Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°24°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Palma Rima voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel smartline Palma Rima in het Nederlands

Wij gaan er nooit meer naar toe.

mieke Mieremet
23-2-2019

Dat het eten eentonig is,dat als je all in hebt geboekt je drankjes zelf moet halen,minder valide geen kant op kunnen door de vele trappen bij de restaurants,er in de nabije buurt niets te doen is,geen restaurants opn loop afstand,geen winkels op loop afstand,ijskastje op je kamer moet je betalen net als de airco,er geen Wi-Fi bij het hotel is alleen in de lobby,televisie ontvangst uitermate slecht.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Gemiste kans voor Palma Rima / touroperator!

Roni
7-2-2019

Dit jaar wederom naar Palma Rima (touroperator) obv All Inclusive. Aangezien wij hier voorgaande jaren ook verbleven, wisten wij wat te verwachten. Toch teleurstellend dat er nog altijd niets aan renovatie (badkamer) en verder onderhoud was gedaan. Overigens werd de kamer wel keurig schoon gehouden.Veel personeel aanwezig alleen hebben die geen van allen horeca ervaring: aangesproken worden met 'what?' als je een drankje wilt bestellen, zelf je drankjes halen terwijl alle obers rondhangen, zelf moeten aangeven een doekje over de smerige tafel te halen, etc. dat voelt niet prettig. Jammer! Leidinggevende(n) zijn nooit aanwezig : slechte zaak! Wij vonden het dit jaar niet touroperator-waardig! Tevens bleek dat all inclusive door de nieuwe eigenaar niet wordt gecontinueerd, deze periode alleen nog voor Nederlanders. Dus s'avonds was het uitgestorven. Eten restaurant was prima, maar overall: Prijs/kwaliteit is miv 2019 ver te zoeken.

Gereisd Met partner in januari 2019

Heerlijke vakantie , Sfeerloos hotel.

Regeer
30-12-2018

hotel : opzet bungalows erg goed tuinen goed onderhouden . Bungalows hebben een opknap buurt nodig. Badkamer nodig gerenoveerden .. Geen sfeer in lounge,bar , restaurant . Animatie hangt achter de kleding de hele dag te hangengeen activiteiten Erg gericht op de Engelse. All-inclusief aanwezig maar niet aanwezig. Zeer gescheiden van betalende gasten en all- incussief. 2 dames hangen en wachten in een zeer sfeerloos hok voor de all- inclusief gasten. Eten saai smaakloos en geen afwisseling geen nieuwe gerechte . Kerst diner groot uitgepakt maar ook hier weinig heerlijke Gambiaanse gerechte. Sfeer een doorsnee animatie avond . Ook geen sfeer,avond bloede dood. Veel bediening weinig klanten alles gaat naar buiten. Sfeer omgeving gezellig . Strand heerlijk .Zwembad groot en heerlijk genoeg bedjes. Personeel probeert er wat van te maken. worden door de Indiërs en Libaneese Baas erg onder druk gezet. Mijn idee blijft er weinig geld in Gambia

Gereisd Met partner in december 2018

Perfect goed hotel

Fam. Aarts
27-3-2018

Perfect Hotel, prijs kwaliteit super. Het eten is goed, niet super, niet slecht maar gewoon goed en keuze genoeg. Het zwembad is groot en het all-in concept is makkelijk niet te duur en goed. Wij gaan er over 3 weken weer naar toe, Gambia is een heerlijk land en Palma Rima is een goed en mooi hotel.

Gereisd Met partner in januari 2018

Gambia voor herhaling vatbaar maar Palma Rima niet

MH
19-3-2018

De kamers op Palma Rima waren erg teleurstellend. Wij zaten in een bungalow. Zeer verouderd, geen onderhoud. Voegwerk slecht, er wordt wel dagelijks schoongemaakt maar dit is niet meer goed schoon te krijgen. Kamers zijn wel ruim, matrassen oud en vies. Lakens wel schoon maar oud. Vriendelijk personeel en klachten worden gelijk of zsm opgelost. Wij hadden all inclusieve, het eten was wel redelijk goed. Animatie was wel leuk 's avonds met Afrikaanse dansers/Djembé of bandje. Verder alleen in het zwembad waterpolo maar wij waren buiten de schoolvakanties. Tafeltennis tafel zeer oud (vocht). Zwembad wel groot,je kan prima wat baantjes trekken en temperatuur prima, maar ook hier slecht onderhouden qua tegelwerk. Badhanddoeken service aanwezig wel gewassen maar veel vlekken in de handdoeken. Gambia verder was indrukwekkend, zeer vriendelijke mensen maar wennen aan het vele aanspreken, heerlijke temperatuur en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Heerlijke vakantie gehad

Sanne
8-3-2018

Wij (mijn zus en ik) zaten vanaf woensdag 14-2 voor 10 dagen All-in bij Palma Rima. We hebben een top vakantie gehad. Elke dag werden onze kamers schoongemaakt en opgeruimd (ja, de schoonmaakster vouwden zelfs onze kleding op!) en elke dag kregen wij nieuwe handdoeken. Het zwembad was groot en er waren altijd genoeg bedjes over. Personeel was altijd erg vriendelijk. Eten vonden wij ook lekker; elke dag wat anders en genoeg keuze. Bier van de tap, wijn uit een pak maar ook prima te doen. Wij zijn zelf een keer naar het strand gelopen, maar omdat wij om de haverkap Gambianen om ons heen hadden zijn wij vooral op het resort gebleven. We hebben een dag-trip gedaan die we iedereen aanraden! Zo zie je nog wat van het echte leven in Gambia (school, lokale bevolking, boottocht met krokodillen etc.) Geboekt via touroperator. Al bij al hebben wij erg genoten van deze vakantie. Wij kwamen voor de zon en hebben daar elke dag van kunnen genieten! :-)

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Een geweldige vakantie gehad.

Hetty
13-2-2018

Het is een prima 3 resort. Wie van luxe houdt kan beter naar een 5 hotel gaan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima eten in buffetvorm. Het resort is kleinschalig met een mooi groot zwembad. Het is 10 minuten lopen naar een mooi strand waar je kilometers kunt lopen. De WIFI is goed. Prijs - Kwaliteit verhouding uitstekend.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk goed

Paul
9-2-2018

Al bij al een prettige 9 dagen vertoefd in Palma Rima Hotel dat toch vrij gedateerd is - dient zeker vernieuwd te worden en het is spijtig dat dat niet gebeurt , zeker als je weet dat de kosten voor de nodige werken niet veel bedragen wegens lage loonlasten. We waren zeer tevreden dat we geen all inclusive hebben genomen , kost 1400 dalasi per persoon en dat is veel te veel - krijg je gewoon niet op. Ook spijtig dat alles altijd direct cash diende betaald en men niet alles kan afrekenen bij vertrek met kredietkaart ... Voor de rest - echt sympathiek personeel - prachtige strandwandelingen kunnen doen ( strand wel op 700 m afstand van hotel ) en in de nabijgelegen strandrestaurants heel lekker en gevarieerd kunnen eten .

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Basic, perfect personeel, zeer goed te doen.

Kootjuh
23-1-2018

Een prima vakantie gehad. Met me broer. Het resort is basic. Niks meer niks minder. Het eten is goed. Niet flauw of iets. Keuze uit vis kip of rund. Salade. Groentes. En aardappels of patat. En toetjes. Het personeel is geweldig en vriendelijk. Ze doen alles voor je. Het bar personeel sam en sadibou zijn een perfect stel en onthouden wat je voorkeuren zijn. Op een hoop plekken wifi. Zelfs aan de achterkant van het zwembad geweldig. Na de allin tijd kun je tot 02:00 in de discotegen betaling nog drank halen. Minpunt: onze douche kwam niet helemaal op hete tempratuur. Maar wel warm genoeg. Ben in andere huisjes geweest bleek alleen de onze die zo doet. Maar na melding is er gelijk een monteur gestuurd. Normaal zit ik in luxere resorts. Maar deze bleek boven mijn verwachtingen zeer goed voor de prijs die we betaalde. En hij zit op goede loop afstand van de 2 belangrijkste straten in de stad.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige vakantie in Palma Rima

Burkhard Jünemann
24-12-2017

Wij waren voor het eerst in Palma Rima. De ontvangst was vriendelijk en het inchecken ging erg vlot. We hebben 12 leuke dagen gehad en genoten. Het personeel is erg attent en aardig. Ook de diversiteit aan gasten was erg leuk. We hebben meerdere hotels gehad in Gambia en allemaal waren ze wel gedateerd. Dat is algemeen bekend en was voor ons niet erg.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Palma Rima in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Palma Rima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.