Hotel aan zeeWeer vandaag32°24°

416 reviews over Hotel Palm Beach in het Nederlands

Marcel
24-4-2019

Super leuk hotel aan het strand met allemaal vriendelijk personeel .

Gereisd Met partner in januari 2019

Goed voor een betaalbaar vakantie verblijf

Joke
21-4-2019

Een druk hotel, waar vrijwel elke middag en of avond wat te doen was. Om 16uur begon de bongo bij het zwembad, wat erg dominant aanwezig was. Wij waren in Gambia om projecten uit te voeren voor onze vereniging en hadden het graag rustiger. Ben je hier voor vakantie dan is het een prima plek. Goed ontbijt, schone kamers. Bij het vlakbij gelegen strand restaurant Kunta Kinta kun je goed eten voor een prima prijs en oom geregeld muziek voor animatie of een dansje.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goed hotel.

Geert.
7-4-2019

Dit hotel heeft een privé strand, dit houdt in dat de verkopers op het strand niet bij jouw mogen komen. het strand is schoon en heeft gratis bedjes. Er is bediening op het strand en mocht je behoefte hebben aan een fruitcocktail dan is Mohamed altijd bereid die voor jouw te maken. Als je een bord met verschillende soorten fruit wilde, kwam Fatia opdraven. Het hotel bestaat niet uit 1 gebouw, maar uit verschillende gebouwtjes van maar 2 verdiepingen. In het hoofd gebouw zit ook de ontbijtzaal. Het diner kan je gebruiken aan de rand van het zwembad. Maar blijf niet alleen dineren in het hotel, maar ga ook eens kijken bij kunta kinteh of loop hier voorbij en hier bevind zich ook nog een goed restaurant.

Nooit meer

MH Adriaens van Duurling
24-3-2019

Slecht hotel smerig niet hygiënisch slecht ontbijt niet onderhouden slecht gepoetst smerige kamers vochtplekken overal airco vies vieze bevuilde stinkende matrassen meubilair kapot en vies geen tel op kamer in geval je iemand nodig heb hang en sluitwerk slecht ratten gezien in complex vieze keuken in eetzaal koppen om uit te drinken vies en stukken uit slecht ontbijt van dit alles is melding gemaakt bij Neckermann nog niks gehoord van de klacht die we ingediend hebben schandalig gewoon heb de foto's die we gemaakt hebben van dit alles opgestuurd hotel is Neckermann onwaardig .bij geen reactie terug van Neckermann zie ik ons genoodzaakt openbaar te maken via sociaal media . Zijn al 17 jaar klant bij Neckermann zoiets nog nooit meegemaakt jammer dat Neckermann dit hotel in zijn pakket heeft vreselijk . Hoop zo spoedig mogelijk van jullie iets te vernemen Wij hadden een boeking van 4 personen en nog 2 andere vrienden op andere boeking

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Het was een nacht merrie dit Hotel ,

Coby
12-3-2019

Wij waren in Palm Beach Hotel..Maar komen daar nooit weer .Deuren slecht sluiten en heel erg piepen.Vele Engelse zuiplappen die komen in de nacht terug. Met een vreselijk lawaai en schreeuwen.Slecht onderhoud in dit Hotel.En de security waren nog bang voor ze.dus werd niet gewaarschuwd.Dat de mensen zo hoge cijfers geven is echt crazy zelfde kaliber

Gereisd Met partner in februari 2019

geen goede ervaring , jammer ...

Cees
10-3-2019

De ligging aan het strand naast de dode 'Kotu river' klinkt goed . Eb en vloed in deze modder-rivier heeft echter een vies (zwart) strand tot aan de vloedlijn veroorzaakt. Deze vervuiling moet ook in de branding voor lief worden genomen. Verder zijn de dicht op elkaar staande 6-kamer gebouwtjes -2-hoog- van het Palm Beach Hotel erg gehorig . Voor een volgende vakantie aan de Smiling Coast gaan wij het dus zeker verderop zoeken...

Gereisd Met partner in januari 2019

Als we nog een keer gaan dan een ander hotel.

A.E.J. van Aller
5-3-2019

Het was de 1ste keer dat wij naar Gambia gingen en met name het mooie weer trok ons aan. Het hotel Palm Beach in Kotu werd ons aangeraden door vrienden die een kennis hadden die er al eerder was geweest en er goede ervaringen mee had. Toch ontstond er bij ons wat twijfel na het lezen van de recencies. Bij aankomst ging het inchecken vlot, niet erg hartelijk, maar ach. Het appartement viel ons erg mee en het was schoon. Helaas hadden we maar 2 handdoeken. De wifi is erg slecht en werkt eigenlijk alleen bij de receptie en het zwembad als je geluk hebt. Het ontbijt is op zich pover tot wat je gewend bent, maar volstaat. Je kunt er een eitje laten bakken of een pannenkoek. Het fruit is al gepeld en droog. Brood is alleen wit casino en dat kun je roosteren of kiezen voor een soort voorgesneden stokbrood. De bedden op het strand zijn ronduit slecht en beter kun je uitwijken naar het ernaast gelegen Kunta Kinte.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie!

Fam mulder
1-3-2019

Wij waren erg enthousiast over het hotel. Bij twee sterren in Afrika verwacht je niet veel, we hadden een heel nette kamer die elke dag schoon werd gemaakt. De badkamer van onze kamer was net vernieuwd, super! Het ontbijt was ook zeker niet verkeerd, voor ieder wat wils, maar uiteraard geen Hollandse boterham (wat wij ook niet hadden verwacht). Wel zijn de kamers wat gehorig, maar met oordopjes slaap je heerlijk op een fijn bed. De werknemers waren ontzettend vriendelijk. Ook ligt het hotel aan een heerlijk strand, als je die even zat bent kan je heerlijk rustig in het zwembad vertoeven. Wij gaan zeker een keer terug!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

prima en zeer gemoedelijk, geen luxe alles kan.

Derk Witteveen
20-2-2019

Keurig hotel waar iedereen van het vriendelijke personeel zijn uiterste best doet om het je naar je zin te maken

Geboekt bijneckermann.nl

Goed.

Henk Heuveling
19-2-2019

Goed hotel. Lekker ontbijt, schoon.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.