GambiaGambiaKotuLodges KotuLodge Mannjai Lodge

+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 76 reviews

Lodge info

• Sportfaciliteiten
Meer lodge infoTonen op kaart

78 Reviews over Mannjai Lodge

• 6BIEBIE04-05-2012

poeh

Ik verbleef reeds tweemaal in dit hotel luxe moet zeker niet verwachten! maar het personeel is vriendelijk wel moet je alles vragen het eten is zeer goed de zijde waar ik de kamer had was de cleaner niet zo vriendelijhk en ook niet zo netjes!! als ze de badhandoek mee nam had je geen vervanghandoek en moest je die gaan vragen je ziut overal dichtbij en er staan steeds taxichauffeurs buiten klaar om je te brengen waar je wil wel op voorhand prijs afspreken!!

• 7laura19-04-2012

TOP HOTEL

ik kan niet anders zeggen dat het een top hotel is . ik was er voor de 3 keer.helaas blijven de gasten weg door al de negatieve berichten hier op internet. maar je bent in gambia!!! daar hangen ze wat rond en werken aleen als ze geld nodig hebben. als ze dat henne lopen ze niet meer zo hard. maar ik respecteer hun leef gewoonte. het pesoneel is vriendelijk oprecht en betrouwbaar. buiten saat de taxi voor je klaar. en zijn ze niet zo opdringerig als bij de de hotels in kolil en badala park .ik heb daar zelfs gezien dat er ruizie was omdat de gasten in een gele taxi wilde stapen. de heren van de groenen taxi gaan daar te keer .nee geef mij dan maar de drie taxi's van mannjia die vinden alles goed en zo hoordt het ook wij als toerist willen instappen bij wij willen. wij gaan volgende keer weer. sta er voor open en dan bouw je een band op met de gambianen

• 0Carmen Stephan16-01-2012

Hoe minder gasten hoe minder service

Van 19 dec 2011 t/m 11 jan 2012 hier voor de 3e keer geweest. Net als voorheen: als gasten komen is er ontbijt daarna is het bar en boos. Beleid is: als je niet vraagt krijg je het niet. Hotel zit aan de grond. Manager houdt betalingen achter. Bedden vies, kamers vies. Er kan heel wat van gemaakt worden maar het komt er niet uit. Dagelijks zijn er veel mensen vertrokken. Water dagen- en nachtenlang afgesloten. Niets met Afrika te maken maar met niet betalen en achterstallig onderhoud waterpomp. Na heel wat aanvaringen is waterpomp gerepareerd, werd ontbijt beter, werd er melding gemaakt op bord van kapotte pomp en werden er bakken water aangesleept om met bekertje mee te douchen en toilet te spoelen. We zijn 3x naar een andere kamer verhuist, ongedierte was deze keer wel erg extreem.

• 8lina en sonia27-12-2011

Héél leuk hotel.

Begin december 2011 aangekomen. Nog nooit zo vriendelijk bejegend als in Mannjai Lodge. Alles was eenvoudig maar netjes. Super vriendelijk (en soms overbeschermend en overbezorgd) personeel en lekker eten. Wij willen zeker terug !

• 7Truuz18-12-2011

prima, eenvoudig,rustig, goede uitvalsbasis

Zat begin december in Mannjai, prima lodge, in dorp Kotu, alle soorten vervoer voor de deur, vriendelijk personeel, Tussen de Gambianen, strand 20 min. lopen. Ideaal

• 7truuz17-12-2011

Volgende keer weer

Ben net terug, Mannjai Lodge is een eenvoudig hotel, zou er de volgende keer weer heen gaan. Je zit tussen de Gambianen. Perfect als je van een rustige plek houdt zonder teveel luxe of entertainment. Niks gemerkt van alle negatieve berichten die ik op deze site lees. Af en toe stroomuitval hoort bij Gambia. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Lijkt me niks voor kinderen.

• 8Rene08-12-2011

Prima hoor ben er net geweest alles i schoon

Er staan veel vreemde berichten op het internetof Manjaiin Lodge. Feit is dat er zojuist ben geweest (7 december 2011) en het is er schoon (ook het zwembad) er zijn zelfs nieuwe gasten. Dus verhalen van reisleidsters die klanten bellen en zo neem ik met een korrel zout. Misschien zijn er financiele problemen maar dan krijg je altijd een ander hotel dus daar zou ik me niet druk over maken dat is het probleem van de reisorganisaties. Maar om een hotel op deze manier naar de knoppen te helpen is niet goed.

• 3Stubbe25-11-2011

niet meer te doen

De manjai lodges: heb ik juist gehoord van een reisleidster die naar klanten die vertrekken op 28 novemebr gebeld heefd dat het volledig aan de grond zit en dat ze hun een andere plaats aan geboden hebben,die persoon die vertrekt samen met ons op 28 en dacht dat ik ook geboekt had voor manjai lodages maar dat is niet ik heb een huisje gehuurd daar ,zoals gedacht is het gedaan met manjai en zeker op 23 dec 2011 daar de huurder zijn kontrakt af loopt op die dag ,en dat de 2 eigenaars gebroeders gambianen ook in ruzie liggen om de verdeling van het hotel dus de centen zeg maar ,sorry mensen het was vroeger goed daar ,maar nu de afgrond in .

• 2anneke23-11-2011

zelfs voor afrikaanse begrippen slecht

de eerste dag is het zwembad nog blauw. Daarna wordt de pomp uitgezet om electriciteit te besparen. Het zwembad wordt pas schoongemaakt als de volgende groep na 2 weken arriveert. De manager belooft meerdere malen om de cleanerboy te bellen maar er gebeurt niets! schimmels en kakkerlakken op de kamer. Klagen heeft geen enkele zin, de manager belooft dat er iets aan gedaan wordt vervolgens wordt er geen actie ondernomen. Wel zeer vriendelijk personeel!

• 7yvonne de boer 08-11-2011

goed te doen

ik ben net terug met mijn moeder ik vindt het is idd tijd voor een opknap beurt maar ik heb geen vieze kamer gehad was allemaal netjes en schoon ontbijt was simpel maar goed en in de middag en avond genoeg keuze te eten en lekker ook dus daar zekker geen klachten over en dat de stroom uit valt is bekend in gambia dat zijn dingen dat moet je er bij nemen in dit soort landen is dat nou eenmaal zo. het personeel was erg vriendelijk en wat we vroegen werdt zonder problemen gedaan dus geen probleem stonden altijd voor je klaar de taxi voor de deur was erg lief en goedkoop brengt je overal heen voor erg weinig geld dus dit is zekker geen slecht hotel (lodge) ik en mijn moeder hebben het erg naar ons zin gehad zonder problemen zwembad was eerste dag vies maar is daarna goed schoon gemaakt dus ook dat was opgelost dus bij elkaar is het zekker de moeite waard

Lodge Mannjai Lodge info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met