Géén boekingskosten

GambiaGambiaKololi

8.9FantastischScore uit 768 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+644/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 768 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Op zoek naar een rustige vakantie in een warm land? Dan is een verblijf in het Senegambia Beach Hotel in Gambia echt wat voor jou. Het hotel ligt pal aan het strand en de kamers en bungalows worden omringd door groene tuinen met palmbomen. Apen slingeren door de bomen, terwijl jij met een cocktail in de hand bij het zwembad ligt. Benieuwd wat Senegambia Beach Hotel allemaal te bieden heeft? Wij laten het je graag zien.

Het Senegambia Beach Hotel ligt direct aan de Atlantische Oceaan en heeft een zandstrand met een strandbar. Rust uit op een van de ligbedden en geniet van het geluid van de golven. Je kunt ook lekker ontspannen op een ligbed bij een van de twee zwembaden. Het ene zwembad ligt direct achter het strand, waardoor je vanuit het water uitzicht hebt over de oceaan. Het andere zwembad wordt juist omringd door planten en bomen. Er is ook een kinderzwembad aanwezig voor de kleine waterratten.

Gasten van het Senegambia Beach Hotel geven aan dat de tropische tuinen erg mooi zijn. Elke ochtend worden er gieren gevoerd die inmiddels vaste gasten van het hotel zijn geworden. Van vroeg tot laat vliegen er bovendien kleurrijke vogels rond en lopen er hagedissen en apen over het gras. Het voelt hierdoor net alsof je in de jungle op vakantie bent.

Het hotel heeft bij elkaar twee restaurants en twee bars. Er worden vooral westerse maaltijden geserveerd van prima kwaliteit. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Het Senegambia Beach Hotel ligt aan de Senegambia-strip. Hier zijn veel andere restaurants, waar je heerlijk kunt lunchen of dineren voor een kleine prijs. Reviewers van Zoover raden aan om ook daar eens een hapje te gaan eten.

In het hotel vind je een aantal winkels waar je traditionele Afrikaanse souvenirs kunt kopen. Een bezoek aan de kapper of de beautysalon van het hotel maken je ontspannen vakantie helemaal af.

Kamers

Bij Senegambia Beach Hotel in Gambia heb je de keuze uit verschillende kamers. De meeste kamers zijn standaard kamers, met een simpele maar prima inrichting. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning en een balkon of terras. Er zijn ook luxere kamers beschikbaar die wat ruimer zijn. Voor families zijn er appartementen en villa’s beschikbaar, met een woonkamer, eigen tuin en kitchenette. De inrichting van de kamers is wat verouderd, maar de kamers zijn wel netjes en schoon.

Ligging en omgeving in Gambia

Het Senegambia Beach Hotel ligt pal aan de Atlantische Oceaan bij Kololi Beach. De oceaan kan hier wat ruiger zijn, waardoor het een perfect strand is om te leren surfen. Langs het strand vind je verder verschillende gezellige restaurants en bars. Neem een lekker drankje en geniet van het uitzicht over de oceaan.

In het hotel en daaromheen vind je een aantal boekingskantoren. Hier kun je verschillende dagtrips boeken in de omgeving. Bezoek bijvoorbeeld een typisch Afrikaanse markt of ga op zoek naar krokodillen. De Senegambia-strip voor het hotel is een gezellig gebied vol marktjes, restaurants en bars. Buiten deze strip om is er niet veel te zien voor vakantiegangers, maar dat hoeft ook zeker niet. Het Senegambia Beach Hotel biedt al genoeg voor een heerlijke vakantie.

Heb je ook zin in een ontspannen zonvakantie? Boek dan vandaag nog je verblijf in het Senegambia Beach Hotel!

Bekijk de beschikbaarheid

800 Reviews over Senegambia Beach

• 9Johan van Dijk28-04-2022

Prima hotel, direct gelegen aan de Strip

Wij hebben Senegambia Beach Hotel ervaren als een prima hotel. De ligging is fantastisch, direct aan de oceaan en het park is prachtig aangelegd en goed onderhouden. Daarnaast twee zwembaden, een quiet pool en een zwembad bij het strand. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook het ontbijt was iedere ochtend goed verzorgd en meer dan voldoende. De Strip ligt direct voor het hotel met keuze uit meerdere zeer goede restaurants. Wij waren vooral enthousiast over de 3 Chicks en Mango, daarnaast is Paradiso het restaurant voor een goede pizza. Senegambia Beach Hotel is wat ons betreft echt een aanrader. We hebben ook reviews gelezen die erg kritisch zijn over dit hotel. Wij onderschrijven deze reviews absoluut niet!

• 8Wilma04-03-2020

Goed hotel

Hotel was prima..op de strip héérlijke eettentjes..maar buiten de strip één en al armoede Voor ons was Gambia eenmalig..

• 9Plat04-03-2020

Zeer geslaagde vakantie.

Prachtig resort, eten en drinken was dik in orde. Vriendelijk personeel en de kamers waren schoon! Leuk avond programma.

• 8Gerda27-02-2020

Mooi en goed hotel/resort.

Senegambia is een mooi, groen en goed onderhouden resort. Vriendelijk personeel. Wij hadden een prachtige kamer in het hoofdgebouw. Superieur de luxe. Deze kwam vrij omdat er mensen wilde ruilen voor een tuinkamer. Wij vonden het prima. 2 kamers. En heerlijk rustig. We hadden wel een wereldstekker nodig. Bij de receptie zitten ook voldoende oplaadpunten bij de bankjes,om evt je telefoon op te laden. Daar is ook de WiFi het best. In andere delen vh park even overschakelen naar een andere provider. Nagenoeg dan overal wel internet, ook al is t wat langzaam.. Er zijn prachtige groene tuinen met veel vogels. De gieren worden elke dag rond 11.30 gevoerd. Daarna gaan ze zich wassen en staan ze met wijde vleugels te drogen. Leuk gezicht! Er zijn bij de zwembaden ook leestafels met boeken en blaadjes. Ideaal! Ook zijn er verschillende goed betaalbare restaurants. Voor ong.. 700 dalasi eet en drink je er met 2 personen.

• 8Harry Vlaanderen07-02-2020

"Blijvertje voor ons "

Fantastisch hotel,gelegen aan de strip,waar je genoeg kunt kiezen om te eten,paar tips,valkenburg,woodie,tee-gee,chinees,3chicks en een libanees,bij allemaal heerlijk betaalbaar gegeten,tussen de middag geluncht bij de bar aan het strand waar genoeg keuze is. Let op; toeval of niet maar bij ons stond op 90% van de bonnen een consumptie teveel genoteerd. Heerlijk relaxte vakantie gehad,goed strand en zwembad,prachtige tuinen,met de mooiste vogels en loslopende apen die stelen als het kan.Was super,gaan zeker terug !! Ps,genoeg excursies te boeken die je leuk vindt.

• 8Anja Kuipers16-01-2020

Heerlijke vakantie

Kamers en meubilair kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt kan iets uitgebreider met beleg. WiFi erg slecht. Verder wel schoon hotel.

• 8Petra28-12-2019

Mooi hotel met prachtige tuin

1e x Gambia, groot ruim opgezet hotel , maximaal 2 etages hoog met prachtige tuin, wij hadden een superior kamer , deze was prima met mooie badkamer, miste alleen een föhn. Airco werkte goed en bedden lagen fantastisch.Vele apen op het resort en elke dag werden de gieren gevoerd, leuk om te zien. Prachtig strand en 1 van de 2 zwembaden grenzend aan strand, dus je kon kiezen war je wilde afkoelen. In tegenstelling wat andere in review schrijven voldoende strandbedden aanwezig,Wij hadden logies ontbijt en er was voldoende keuze.

• 8rob sour18-11-2019

Heel fijn hotel.

Komen hier al jaren. Alleen maar lof voor dit hotel. Standaard kamers hebben opknapbeurt nodig. Komen steeds nieuwe kamers bij. Houdt in dat het moeilijk plek vinden is bij zwembaden en strand. Handdoekleggen ben je haast verplicht.

• 4Michel11-11-2019

Nooit meer

Het hotel gaat achteruit in plaats van vooruit. Er is en wordt bijgebouwd waardoor het kleinschalige weg is. Wij kregen eerst een oude kamer. Geen licht, ijskast kapot en gordijnen gescheurd. Terug naar receptie en kregen een nieuwe kamer. Deze was beter, alleen hier kon het raam niet op slot. Het ontbijt is in de jaren dat wij hier komen nog steeds hetzelfde. Geen afwisseling en een gewone boterham kon je niet krijgen. Het brood wat er lag was uitgedroogd en kromgetrokken. Roosteren was verplicht. Het stokbrood was zacht en het fruit niet rijp. De eetzaal heeft vieze muren en gedateerd. Ik begrijp niet dat Touroperator dit hotel eigenhandig 4 sterren geeft, terwijl het net aan drie sterren waard is. Daar het een populair hotel is ik wel begrijp waarom Touroperator dit doet. Puur prijsopdrijving. Niets meer, niets minder. Na 13 keer, zien zij ons hier nooit meer terug. Jammer.

• 8Asha Freitas05-10-2019

We'll come back!

Super friendly staff! Great breakfast, nice room. Beds were a little uncomfortable.. But hey, cant have it all

Hotel Senegambia Beach info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar