Appartement Riyan

8,2

6 reacties Appartement Riyan

badkamer

Martin, 27-9-2014

Nergens vind ik iets over de badkamer.

Is er uberhaupt wel een badkamer(tje) aanwezig.

Is er ook douche gelegenheid met WARM- water en ook een privé toilet.

Ik besef ook wel dat het Gambia is, maar en warme douche en privé toilet zijn toch voor mij echt een minimum vereiste.

Kan je deze accommodatie ook zelf rechtstreeks reserveren ? en hoe liggen dan de prijzen per nacht ? (Periode begin dec. 2014)

kluisjes

Tineke , 12-11-2013
Kan iemand mij vertellen of er een kluisje in de 3k appartementen is
2 reacties

airconditioning in de appartementen?

Petra, 29-10-2013
Weet iemand of er airconditioning aanwezig is in de appartementen? En hoe zit dit met de kosten? Is het inclusief of apart te betalen?

We hebben een aantal aanbieders voor Riyan voor je op een rij gezet:

Heb je nog ruimte in je koffer?

Jane, 21-1-2013
Wie heeft er ruimte over in z'n koffer? Neem a.u.b. hulpgoederen mee zoals schoolspullen, handoeken, kleding, dekens, laptops, mobiele tel. keukengerei, etc. Als je kookt, gooi de restjes niet weg maar geef het aan de bewakers. Of neem bagage mee die je daar achter kunt laten. Ze zijn er heel blij mee.

stroom voorziening en wasmachine

Hugo, 6-8-2011

Wie kan mij vertellen of je een adapter nodig hebt voor stroomstekkers, en zo ja welke.

En is er in elk appartement een wasmachine of is er eentje voor gemeenschappelijk gebruik?

Wij gaan in maart naar dit appartement.

Bereikbaarheid, apartement Riyan in Kololi

Nina Rozemarijn, 27-6-2010

Beste mensen,

Ik kom al jullie enthousiaste verhalen tegen over dit appartement.

Hoe kunnen wij hen bereiken, de website doet het namelijk niet. wij

willen ook graag weten wat de prijzen zijn, kookgelegenheid, ect.

liefs Nina

We hebben een aantal aanbieders voor Riyan voor je op een rij gezet: