Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

40 Reviews over Sunu

• 7ria jeucken14-02-2013

goede plek

personeel vriendelijk schoonmaak ook prima ligging is ook goed alle restaurants om de hoek erg prettig als je alleen reist alleen de trommelaars gaan door tot 24.00 uur voor die tijd kun je niet slapen

• 8Nova15-01-2013

Goed hotel

Perfect hotel voor eerste kennismaking met Gambia. Het hotel is midden in het toeristen gebied gelegen. Overal restaurantjes en club's in de omgeving, strand is op goede loopafstand. Aangezien Gambianen goed kunnen feesten met harde muziek is het voor de rustzoeker wellicht een wat minder praktische optie (muziek van omgeving is hoorbaar tot 5/6 uur in de ochtend). Kamers zijn prima, goede bedden, airco en eenvoudige badkamer. Onze ervaring is dat wanneer er iets stuk is, dit de zelfde dag nog gemaakt wordt door het personeel. Airco is wel belachelijk duur. Personeel is erg vriendelijk, spontaan en behulpzaam.

• 3annemarie den Haas10-11-2012

nooit meer

slecht hotel.in 8 dagen twee keer warme douche,in twee dagen 3 keer van kamer verhuist.Zeer matig ontbijt,weing keus en voor een eitje moest je betalen.Personeel belooft van alles om klachten te verhelpen en vervolgens niets.Zeer dure airco,voor 11 nachten 175 euro.Nooit meer Sarges.

• 8hatjong09-11-2012

Een heel fijn hotel

Hotel Sarges inKolili is een prima hotel centraal gelegen bij restaurantjes en uitgaanscentrum. Het personeel is supervriendelijk en proberen het je helemaal naar de zin te maken. Leuke entertainment avonden met afrikaanse muziek en dans. Onze kamer was erg ruim we hadden airco en dat was uitstekend.Ook werd er goed schoongemaakt zeer schone bedden. Een mooi zwembad.

• 10Kady31-12-2011

fantastische hotel

hotel sarges is aan te raden de mensen heel vriendelijk super vakantie gehad ook de gids die we hadden is echt een aanrader een gambiaanse gids maar is al 15 jaar aktive in het toerisme en het voordeel is hij spreek heel goed nederlands wat voor veel mensen een uitkomst is een echte aanrader neemt echt overal de tijd voor dus volgend jaar zeker weer deze gids bedankt Ismaila voor de super excursie's

• 8rebeccasmidt12-02-2011

Super!

2 jaar geleden hier een week geweest. Prima hotel, warme douche, goede bedden en lekkere toast met jam als ontbijt. Welke luxe wil je nog meer? Dichtbij het strand en midden in het centrum(pje) met lekkere restaurants. Ook het monkeyforest op 500 meter afstand, GEWELDIG!

• 8paco en elisa21-05-2010

gezellig eenvoudig hotel

goede service, gezellig animatie team en perfecte ligging in het centrum.

• 7Wout en Janny01-09-2009

goed hotel

wij waren in januarie dit jaar in sarges het is ons heel goed bevallen het ontbijt was minder.maar je kan een gekookt eitje/of gebakken bijbestellen tegen betaling.het Hotel staat midden in het dorp wat erg gemakkelijk is.het Hotel is in de nacht erg gehorig .Mensen praten erg hard als ze thuis komen.Wij hebben een hele goede 3weken gehad.

• 8Filip en CIndy02-03-2009

Verzorgd hotel

Wij vinden dit een prima hotel !Het ontbijt is oké : geroosterd brood en pistoleetjes, ham, kaas, confituur, .. voor een eitje betaal je een meerprijs. De kamers zijn beetje verouderd, maar proper.Ze wordt elke dag schoongemaakt. Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad en zouden er teruggaan. Voordeel is vooral dat je midden in het centrum bij de restaurantjes bent, wat gemakkelijk is om 's avonds uit eten te gaan, .. . Vermijd de zogenaamde hustlers/bumpsters niet, maak een praatje met hen, ... het zijn vriendelijke jongens, ... ook als je niets van hen koopt of zo, .. ! Toeristen worden veel te bang gemaakt op niets. Wij hebben bijna al onze excursies gedaan met hen en dat is heel goed meegevallen. Ik betaal liever hen, dan de grote touroperators !

• 8Didy25-11-2008

In januari voor de zeventiende keer naar Sarges

Nu al 16 keer in Sarges Hotel geweest en elke keer na volle tevredenheid. Een goed bed en schoon en dat is voor ons het belangrijkste. Overdag leven we buiten. Hotel heerlijk in het centrum, genieten van de mensen. Vele restaurants in de buurt zoals ons favoriete Ali Baba. Voor ons geen ander hotel dan Sarges, zijn hier echt kind aan huis.

Hotel Sunu info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden