Hotel Sunset Beach

Hotel Sunset Beach
8,1

146 reviews over Hotel Sunset Beach in het Nederlands

Als het niet meer all inclusief is dan weer Sunset

Hennie Meeuwis
19-5-2018

We zijn er al vele keren geweest, altijd prima. goede kamers met een eigen tuin.

vriendelijk personeel. jammer dat t nu veranderd is in all inclusief.

dan ben je altijd gebonden aan t hotel en buiten het hotel is het ook heerlijk eten en zo krijgt de lokale bevolking ook wat extra s.

Geen luxe maar prima voor een week

Peter
13-4-2018

Onze eerste keer in Gambia: de kamers zijn verre van luxe en ook niet even proper. Vieze dekens, veel schimmel in badkamer, kamers worden niet goed schoongemaakt. Dit mag het management zich aantrekken en niet de mensen die het werk uitvoeren. Je kunt dit resort niet vergelijken met bijvoorbeeld een RIU resort. Los van deze punten hebben we een uitstekende vakantie gehad. Het is absoluut aan te raden om Excursies met locals te doen ipv de reis organisatie. Locals doen hun uiterste best om je een top dag te bieden.

goed voor die ene keer

sindi de vrieze
11-4-2018

Kamers enorm verouderd en smerig ! zwembadwater ijzig koud ! Strand een troep !

Zeer leuk geweest

Martin Westerhuis
8-4-2018

Prachtig strand bij het hotel, mooi zwembad en beachbar is gezellig. Prachtige excursies gedaan , echter met de locale jongens. Deze jongens staan recht tegenover het hotel en verlenen een prima service.Het voordeel van hun is dat je elke dag kunt gaan en niet op vaste dagen. Je gaat dan met alleen je gezeldschap, 2 of meerdere personen in een prive taxi voor goede prijzen. Het is ook aanbevolen om niet op eigen gelegenheid ergens heen te gaan in verband met het lastig vallen van touristen door zogenaamde husslers , die je van alles proberen aan te smeren, neem een gids mee.Het Monkey park is hartstikke leuk ,waar 2 soorten apen los rondlopen. Ook een tocht naar buurland senegal, wildpark Fathala is zeer aan te bevelen , de overtocht met een ferry,over de gambia rivier is een belevenis opzich.Verder nog de vismarkt, waar de vissers boten aankomen , dit is op loopafstand van het

Wij willen NU terug !

Pierre
19-3-2018

Wij zijn hier gruwelijk verwend, heerlijk hotel met vriendelijk personeel die de benen uit hun lijf lopen voor de gasten. Ook de Gambiaanse mensen buiten het hotel zijn allemaal erg vriendelijk, natuurlijk willen ze een Dalassie aan je verdienen maar doen dit op een vriendelijke wijze en een nee is genoeg om ze met een glimlach afscheid van je te laten nemen. Sunset Beach kan ik echt iedereen aanraden!

Prima hotel

Ria
18-3-2018

Prima hotel. Het eten was heerlijk. En ja, de bevolking is aardig, maar is ook altijd op zoek naar inkomsten wat zeer begrijpelijk is. Respecteer dat ze je niet alleen als vriend benaderen maar ook uit zakelijk oogpunt. Groot nadeel is het gebrek aan voldoende parasols. Om 7 uur s ochtends zijn ze allemaal geclaimd. De zon schijnt hier altijd, onbegrijpelijk dat er niet meer zijn. Personeel aan de balie is niet vriendelijk, lijken verveeld. Overige personeel is top. Gun de juice en fruitverkopers op het strand ook omzet.

Dankbaarheid alom

Marion
11-3-2018

Prima hotel, all inclusief sinds nov 2017. Voor ons prettig maar voor de locals is het heel jammer, zij verdienen aanzienlijk minder dus wees wat royaler met je euro's. De jongen die je strandbedjes neerzet, de strandwacht die je rust waarborgt, de ober maar ook de kok achter de schermen. Ze kunnen het zo goed gebruiken, 80 euro in de maand verdienen ze en moeten daar ook hun familie mee onderhouden. Ga het land bekijken en blijf niet alleen in je hotel. Het is zo anders, zo bijzonder. De mensen zijn zo vriendelijk en dankbaar (kan nederland veel van leren) Neem een particuliere local chauffeur. Hij laat je alles zien wat je wilt, de leukste plekken zonder dat je daar andere toeristen tegenkomt. Veilig en vertrouwd.

Het hotel is Afrikaans, de kamers zijn schoon maar simpel, de douche wil wel eens weinig water geven, het hotel ligt direct aan het heerlijke strand, genoeg bedjes, het eten is prima. Doen!

Voor herhaling vatbaar

Jolanda
28-2-2018

All inclusive is in Gambia echt niet nodig. Prima ontbijt, lekker aan het strand en hele aardig personeel die, zonder opdringerig te zijn, alles voor je willen doen om je vakantie tot één groot feest te maken. Kotu is rustig maar je bent voor maximaal 2 euro op de strip met veel horeca. Heel leuk is ook de strandtent linksaf op het strand en dan direct na het volgende hotel. Heel goed eten, live muziek tegen een lage prijs. Jammer dat de bar in het hotel om 23.00 uur dicht is en je ook tegen betaling niets meer kunt krijgen, dat is nog een verbeterpunt. We waren voor de 2e keer in Gambia en we gaan zeker terug. Vergeet niet een taxi te nemen en meer van het land te gaan zien. Bijvoorbeeld de aankomst van de vissersboten, de Markt in Senekunda, de mangrove en misschien zelf een middagje mee vissen

Fantastisch !!

Harry Vlaanderen
26-2-2018

Voor de 1e keer Gambia,wat een openbaring!! Schoon ,vriendelijk en goed eten binnen het hotel. Buiten het hotel heerst er vreselijke armoede en springt men direct op je nek in de hoop wat fooi te krijgen,men bied je van alles aan om te kopen of om mee te rijden,wij hebben ons beperkt in onze week om ook wat andere hotels te bezoeken,maar sunset beach steekt er met kop en schouders boven uit als je niet van de massa houdt en men heeft een prima keuken !!

Wil je wat doen ,zoek een lokale gids,die kent veel beter de in en outs dan het grote reisbureau,dan zie je veel meer van het land en de bevolking.

Overigens,wat een vriendelijke chaos. Nog een keer ?? moet er even over nadenken,kan slecht tegen deze armoede,deze is heftig,maarrrrr , wat een vriendelijkheid,dat gaat mij waarschijnlijk over de streep trekken !!!

Geweldig

Angela
24-2-2018

Hotel Sunset beach helemaal perfect mooi strand alles netjes onderhouden prima kwaliteit

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunset Beach in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunset Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.