Tijdelijk €25 aanbetaling

African Princess Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel African Princess Beach voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews
+32

8.3FantastischScore uit 4 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over African Princess Beach

• 6Danny Van Hoof21-02-2019

Nooit meer... toch zeker niet in een 7xx kamer!

African Princess is een nieuw, modern hotel met prima accommodatie, maar... ...op zondagavond mogen de kamers in het 700 blok "genieten" van het oorverdovende (!) lawaai van een lokale bar, enkele meters verder gelegen. Men davert letterlijk z'n bed uit, en dit tot een uur of twee 's nachts. Het hotel was niet bereid om ons van kamer te laten wisselen ("alles is volzet meneer"). Voor ons is dit een reden om nooit meer in dit hotel terug te komen. Jammer, want buiten dit ene super-nadeel is dit een prima hotel.

• 9Carine14-02-2019

Luxueus hotel in een oase van rust!

Dezelfde eigenaar als het Senegambia Beach Htl.Zeer rustige sfeer.Kamers kijken op de zee. Je kan vanop je terras beneden zo in het water duiken kan. Prachtig! Kost wel zijn prijs. Wij hebben daar niet voor gekozen :altijd plaatsen vrij aan het zwembad en je ziet maar zelden iemand in die swimups. Beter een kamer vragen aan de zonnezijde; daar heb je méér aan. Ontbijt in buffetvorm.Aanvullen gebeurt niet optimaal.Minder aanbod dan in Senegambia Beach. De buffetten 's avonds koelden af.Wellicht omdat de electriciteit niet optimaal is en de verwarmingselementen niet op volle kracht kunnen werken. Maar, men is ermee bezig. Zeer ruime, moderne kamers! Buiten het hotel word je voortdurend vriendelijk,soms wat opdringerig aangesproken. Dat hoort erbij. Indien je daar last van hebt, ga dan bij aanvang van je verblijf via het strand naar Senegambia Beach Htl. Vooraan staan taxi's. Vraag of ze een gids roepen. Je hebt dan een super chauffeur, gids, 'bodyguard' voor al je uitstappen! Top hotel!

• 9Buddy30-01-2019

Tophotel, groot zwembad, direct gelegen aan strand

We kwamen in african princess beach hotel na overboeking. Een prachtig nieuw hotel met ruime kamers en ruime sanitaire voorzieningen. We kregen zelfs een kamer met aansluitend zwembad. De service is prima. Kwaliteit eten prima en vriendelijk personeel. Aandachtspunten zijn het trage afruimen van tafels tijdens diners en het gedoe met het signeren van bonnetjes voor de drankjes. Maar als een hotel zondermeer een aanrader!

• 9Frank Wouters19-12-2018

Top land, always smiling people ! TJ Thanks

African Princess was net geopend- laatste nieuwbouw eind december klaar, prima hotel en uitstekende service. Om alles uit te proberen hebben we ook van zoveel mogelijke andere eetgelegenheden geproefd, wat ons uitstekend is bevallen: lokaal Luigi's(ligt tegenover AP) , Chiraz (Libanees tapas) , Gaya ( iets duurder) Solomon's (echt lokaal) gelink met Patta Patta (voor avond muziek vertier) Voor taxi ritjes en begleiding moet je vragen naar lokale gids. Deze heeft ons rondgereden, vaste nette prijs, gaat mee over marktjes en is uiterst behulpzaam. (in zijn geheel niet opdringerig , waar anderen iets van kunnen leren.) Langs het strand Barista Beach cafee/restaurant(lokaal) Tip koop bij aankomst Africell kaart om te internetten en te bellen, vele malen goedkoper omdat Gambia vaak buiten dekking valt. We zijn er ook achtergekomen dat je beste lokaal zeer goed en veilig kunt eten waardoor gelden in gambia terecht komen.

Hotel African Princess Beach info

• Adresgegevens