Hotel Badala Park

Hotel Info

• Kinderopvang

284 reviews over Hotel Badala Park in het Nederlands

• 9Johanna Roelofs08-07-2019

Wij gaan daar zekers iedere keer weer heen👍👍

Wij gaan al 7 jaar naar Badala park,hebben een hele goede band met de jongens en de meisjes daar,komen zelfs bij hun Familie op bezoek,voor ons geen ander hotel,lekker goedkoop wat je meer moet betalen bij de andere hotels kun je dat ook uitgeven aan de mensen daar,sommige willen niets betalen maar wel de mooiste en de lekkerste eten hebben.Ontbijt is goed kamer worden goed schoongemaakt iedere dag schone handdoeken en hele vriendelijke personeel.ja wat wil je nog meer dan.Laat ieder dit voor zichzelf weten wij hebben het super naar ons zin en wij verblijven iedere jaar daar voor 1 maand in februari👍👍😘😘🏝🏝

10Ligging
    9Service
    9Zwembad
    8Hygiëne

Met vrienden

• 9Anneke20-03-2019

Fantastisch!

Badala Park is een wat ouder hotel, maar de sfeer is er echt super :) Personeel is vriendelijk. Ik ben er 3 weken geweest voor vakantie.

9Ligging
    10Service
    9Hygiëne

• 2018
    9Sharon18-02-2018

Wij komen zeker nog een keer terug

Super schoon, vriendelijk en leuk personeel zeker ook met de kinderen, via achteruit gang ben je binnen 3 minuten bij de zee, kamers mag wat onderhoud aan worden gedaan O.a deurklink vastzetten en drempel bij douche, zwembad en park netjes en schoon, kluisje en koelkast Kun je huren, geweldig de aapjes rond t hotel,

10Hygiëne
    10Zwembad
    8Kamers
    10Service
    10Ligging

Met jonge kinderen

• 2017
    9N. Duynisveld13-04-2017

Al jarenlang onze favoriete stek in januari.

Iedere keer een hartelijke ontvangst . Een prima hotel voor een schappelijke prijs vlakbij het mooiste strand van Gambia..

7Zwembad
    9Prijs/kwaliteit

• 6jose24-03-2017

kluisje

we willen er graag naar toe gaan, maar willen weten wat een kluisje kost en ook of er gratis wifi is ,we willen er voor langere tijd naar toe gaan ,maar van tevoren graag goed ingelicht zijn

6Zwembad
    6Eten
    6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Service
    6Ligging

• 8René20-03-2017

erg leuk,gezellig volk en rilex/vriendelijk

alles was oke,min puntje we waren in de laatste week en iedere gambiaan wilt verkopen ,ze komen overal naar je toe, word je wel moe van. Maar dit staat los van touroperator.

9Ligging

• 6Bous Pater14-03-2017

steeds verder achteruit. Jammer.

Personeel leuk, kamers worden er niet beter op . Zijn er dit jaar voor de 3e keer geweest, maar sinds 10 jaar hard achteruit gegaan. Zwembad Oke, ontbijt eenvoudig, maar voldoende.

6Zwembad
    5Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

• 7Ans03-03-2017

Altijd mooi weer .mooi strand en schoon

Het stroom valt regelmatig uit zit je in een hotel heb je weinig last maar s,avonds als je onderweg bent wel een zaklamp mee nemen

7Zwembad
    5Kamers

• 6williamgiva19-11-2016

nooit meer in badalapark

het is een eenvoudig hotel kamers twee keuzes standaard en de luxe worden iedere dag gekuist ,zwembad o k prijzen iets hoger voor de dranken dan buiten ,ligging goed niet ver van de zee ontbijt iedere dag hetzelfde ,kaas ,eieren ,jam ,worstjes en witte bonen ,wil u een ijskast op uw kamer 7 euro per dag ander hotel 3 euro wat mij het meeste stoort is dat het werkvolk daar naar mijn mening word uitgebuit ze verdienen ong 1 ,5 euro per dag of 75 dalatie de was word met de hand gedaan achterin de tuin zowel handdoeken als lakens aan hetzelfde loon .ze moeten op de een of andere manier trachten bij te verdienen om te overleven ook komen er zoveel alleenstaande mannen en vrouwen en veel minder koppels .de bazen gaan wel op verlof naar europa en rijden met prachtige en dure jeeps die velen hier zich niet kunnen permiteren .Voor mij geen badalapark meer ben daar meermaals geweest en veel gezien in en rond het hotel

2Eten
    6Prijs/kwaliteit
    7Service

• 8Ineke23-05-2016

Gezellig

Leuk hotel. Vriendelijk behulpzaam personeel . Vlak bij zee .

Met vrienden

10 tips over Hotel Badala Park

• Bernadette, 27-04-2014

Fietsen in de omgeving is een aanrader. Senegambia heeft elke avond wat te doen en daar kan je lekker eten. In elk tentje is er wat te doen en te eten. Het is een uitgaansgebied. niet ver van de hotel.

• jean, 30-03-2014

heb met 1 van de staf een lokale voetbalwedstrijd gezien, geweldig en als ze je aanbieden om gids te zijn, altijd doen, je ziet dingen en komt op plaatsen waar je anders niet komt. Lamin was onze gids

• kaboe, 21-02-2013

Ga eens op uitstap naar "Senegambia". Het 'Jojo' restaurant, uitgebaat door Belgen, is tip met live-muziek. Een echte aanrader.

2 vragen over Hotel Badala Park

• Mickey, 23-02-2019

Wasserette

Is er ook een mogelijkheid in de omgeving om de kleding te laten wassen?

• bettyvandervelde, 03-12-2015

malariamaatregelen

Is het verstandig zelf klamboe.s mee te nemen? Op sommige foto's zie je ze hangen, op de meesten echter niet. En wat is goede deet, dat schijnt ook nogal te kunnen verschillen. We gaan ook Malaronetableten slikken, maar toch..

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats