Hotel Sunset Beach

Hotel Sunset Beach

Omschrijving
Word verwend bij Hotel Sunset Beach in Gambia. Bij het hotel vind je een mooi strand, een zwembad en een gezellige beachbar. Tegenover het hotel staan locals waarmee je op excursies kunt gaan. Ga bijvoorbeeld naar het Monkey Park waar twee soorten apen los rondlopen, maak een tocht naar wildpark Fathala of bezoek een vismarkt op loopafstand.

Laatste review

Gambia is een prachtig land, maar vrouwen alleen zijn we kwetsbaarder (worden continu aangesproken) op straat. Houd hier wel rekening mee

Het hotel is super, goede prijs-kwaliteit verhouding. Schoon en netjes voor Afrikaanse begrippen, eten en drinken idem. Verwacht geen luxe all inn.

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Peuterbad

150 reviews over Hotel Sunset Beach in het Nederlands

Super hotel wbt prijs-kwaliteit.

Ilonkie,
7-12-2018

Heerlijk vakantie land

Herman en Helma van Kranenburg,
29-11-2018

Het is echt een andere cultuur , echt Afrika en dat op 6 uurtjes vliegen .

Heerlijk weer , super vriendelijke mensen , lekker eten en van alles te zien, ga op ontdekking bezoek de lokale bevolking die zijn heel vriendelijk en koop hier en daar wat dan hebben de lokale mensen ook een goede dag .

Super mooi

Hennie,
28-11-2018

Mooi hotel goed eten vriendelijke mensen

D-reizen

Eèn keer maar niet weer.

P.A Snippe,
22-11-2018

Klein schalig Hotel. Sterk verouderd. Personeel erg vriendelijk. Eten te èèn tonig en vaak te koud. De bad kamer is vies en te klein.

Als het niet meer all inclusief is dan weer Sunset

Hennie Meeuwis,
19-5-2018

We zijn er al vele keren geweest, altijd prima. goede kamers met een eigen tuin.

vriendelijk personeel. jammer dat t nu veranderd is in all inclusief.

dan ben je altijd gebonden aan t hotel en buiten het hotel is het ook heerlijk eten en zo krijgt de lokale bevolking ook wat extra s.

Geen luxe maar prima voor een week

Peter,
13-4-2018

Onze eerste keer in Gambia: de kamers zijn verre van luxe en ook niet even proper. Vieze dekens, veel schimmel in badkamer, kamers worden niet goed schoongemaakt. Dit mag het management zich aantrekken en niet de mensen die het werk uitvoeren. Je kunt dit resort niet vergelijken met bijvoorbeeld een RIU resort. Los van deze punten hebben we een uitstekende vakantie gehad. Het is absoluut aan te raden om Excursies met locals te doen ipv de reis organisatie. Locals doen hun uiterste best om je een top dag te bieden.

goed voor die ene keer

sindi de vrieze,
11-4-2018

Kamers enorm verouderd en smerig ! zwembadwater ijzig koud ! Strand een troep !

Zeer leuk geweest

Martin Westerhuis,
8-4-2018

Prachtig strand bij het hotel, mooi zwembad en beachbar is gezellig. Prachtige excursies gedaan , echter met de locale jongens. Deze jongens staan recht tegenover het hotel en verlenen een prima service.Het voordeel van hun is dat je elke dag kunt gaan en niet op vaste dagen. Je gaat dan met alleen je gezeldschap, 2 of meerdere personen in een prive taxi voor goede prijzen. Het is ook aanbevolen om niet op eigen gelegenheid ergens heen te gaan in verband met het lastig vallen van touristen door zogenaamde husslers , die je van alles proberen aan te smeren, neem een gids mee.Het Monkey park is hartstikke leuk ,waar 2 soorten apen los rondlopen. Ook een tocht naar buurland senegal, wildpark Fathala is zeer aan te bevelen , de overtocht met een ferry,over de gambia rivier is een belevenis opzich.Verder nog de vismarkt, waar de vissers boten aankomen , dit is op loopafstand van het

Wij willen NU terug !

Pierre,
19-3-2018

Wij zijn hier gruwelijk verwend, heerlijk hotel met vriendelijk personeel die de benen uit hun lijf lopen voor de gasten. Ook de Gambiaanse mensen buiten het hotel zijn allemaal erg vriendelijk, natuurlijk willen ze een Dalassie aan je verdienen maar doen dit op een vriendelijke wijze en een nee is genoeg om ze met een glimlach afscheid van je te laten nemen. Sunset Beach kan ik echt iedereen aanraden!

Prima hotel

Ria,
18-3-2018

Prima hotel. Het eten was heerlijk. En ja, de bevolking is aardig, maar is ook altijd op zoek naar inkomsten wat zeer begrijpelijk is. Respecteer dat ze je niet alleen als vriend benaderen maar ook uit zakelijk oogpunt. Groot nadeel is het gebrek aan voldoende parasols. Om 7 uur s ochtends zijn ze allemaal geclaimd. De zon schijnt hier altijd, onbegrijpelijk dat er niet meer zijn. Personeel aan de balie is niet vriendelijk, lijken verveeld. Overige personeel is top. Gun de juice en fruitverkopers op het strand ook omzet.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunset Beach in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunset Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.