Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Calabash Residence voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Calabash Residence in het Nederlands

ruim appartement

Danielle
5-5-2017

veel ruimte , dichtbij de zee en de restaurants, in het weekend wat herrie van de bars

Gereisd Met partner in april 2017

Super qua appartement, locatie en service

Joost
5-5-2017

Het appartement was erg ruim en goed schoon. Er is een mooi zwembad met ligstoelen en bediening. Personeel is attent en vriendelijk. Door generator wordt stroomuitval opgevangen zodat je altijd licht hebt. Verder is het mooie stand (veel mooier dan Kololi) dichtbij en kun je vanuit Calabash verschillende trips maken met een gids. Restaurant heeft een eenvoudige, betaalbare kaart met genoeg keuze voor jong en oud. Het ziet er gezellig uit en je kunt aan straat zitten (toegang van/naar strand) of meer naar binnen. Wij vinden Calabash echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Jammer, dat kan beter

Kirsten van Laar
8-5-2016

Geboekt via touroperator. De eerste nacht lagen we in een kamer zonder gordijnen met luide muziek tot na 01.00, stinkende badkamer en een bed waaronder de poten afbraken dus op een matras op de grond uiteindelijk. Niet fijn als je midden in de nacht aankomt. Volgende dag van kamer gewisseld. Dit 3 kamerapp.was erg ruim maar in de keuken waren er veel te weinig keukenspullen.Ook de badkamer was niet schoon. WiFi werkte niet opmaal (de laatste 3 dagen helemaal niet) en de stroom viel regelmatig uit. Onze kamer was naast de generator die ook eens een hele nacht heeft aangestaan.Feen dvd speler, fohn of extra bed in woonkamer. Satelliet tv bestond uit BBC, aeabische zender en Senegalese tv. Het personeel kon dit niet wijzigen. Elke nacht werden we gewekt door blaffende wilde honden die uren achtereen konden blaffen en janken. De lakens zaten vol met scheuren (wel schoon). Kortom, er is nog veel verbetering nodig om dit op 3 sterren niveau te krijgen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Wat een fantastische plek

John v veen
5-2-2016

Super aardig personeel zeer ruime kamers top zwembad prachtige tuin en maar 100 meter van het mooie strand kom zeker terug wat een geweldig hotel

Gereisd Met partner in januari 2016

absoluut een aanrader

jolanda
17-1-2016

Klantvriendelijkheid van het personeel, ruime kamers en een prachtig zwembad

Gereisd Met partner in december 2015

Fantastisch, aanrader!

Anne
1-1-2016

Goede, volledig en smaakvol ingerichte app met fan en airco en kluis. Schoon, altijd electra, schoonmaakservice(incl.), om de 2 dagen schoon beddengoed + handdoeken (incl), vlakbij het strand en ook vlakbij o.a. supermarkten, groentenstalletjes, en wisselkantoortjes.Locatie: heel centraal gelegen. Vriendelijk, zeer servicegericht, Engelssprekend personeel. Mooie tuin met zwembad (ook weer gratis handdoeken op de ligbedden) met kinderbadje en poolbar. Restaurant (indien gewenst) met roomservice. Dag en nacht security aanwezig. Op de laatste dag (uitchecken 12.00u.) had ik een nachtvlucht terug. Ik mocht toen gratis gebruik maken van een ander, naastgelegen, app. om onze bagage te stallen en aan de vooravond nog te douchen! Drie verdiepingen, maar geen lift, dus moeilijk ter been zijnd, boek je het beste op de begane grond.

Gereisd Met partner in november 2015

Calabash

philippe
27-9-2014

Fantastisch verblijf op 100m vh strand

Gereisd Alleenreizend in juli 2014

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Calabash Residence in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Calabash Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.