Hotel Bakotu

Hotel Bakotu
8,4

6 tips over Hotel Bakotu

Do, 22-1-2018
Huur een lokale gids in voor je tripjes in Gambia, ze tonen je de leukste plekken en geven veel info over cultuur, gebruiken en het leven in Gambia bijvoorbeeld Kamas Tours (voor Bakotu hotel)
Peter, 18-12-2017

Als je meer van Gambia wil zien maak dan een excursie met een lokale gids. Je kunt deels zelf bepalen waar je heen wil en het is nog goedkoper. Hiernaast blijft het geld in Gambia.

We hebben goede ervaringen met Mo (zie Mo's taxi service Gambia op facebook). Eerlijk, betrokken en betrouwbaar

inge, 29-12-2016
Ga zeker naar strandtent Ningki Nangka. Vanaf Bakotu kun je via Bungalow Beach rustig naar t strand lopen. Bij N N zit je heerlijk rustig en het eten is erg goed (Westers en Afrikaanse gerechten). Het personeel is geweldig. Zo aardig en behulpzaam. Alles kan en mag. Geen last van verkopers, zij mogen niet bij je komen (tenzij je dat zelf wil). Strandbedjes zijn gratis en je hoeft niet eens veel te bestellen. Eén drankje is al goed, Zelf eten meenemen mag ook.Trampoline en tafeltennis voor kids

We hebben een aantal aanbieders voor Bakotu voor je op een rij gezet:

inge, 29-12-2016
Eens! Heel veel groene taxi's, gidsen en tours gaan via hotels, het geld gaat zo weer naar de rijke heren. Ontmoet je een aardige man of vrouw (en iedereen is vreselijk aardig) vraag gerust of hij of zij je wil begeleiden naar bijv de krokodillen pool. Betaal gewoon hetzelfde, of ding af als je wilt. Je geld gaat zo 100% naar een local en zijn/haar familie. Wij waren op stap met Sam, die een fruitstalletje heeft op het strand (loop naar rechts, 500 m voorbij Ningki Nangka) Topper!
Ingrid, 12-1-2015

Praat met de locals voor een tour.

Vertrouw niet zomaar iedereen, ga op je gevoel af. Wil je niets van de mensen, negeer ze dan of maak duidelijk (op een vriendelijke manier) dat je niets wilt.

p.wester, 28-2-2012
huur een gids en bekijk de vogels van Gambia

We hebben een aantal aanbieders voor Bakotu voor je op een rij gezet: