Tijdelijk €25 aanbetaling

+36

6VoldoendeScore uit 40 reviews
  • 6Waardering

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Senegambia Beach

Ga naar accommodatie

40 Reviews over Bakotu

• 5Jan e Marijke Kleerebezem28-02-2020

Eenvoudig hotel met problemen

Het park is mooi beplant een heel groot nadeel zijn de aanwezige zoetwater vijvers, dit zijn ware muggen broedplaatsen, erg stom! Jaarlijks overlijden miljoenen mensen aan malaria, inwoners van Gambia maar ook toeristen worden besmet met de malariaparsiet, niet over nagedacht! De kamers zijn wisselend van goed naar zeer matig, een tref. Het strand is op ongeveer 200m lopen door een craftmarket, gezellig op zijn Afrikaans! Winkeltjes en wiselkantoortjes direct buiten het hotel, handig. Het ontbijt is simpel maar prima de bediening (het ontbijt wordt geserveerd) is erbarmelijk, diverse keren moesten gasten (Wij ook) een uur of zelfs 1,5uur wachten op ons ontbijt. Sommige personeelsleden zijn bepaald onvriendelijk en niet voorruit te branden. Buiten rijden veel auto's die voor veel stof en dieseldamp zorgen, heb je problemen met de luchtwegen of ben je astmatisch boek dan niet dit hotel. Na 20 jaar Gambia ervaring niet meer dit hotel

• 10Anja14-11-2019

Mooiste vakantie!!!!

We hebben ons super vermaakt. Alles en iedereen maakte het een super vakantie. Het personeel was heel vriendelijk en buiten het hotel hebben we mooie vrienden gemaakt met de bevolking. We gaan snel weer terug!!!

• 10Willem kremer07-04-2019

Fantastische zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit heerlijke hotel met prachtige planten en dieren. Airco niet nodig, nachten koel. Geen insekten en zeker voor herhaling wat ons betreft. Dit hotel is zeker zijn 3sterren waard. Binnen is het een oase van rust, en 2meter voor de ingang zit je volop in de gambiase drukke wereld, waar je zeker een dag of 2 aan moet wennen. Daarna heb je een onwijze vakantie met voor je neus de stranden met palmbomen en achter het hotel een riviertje met vele vogels. Veel hotels gezien maar deze was voor ons de leukste. Stranddagen brachten we door bij kunt kinte met gratis ligbedden en verse sapoies en fruit van de fruitladies. Ook de excursies zijn de moeite waard. Wat een wereld. Lokaal bureau voor de ingang is betrouwbaar.

• 8Yvonne Meijers06-04-2019

De moeite waard

Hotel Bakotu was eenvoudig maar netjes. Het eten was prima. Aardige mensen. Heerlijke stranden.

• 8Bertus Dekker14-12-2018

Prima. Goed nadenken of we op herhaling gaan!

Prima verblijf. Goede locatie,loopafstand tot het strand. Personeel erg vriendelijk. ( ze zijn gek op fooien of wat dan ook) bedden goed. Cleaning goed. Ontbijt prima! Buiten het verblijfminder netjes( eigenlijk "dikke bende") met geen enkele andere vakantie te vergelijken.

• 8RB15-11-2018

Super tropical spot voor Africa appreciators

Lovely tropical week with the friendly Bakotu Hotel as our base for abundantly available excursions and activities in the area. Fajara golf (incl. gear rental, caddy & 'brownsweeper') highly recommended for those who would like to be a bit active in african style & surroundings. And very nice birdwatching (tnx Fansu!), even for 'beginners' like us.

• 9Jessica12-11-2018

Meest indrukwekkende vakantie

Super personeel, hotel huisjes zijn fantastisch. Elke ochtend van de aapjes mogen genieten!

• 8Carina12-05-2018

Een geweldige ervaring!

Wij hadden een kamer op de begane grond, in een huisje van 2 verdiepingen (N4). Dat was prettig omdat er geen airco is. Andere huisjes hebben een plat dak. Airco kan worden bijbesteld, maar kost 9000 dalesi (156 euro) per week. De kamer is basic, maar gezellig en schoon. Bij aankomst deed een aantal lampen het niet. Dit werd snel hersteld. Een nadeel was dat onze kamer alleen vitrage had. Lag je in bed met het licht aan, dan kon iedereen je zien. Dit leidde tot komische situaties. Om 11 uur 's avonds kwam de electricien ons buitenlicht repareren, en begon meteen een praatje met ons terwijl we in bed lagen: "Hello, I am repairing your lamp, replacing the bulbs, did you have a good day?" . Heel gezellig, maar we hebben later toch maar dekens voor de ramen gehangen. Omdat de ramen alleen uit horren met glazen strips ervoor bestaan, lieten wij die strips 'snachts open. Wij gaan vroeger naar bed dan de gemiddelde toerist, en werden op avond

• 8Piet en Elly12-02-2018

Perfect

Een ideale locatie als je van vogels houdt. We hebben voor een hele week een plaatselijke gids gehuurd, die ons alles van het land en de vogels kon vertellen. Zeer betrouwbaar, stond elke dag om 7 uur met chauffeur klaar. Via touroperator kan je ook excursies boeken , maar onze voorkeur ging uit naar plaatselijke gids. Bijkomend voordeel van plaatselijke gids op pad gaan, je wordt door niemand lastig gevallen en alleen maar vriendelijk begroet. Enige nadeel waren de apen die soms wat te opdringerig waren. Ontbijt en kamer prima, schoon en elke dag keurig opgevouwen handdoeken. De 9 dagen die we geboekt hadden waren tekort. Zeker een plek om nog een keer heen te gaan

• 8CORELLY08-02-2018

Mooi appartement

Wij hadden een appartement geboekt. Helaas de eerste nacht overboekt, maar daarna hebben we kunnen genieten van ons appartement. We hadden ontbijt geboekt, wat erg goed was, maar achteraf hadden we gemakkelijk zelf ons ontbijt kunnen verzorgen op ons balkon. De hotelkamer waar we de eerste nacht verbleven vonden wij erg klein. Het appartement daarentegen was heerlijk voor twee personen. Je zou hier met vier personen kunnen verblijven, maar dan moeten twee personen aan de straatkant slapen. Daar is het erg rumoerig en de gordijnen zijn ook niet donker, er hangt alleen vitrage. Op het dak van het appartement gebouw staan ligstoelen. Hier kun je s avonds mooi sterren kijken. Omdat ik zelf moeilijk een beeld van de appartementen kon krijgen zet ik ook foto's hiervan op Zoover. Je kunt door de tuin van het hotel naar het appartement lopen, maar ook via de openbare weg, zo'n 50 meter.

Hotel Bakotu info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kotu Beach, 0000