Hotel Sand Beach

4 reviews over Hotel Sand Beach in het Nederlands

Mooi hotel karig ontbijt

Jan,
27-2-2017

Wij hadden een bungalow, die goed was ingericht met een zeer goed bed. We moesten alleen vragen om een waterkoker en kopjes die werden ook snel gebracht. Personeel erg vriendelijk. Goede ligbedden bij zwembad verouderde bedden aan het strand hier was men mee bezig. Af en toe tijdens douchen te weinig waterdruk. Ontbijt was erg karig.

Leeglopende band

Louis en Marina van Emmerik,
5-2-2017

Hotel met veel potentie. Prachtig strand, kleinschalig. Maar management is zo laks dat er eigenlijk niets aan klopt. Achterstallig onderhoud in de kamers, ontbijt wel heel basaal, strandbedden beneden alle peil, vaak is het e.e.a. er niet (cola, patat, witte wijn, kleine flesjes water, enz, enz.)

Personeel wil wel, maar niet effectief, gebrek aan leiding.

Bij afrekning van de consumpties aan het eind van de vakantie, kon men van 25% geen onderliggende getekende bonnetjes meer vinden. Dus die niet betaald. Zonde van het geld voor hen

Willen ze overleven moet er veel veranderen.

Heel goed

Mevr. bouman
22-11-2016

Bungalows zijn mooi. Compleet en netjes.

Personeel is top.

Ontbijt matig.

Maar het strand is geweldig. Groot en rustig met heel goede verzorging door een aantal beach boys. Met name Peter en Basman zijn vriendelijk. Zij zorgen voor van alles. Goeie ligbedden, heerlijke fruitsapjes en smoothies, bamboo creme etc.

Laat het zwembad links liggen en ga aan het strand liggen.

Waarom naar hotel Senegambia, waar geen strand meer over is als je hier van een groot en rustig strand kunt genieten. Doen!

Nooit meer

Kor Noordijk
25-10-2016

Ontzettend aardige mensen maar: bar sluit om 2300 u en heeft geen witte wijn. Als rode wijn krijg je port. Van de 5 kamers die wij bewoonden had er 1 een föhn, 1 een waterkoker met kopjes, 1 kakkerlakken in de badkamer. Van de volgens de reisgids 2 restaurants en bars was er 1 gesloten. Er staan max. 10 parasols bij het zwembad en geen enkele op het terras. Hotel ligt aan zandpad ver afgelegen van taxi's ,restaurants of winkels cq. markt, terwijl de toegezegde shuttle bus niet bestaat.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sand Beach in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sand Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.