Hotel Palm Beach

Tonen op kaart

423 reviews over Hotel Palm Beach

• 8John23-01-2020

SUPER

Het is een FANTASTISCH hotel, voor de prijs, GEWELDIG personeel, alles geregeld, de kamers netjes, niet gedateerd, gewoon GOED. Mensen die klagen dat het ontbijt niet voldoende was bijvoorbeeld, SCHAAM je!!! Wat eet je thuis dan?? Fruit, pannenkoeken, (gebakken) eieren, kaas, toast, stokbrood, rijst, en nog veel meer. Mensen die hier over klagen moeten naar een 5 sterren resort in Dubai gaan. This is Africa!!!! Wij hebben VOLOP genoten en zijn NIETS tekort gekomen....het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en willen alles voor je doen. Bovendien is er iedere avond iets te doen, en heb je daar geen zin in, dan ga je naar je kamer of ga naar elders, maar het was NIET storend. SUPER hotel, graag nog een keer!!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Hanneke Jagt, van der03-01-2020

Helemaal prima!

Je bent hier in Afrika en niet in een 5*resort in Turkije! Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die durven te klagen over van alles en nog wat, schaam je! Je zit hier voor een habbekrats, dus stel je verwachtingen bij! Het personeel werkt zich dag en nacht uit de naad voor je, zijn vriendelijk en enorm behulpzaam. En geef eens een fooi (of meer), want zelf verdienen ze bitter weinig. Ze verdienen respect! De kamer is schoon, net zoals de wc en de douche. De airco werkt goed. Het ligt aan ‘n prachtig zandstrand en je kan alle kanten op voor ‘n hapje en ‘n drankje. Ontbijt mag dan ‘basic’ zijn, maar er zijn pannenkoekjes, gebakken eieren, fruit, kaas en nog wel meer. Zeur niet zo, wat eet je thuis dan? Er zijn altijd wel wat dingetjes die voor verbetering vatbaar maar voor deze prijs moet je je handen dichtknijpen. Elke dag zonneschijn met ‘n aangename temperatuur met Kerst & Jaarwisseling in een relaxte sfeer. Kortom: heerlijk!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8Marcel24-04-2019

Super leuk hotel aan het strand met allemaal vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Joke21-04-2019

Goed voor een betaalbaar vakantie verblijf

Een druk hotel, waar vrijwel elke middag en of avond wat te doen was. Om 16uur begon de bongo bij het zwembad, wat erg dominant aanwezig was. Wij waren in Gambia om projecten uit te voeren voor onze vereniging en hadden het graag rustiger. Ben je hier voor vakantie dan is het een prima plek. Goed ontbijt, schone kamers. Bij het vlakbij gelegen strand restaurant Kunta Kinta kun je goed eten voor een prima prijs en oom geregeld muziek voor animatie of een dansje.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 7Geert.07-04-2019

Een goed hotel.

Dit hotel heeft een privé strand, dit houdt in dat de verkopers op het strand niet bij jouw mogen komen. het strand is schoon en heeft gratis bedjes. Er is bediening op het strand en mocht je behoefte hebben aan een fruitcocktail dan is Mohamed altijd bereid die voor jouw te maken. Als je een bord met verschillende soorten fruit wilde, kwam Fatia opdraven. Het hotel bestaat niet uit 1 gebouw, maar uit verschillende gebouwtjes van maar 2 verdiepingen. In het hoofd gebouw zit ook de ontbijtzaal. Het diner kan je gebruiken aan de rand van het zwembad. Maar blijf niet alleen dineren in het hotel, maar ga ook eens kijken bij kunta kinteh of loop hier voorbij en hier bevind zich ook nog een goed restaurant.

• 1MH Adriaens van Duurling24-03-2019

Nooit meer

Slecht hotel smerig niet hygiënisch slecht ontbijt niet onderhouden slecht gepoetst smerige kamers vochtplekken overal airco vies vieze bevuilde stinkende matrassen meubilair kapot en vies geen tel op kamer in geval je iemand nodig heb hang en sluitwerk slecht ratten gezien in complex vieze keuken in eetzaal koppen om uit te drinken vies en stukken uit slecht ontbijt van dit alles is melding gemaakt bij Neckermann nog niks gehoord van de klacht die we ingediend hebben schandalig gewoon heb de foto's die we gemaakt hebben van dit alles opgestuurd hotel is Neckermann onwaardig .bij geen reactie terug van Neckermann zie ik ons genoodzaakt openbaar te maken via sociaal media . Zijn al 17 jaar klant bij Neckermann zoiets nog nooit meegemaakt jammer dat Neckermann dit hotel in zijn pakket heeft vreselijk . Hoop zo spoedig mogelijk van jullie iets te vernemen Wij hadden een boeking van 4 personen en nog 2 andere vrienden op andere boeking

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geboekt bij neckermann

• 4Coby12-03-2019

Het was een nacht merrie dit Hotel ,

Wij waren in Palm Beach Hotel..Maar komen daar nooit weer .Deuren slecht sluiten en heel erg piepen.Vele Engelse zuiplappen die komen in de nacht terug. Met een vreselijk lawaai en schreeuwen.Slecht onderhoud in dit Hotel.En de security waren nog bang voor ze.dus werd niet gewaarschuwd.Dat de mensen zo hoge cijfers geven is echt crazy zelfde kaliber

• 6Cees10-03-2019

geen goede ervaring , jammer ...

De ligging aan het strand naast de dode 'Kotu river' klinkt goed . Eb en vloed in deze modder-rivier heeft echter een vies (zwart) strand tot aan de vloedlijn veroorzaakt. Deze vervuiling moet ook in de branding voor lief worden genomen. Verder zijn de dicht op elkaar staande 6-kamer gebouwtjes -2-hoog- van het Palm Beach Hotel erg gehorig . Voor een volgende vakantie aan de Smiling Coast gaan wij het dus zeker verderop zoeken...

Gereisd met partner in januari 2019

• 6A.E.J. van Aller05-03-2019

Als we nog een keer gaan dan een ander hotel.

Het was de 1ste keer dat wij naar Gambia gingen en met name het mooie weer trok ons aan. Het hotel Palm Beach in Kotu werd ons aangeraden door vrienden die een kennis hadden die er al eerder was geweest en er goede ervaringen mee had. Toch ontstond er bij ons wat twijfel na het lezen van de recencies. Bij aankomst ging het inchecken vlot, niet erg hartelijk, maar ach. Het appartement viel ons erg mee en het was schoon. Helaas hadden we maar 2 handdoeken. De wifi is erg slecht en werkt eigenlijk alleen bij de receptie en het zwembad als je geluk hebt. Het ontbijt is op zich pover tot wat je gewend bent, maar volstaat. Je kunt er een eitje laten bakken of een pannenkoek. Het fruit is al gepeld en droog. Brood is alleen wit casino en dat kun je roosteren of kiezen voor een soort voorgesneden stokbrood. De bedden op het strand zijn ronduit slecht en beter kun je uitwijken naar het ernaast gelegen Kunta Kinte.

• 8Fam mulder01-03-2019

Top vakantie!

Wij waren erg enthousiast over het hotel. Bij twee sterren in Afrika verwacht je niet veel, we hadden een heel nette kamer die elke dag schoon werd gemaakt. De badkamer van onze kamer was net vernieuwd, super! Het ontbijt was ook zeker niet verkeerd, voor ieder wat wils, maar uiteraard geen Hollandse boterham (wat wij ook niet hadden verwacht). Wel zijn de kamers wat gehorig, maar met oordopjes slaap je heerlijk op een fijn bed. De werknemers waren ontzettend vriendelijk. Ook ligt het hotel aan een heerlijk strand, als je die even zat bent kan je heerlijk rustig in het zwembad vertoeven. Wij gaan zeker een keer terug!

Geboekt bij vakantiediscounter

26 tips over Hotel Palm Beach

• Hanneke Jagt, van der, 08-01-2020

Even ‘n aanvulling op mijn vorige tip: Met ‘medicijnen zijn interessant’ bedoel ik dat de ‘mannetjes’ van de douane/die rond de douane hangen, veel interesse hebben voor evt. meegenomen medicijnen. Waarschijnlijk om het in te pikken en door te verkopen! Ook is het handig om te zeggen dat je vaker in The Gambia bent geweest. Want vermelden dat je hier voor het eerst bent, maakt je wat kwetsbaarder als toerist. Kordaat en beleefd ‘nee’ zeggen is vaak afdoende.

• Hanneke van der Jagt, 07-01-2020

Aankomst Banjul luchthaven was chaotisch. Let op je bagage, want er lopen allerlei ‘mannetjes’ rond die graag willen ‘helpen’ .
    Iemand deed zich voor als iemand van de ‘government’ maar bij nader inzien, bleek z’n pasje nep. Medicijnen zijn interessant. De bevolking is goedlachs maar arm, dus ‘n (fikse) fooi doet wonderen! Met respect en humor kom je ver, dus laat je niet afschrikken. Konsequent ‘nee’ zeggen als je iets niet wilt en geen vage beloftes in de trant van: ‘Maybe tomorrow’.

• jelle, 06-05-2012

palmbeach ligt heer dicht bij het strand,waad eens door de rivier of loop de anderekant uit ,richting senegambia strip,heerlijk om dit s'morgens vroeg te doen,plekjes om uit te rusten genoeg,boek je trips bij de lokale bevolking stukken goedkoper,en je beleeft veel meer,uit eten tips zijn alie baba,kunta kinta (naast het hotel), heerlijke steak bij baracuda's,maar ook een avond naar DJ's place is goed voor een heerlijke avond met live muziek ,kortom ligging is perfeckt om gambia te verkennen

14 vragen over Hotel Palm Beach

• Fem, 24-03-2018

Halfpension?

Is het voordeliger om in het hotel te eten? Of om buiten het hotel te eten? Wat zijn de prijzen daar voor lunch/dinner in de buurt?

• jacqueline, 10-01-2018

valuta

kan ik in het palm beach hotel of in kotu pinnen? wat raden jullie me aan qua geld mee tenemen

marianne, 24-02-2018

in de buurt kun je pinnen bij GT bank, verder heb je ongeveer 30 euro per dag nodig per persoon voor eten en drinken.

• jose, 04-02-2017

koelkastje

wat kost een koelkastje per dag

• VerzorgingHalfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats