. Een boottocht in de mangrove is erg leuk.

• Sjaan, 09-08-2014 Rapporteren

Voor een goed ontbijten kun je beter naar Senegambia Hotel lopen en daar tegen betaling van het ontbijtbuffet gebruik maken. Ga met de locals op pad! Veel goedkoper en leuker. Ook handig want ze kunnen voor je afdingen!

• Linda, 06-02-2015 Rapporteren

Bezoek een school en neem papier/ potloden mee

2 vragen over Appartement Kololi Beach Club

• jimkoni2, 18-11-2015 Rapporteren

huisadres+mailadres

mijn vraag is: ik wil huisadres + mailadres

• san, 19-09-2014 Rapporteren

excursies

Mijn dochter en ik willen graag wat zien van Gambia, weet er iemand of het veilig is om met een local alleen op pad te gaan als 2 dames alleen? Heeft er toevallig iemand een nummer van een goeie gids?

L. van Riet, 11-01-2015

Wij kunnen op basis van 16 jaar ervaring onze gids aanbevelen. Bram Tours, Ebrima Senghore mob +220-7265963. Hij is meestal te vinden bij de taxistandplaats tegenover het Senegambia hotel.

Appartement Kololi Beach Club info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats