Hotel Seaview Garden (+villa's)

Hotel Seaview Garden (+villa's)

7.9Goed

Gambia, Gambia, Kololi

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Seaview Garden (+villa's) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

85 reviews over Hotel Seaview Garden (+villa's)

• 8Romy19-01-2020

Super naar onze zin gehad!

Leuk hotel! Het is niet heel groot, het personeel is vriendelijk, de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en het eten is heerlijk! Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar voor ons goed genoeg. Er zit ook een salon bij waar je van alles kan laten doen: massages, pedicure, haar, etc... Wij zaten altijd in senegambia Beach hotel, en dit was de eerste keer Seaview garden, en wij zouden hier weer graag terug willen komen! Verwacht geen culinair hoogstandje wat betreft buffet ... Ga dan lekker naar turkije. Zoals ik al eerder zei; het ontbijt is goed genoeg voor ons. Ik las ook een review van iemand dat er geen tuin te zien is. Ik vind genoeg groen, dus verwachten ze bij bamboe garden dat alles van bamboe is?? Al met al een net hotel met heel leuk personeel! Je loopt in 5min naar de strip en 5 min naar het strand. Wij hadden de suite geboekt 2-4 pers en dat was een fijne kamer. 2 pers kamers zagen er wel heel klein uit.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9G09-03-2019

Het was een geweldige, mooie ervaring.

Gambia, seavieuw hotel.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was perfect. Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7D duquesnoy09-02-2019

Prima

Prettig hotel simpel maar goed. Ontbijt zou wat uitgebreider mogen voor de rest gpede service

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    1Fred23-03-2018

Waardeloze bende

Waardeloos. Er is hier geen Seaview en ook geen gardens. Het is een oude vervallen ingebouwde bende. Alles is stuk en er is geregeld de hele dag geen stroom waardoor t zwembad gifgroen is.

Gereisd met partner in maart 2018

• 6Cormar19-03-2018

Zon zee strand

Hotel gedateerd...ontbijt eenvoudig maar voldoende...halfpension ..moet je iedere dag een coupon halen....wij troffen het niet er zat een voetbalploeg..die een hoop herrie maakte ..bovendien werd hun diner eerst geregeld...voor ons lang wachten..hun waren weg...en hadden mooi opgemaakte borden..soms lang wachten ook als je alleen een drankje wilde...zwembad klein maar voldoet om even af te koelen...jammer dat de kamers geen balkon hebben...WiFi werkte ene keer wel andere x niet....strand prima aan te lopen...ook naar de strip ... leuke barretjes en restaurantjes..

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Marjan en Harry16-04-2017

Prima hotel, een aanrader!

Seaview Garden ligt centraal. Dicht bij de Strip en dicht bij het strand. De kamer is echt prima voor elkaar. Het is een knus kleinschalig hotel waar je zeer gemakkelijk contact maakt met andere reizigers. Het personeel is allervriendelijkst en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Gezellige bar met barkeeper Victor. De manager van het hotel, Martha, weet wat klantgerichtheid is. Ontbijt prima, voorzien van 3 soorten brood, vers fruit, pannenkoeken en eieren, yoghurt met muesli, Gambiaanse gerechten etc. Iedere dinsdag Gambiaanse muziek en dans, vrijdag BBQ (echt heel lekker). Lunch en diner ook prima voor elkaar. Je kunt geld wisselen bij het hotel tegen een goede koers, er is bewaking. Kortom, alles goed voor elkaar. Wij komen hier zeker terug!

• 9Bas en miranda23-03-2017

Fantastisch hotel, personeel helemaal top

Wij komen al jaren en jaren in Gambia, maar waren nog nooit in Seaview hotel geweest. Maar het is een echte aanrader. Het ontbijt is voor Gambiaanse begrippen erg uitgebreid en verder lunch en diner was top. Van de poolboy, schoonmakers van de hotelkamer, maar ook de tuinmannen iedereen erg vriendelijk en behulpzaam. Martha de hotelmanager die elke morgen een rondje liep om te vragen of alles nog steeds goed was en of alles nog naar wens was, helemaal top. Toen ik vroeg of we een paar uur langer op onze kamer mochten blijven omdat we een nachtvlucht terug hadden, om 20.00 naar het vliegveld, was dat geen probleem en tot mijn verbazing kosteloos. In de 27 jaar dat ik nu in Gambia kom was dit de eerste keer, normaal moet je wel wat betalen, dit zegt iets over de klantvriendelijkheid van dit hotel. Wij komen hier zeker terug.

• 10Harry en Marjan19-03-2017

Geweldig knus hotel, een echte aanrader!

Seaview Garden ligt centraal in Kololi. Dichtbij de Strip en het strand. Een Hotel waar bijna alles klopt, van Manager tot schoonmaker en barkeeper allemaal om ons tevreden te stellen. Kan niet anders zeggen dat zij ons 10 dagen geweldig hebben verzorgd als we er waren. De bar een plaats waar vooral Victor de mensen vermaakt en alle culturen en rassen elkaar ontmoeten super. Door deze gezelligheid werd het vaak wel 4 uur s'nachts , sorry for that Victor. Wat ik alleen niet kan begrijpen dat ik reviews zie met een 4 en lager dan ben je in mijn optiek met de verkeerde verwachtingen afgereisd naar Afrika. De kamers waren gewoon goed, ja en sowat als af en toe de stroom uitvalt het water misschien iets te weinig druk heeft oid , geniet gewoon van alles want je wordt eigenlijk super verwent en That's the Gambia Experience. De huidige Manager Marta is zeer klant gericht en doet alles om het je naar de zin te maken. Wij kiezen de volgende keer zeker weer voor Seaview Garden ondanks eerder bezoek bij Bamboo Garden.

• 8Chris10-03-2017

staan te trappelen om weer te gaan

eten en drinken en strand, alles op loop afstand

• 7dre197230-12-2016

Goed hotel voor Gambiaanse begrippen

Het is een 3 sterren hotel vlakbij het uitgaansleven in kololi. Als luxe gewend bent, boek dan gewoon een 5 sterren hotel. Hotelkamers zijn redelijk en schoon. Ontbijt niet bijzonder, maar wel goed. Personeel doet alles voor je om er een goede vakantie van te maken.

Gereisd met partner in november 2016

Hotel Seaview Garden (+villa's) info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten