Hotel Sunset Beach

8.2Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Word verwend bij Hotel Sunset Beach in Gambia. Bij het hotel vind je een mooi strand, een zwembad en een gezellige beachbar. Tegenover het hotel staan locals waarmee je op excursies kunt gaan. Ga bijvoorbeeld naar het Monkey Park waar twee soorten apen los rondlopen, maak een tocht naar wildpark Fathala of bezoek een vismarkt op loopafstand.

167 reviews over Hotel Sunset Beach

• 2019
    8Ria Engbers28-04-2019

Fantastiesch

HEt is hier prima vertoeven

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Marion140423-04-2019

Geweldig.

Samen met een vriendin heerlijk op vakantie geweest. De allereerste dag kwamen we een local tegen. Hij zei dat hij excursies deed voor veel minder dan het reisbureau. We hebben de dag daarna met hem afgesproken zodat wij konden vertellen wat we allemaal wilde zien. We besloten om bij hem de excursie naar Kunta Kinteh Island te boeken. We werden de volgende dag om 7.30 uur opgehaald, want we moesten met de ferry mee. Wat een ervaring! Zoveel mensen bij elkaar. Kunta Kinteh Island,wat een indrukwekkende dag (hadden we zeker niet willen missen). 2 dagen later zijn we nog een dag meegegaan naar de markt, een arm dorpje,waar ze nog steeds water uit een diepe put halen(neem snoep mee voor de kinderen), Paradise beach enz enz. We hadden nooit gedacht zoveel te zien in 2 dagen. Kortom boek een excursie bij local iedereen kent hem, dan weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Bert Rozendal22-04-2019

Wij gingen voor een week genieten van de zon en het strand maar we hebben van nog meer dingen genoten zoals de vriendelijkheid van het personeel alles willen ze voor je doen om een zo goed mogelijke relax vakantie te hebben en dan hebben we het nog helemaal niet over het eten gehad, dat was van hoge kwaliteit elke avond was het weer genieten

• 8Indi van Bijnen16-04-2019

Een prachtig hotel

Ik ben samen met mijn zusje in dit hotel geweest. We werden heel vriendelijk ontvangen en naar de kamer geholpen. Ook in de rest van het hotel en het restaurant was iedereen super vriendelijk. Het restaurant personeel maakte iedere dag een geïnteresseerd praatje met ons. Het hotel en de tuin zijn super mooi aangelegd. Er is iedere dag een tuinman bezig om de tuin zo mooi te houden. De kamer was voor Gambiaanse begrippen luxe en redelijk schoon. Het eten was prima en iedereen dag werd er iets anders geserveerd.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Josette & Danique16-04-2019

Heerlijk!

Super relaxed hotel, erg lekker eten en fijn personeel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Eveline15-04-2019

Heerlijke locatie om Afrika te ontdekken

Voor 's avonds een vest mee ivm. zeewind, verder top-temperaturen, leuke activiteiten in de omgeving en fijn hotel!

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Geert14-04-2019

een aanrader om naar terug te gaan.

De maaltijden in het hotel zijn heel gevarieerd en smakelijk. Een fantastisch uitzicht vanuit de eetzaal. De kamers simpel maar schoon en netjes. Een kleine tip geven doet wonderen.

• 10John en Talitha07-04-2019

Super!

Prima hotel. Iedereen vriendelijk en behulpzaam. Kamers schoon, bedden goed. Eten en drinken goed. Om 22.00 uur alles stil. Prima ligging. Direct aan het strand en bij de Kotu brug waar allerlei vogels zitten van blauwfazantje tot pelikaan. Als je op het terras zit van het hotel zie je de ijsvogels hun vis vangen. Eerste maal in dit hotel maar zeker niet de laatste maal. Enigste minpuntje is de Wi-Fi. Soms goed dan weer slecht. Maar ja.....hebben ook niet continu Wi-Fi nodig!

• 9Hansje01-04-2019

fantastisch !

Prima voor een week zon, zee, strand. Zeer vriendelijke mensen / personeel.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Dea den Boon23-03-2019

Heerlijk hotel direct aan het strand.

Heerlijk hotel met goed eten, het was iedere dag weer een feestje. Wel weinig parasols dus zelf maar 1 aangeschaft. Na terugkomst een mail naar het hotel gestuurd met beklag, zelfde dag al antwoord dat er parasols besteld waren maar nog niet geleverd. Kamer was redelijk gedateerd maar wij hebben zoiets van we douchen en slapen er alleen maar. Heerlijk strand voor het hotel waar de plaatselijke vissers dagelijks hun netten uitgooien, leuk om te zien. Wel veel mensen als je ligt te zonnen die je wat willen verkopen en dat iedere dag weer, word op het laatst wel irritant. Maar het heerlijke weer maakt veel goed voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2019

28 tips over Hotel Sunset Beach

• Mieke de Bruin, 18-11-2013

Prachtige trips te maken ,vooral met lokaal gidsen, hotel uit bij de poort rechts Post van de birdwatchers,niet alleen vogels spotten ,maar ook andere trips te boeken,vraag vooral naar Mustapha .heel vriendelijk en heel enthousiast weet heel veel te vertellen .alle soorten trips bespreekbaar.blijf vooral niet alleen in het hotel hangen,maar ga op pad .

• wvanvelzen, 24-02-2014

Eten kan je beter buiten doen. Genoeg mogelijkheden zoals Tandori, Sailor en Paradise. Zeker die laatste heel goed en spotgoedkoop. Excursies via de lokale gids ( vragen naar Charlie0 Kortom .....een aanrader.

• marjan zoons, 13-03-2012

Het restaurant naast Kuta Kinte. Heerlijke fish and chips. Geschikt voor de Hollandse maag. En darmen.

14 vragen over Hotel Sunset Beach

• sylvia , 06-05-2019

winkles

ik heb een vraagje zijn er winkels op loop afstand zodat je kan gaan winkelen

• Heleen, 08-11-2017

Malariamuggen

Wij gaan eind november een week naar Sunset maar moeten we malariapillen slikken?

• rweijgerse, 26-01-2016

Koelkast

Hallo, kan iemand me vertellen of er een koelkast in de appartementen aanwezig is, of dat deze te huren is bij sunset beach?

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal