Appartement Riyan

Appartement
Appartement Riyan

14 tips over Appartement Riyan

Bea Maas, 16-6-2014
Boottrip naar Lamin Lodge, Serrekunda market, Tanji, South Gambia Tour zijn eigenlijk een MUST om naartoe te gaan. Daar zie je veel van het echte Gambiaanse leven.
annalars, 10-4-2014
in Gambia heb je veel mensen die je aanklampen, die wat van je willen, dus noem nooit je echte naam en je hotel! verder altijd blijven lachen en vriendelijk nee zeggen of tot morgen! dat help heel goed om redelijk ongestoord te genieten van dit mooie land! en in het donker neem je gewoon een taxi voor bijna niets terug naar je hotel.
Zonaanbidder, 9-3-2014
Voor de deur van het appartement staat een groepje taxichauffeurs die tegen heel redelijke prijzen excursies aanbiedt. Zeer betrouwbaar en bovendien zijn het aardige jongens.

We hebben een aantal aanbieders voor Riyan voor je op een rij gezet:

Marion, 5-3-2014

Restaurant: Chiraz.

Backery around the corner.

Chauffeur Ousman, next to the appartments. Go with a local taxidriver instead of thebig organisations (more personal and cheaper)

Bianca, 15-2-2014
Ga met Ibrahim op pad voor een excursie en maak gebruik van de "Beauty Treatment service" van Leah.
fred en esther, 7-2-2014

wat zeker de moeite waard is om heen te gaan is het apepark.

voor 30 dylasi (60 cent )heb een hele mooie wandeling door het bos en kan je ook nog apen voeren ze zijn super mak en eten uit je hand.

Janet, 1-11-2013
Vraag Lamin, 1 van de bewakers als gids! Voor veilig dagje uit. Hij spreekt de taal en weet veel mooie plekken, b.v. de markt, regelt taxi, lokaal vervoer etc. voor lage prijzen! Als je alleen op stap gaat betaal je meer! Voor een dag vraagt hij ongeveer 15 Euro, Dat is excl. vervoer en entreegeld, Met het geld dat hij zo verdiend onderhoud hij zijn arme familie, zodat zijn broertjes en zusjes te eten hebben en naar school kunnen.
Bea Maas, 9-10-2013

Een jonge Gambiaan, Ebrahim ( verbonden aan Riyan ), kun je als gids inhuren als je een uitstapje wilt maken. Hij is zeer stipt, betrouwbaar, bescheiden en erg vriendelijk. Hij regelt alles voor je tegen prima prijzen. En de andere Gambianen laten je met rust als je met hem op stap bent. Een echte aanrader!

Een boottocht naar Lamin Lodge en rondstruinen ( met gids ) op de Serrekunda Market zijn aan te bevelen. Zeer indrukwekkend.

jokevanbeers, 31-3-2013
bijilo park 20 min lopen. Een groot tropisch woud met veel palmen, baobab bomen en prachtige uitzichten op de oceaan. speciaal voor vogelaars is gids Yuspha bijzonder geschikt. Rustige vriendelijke betrouwbare jonge man. Zonder hem hadden we de helft gemist Je kunt met hem ook andere excursies maken. Niet opdringerig en hij is er al voor de afgesproken tijd! je kunt hem binnen het park aan de ingang vinden, hij heeft een twee jarige opleiding als gids gedaan..
Renee, 11-2-2013

Bel de lokale gidsen, ze laten je alles zien vaak voor minder dan de helft als wat de Touroperators vragen.

Safari Senegal is super, net als Paradise beach!!

We hebben een aantal aanbieders voor Riyan voor je op een rij gezet: