Appartement Kunta Kinteh

3 reviews over Appartement Kunta Kinteh in het Nederlands

Geweldig!

Annemieke Heij
16-12-2017

Met een groep van 32 mavo 4 leerlingen deze plek bezocht voor de 4e keer! Echt een fantastische ligging en prachtige bungalows! Maar vooral de hartelijkheid van het personeel en de beach boys maken deze plek uniek!

heel mooi direct aan zee

Willy Voortman
2-11-2016

Ga je hier naar toe dan word je van het vliegveld opgehaald en teruggebracht, wil je ergens heen

wordt er meteen een auto geregeld. Iedereen zal zijn uiterste best doen om het je naar de zin te maken,

Gaan vaker naar Gambia maar deze bungalows zijn zeker een aanrader.

Mooie plek

P.Brouwer
3-5-2016

Mooie bungalows te huur aan het strand van Kotu voor 250 euro per week ( airco 75 euro extra per week).Ruim opgezet en alles nieuw vlakbij het strand.( 2 slaapkamers, living en kleine keuken met koelkast. Buiten nog een terras met tafel en stoelen) Bij het park ook een prima restaurant aan het strand waar je voor een mooie prijs prima kan eten. Het personeel is vriendelijk en attent. Met de auto een beetje moeilijk te bereiken ivm onverharde weg met veel los zand. Wij hebben vastgezeten, maar na half uur door behulpzame lokale bevolking bevrijdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunta Kinteh in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunta Kinteh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.