Appartement Riyan

Meer appartementinfo

32 reviews over Appartement Riyan

• 2017
    8Hannie21-09-2017

Heerlijke plaats om te zijn

Een heerlijk app. Waar de winkel om de hoek is en het strand op 5 min. Loop afstand supper !

• 9wendy15-04-2017

super!

Zalige vakantie gehad in Riyan appartementen.Ik denk dat je beter de grote appartementen neemt,ook al ben je maar met 2.Deze zijn echt ruim,proper,alles wat je nodig hebt.Douche kan beter,maar hadden wel elke dag warm water.Wifi werkt perfect,als de electriciteit niet uitvalt:)Dit ben je snel gewoon.Perfecte locatie ook.Beneden een lekker Italiaans restaurant en supermarkt.Spijtig dat deze supermarkt pas zijn brood begint te maken tegen 11u00,wat een beetje laat is.Supervriendelijk personeel in het complex.Wij zijn de eerste 11 dagen van de Paasvakantie geweest(Belgie) en het was er heel kalm.Meestal lagen we alleen aan het zwembad.Deze was erg proper en hele mooie tuin.Begin april noemen ze uit seizoen,maar begrijp nog altijd niet waarom.Het was er rond de 35 graden en de Gambianen noemen dit winter...Voor diegene dat de eerste keer naar Gambia gaan,zoals wij,willen of niet,zoek u direct een Gambiaanse gids,waarbij je je goed voelt en laat deze overal meegaan.Anders wordt je nier gerust gelaten en dit kan op je zenuwen werken:)Geef geen geld aan de excursies met organisaties!Je doet dit echt wel beter met de lokale gids.Tip:Neem oude gsm mee,kleding,...om iemand gelukkig te maken.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Hannie Brasser19-02-2016

Wij hebben genoten .het is er prima .

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ,iedere dag wordt alles schoon gemaakt .tuin ,zwembad ,huisjes alles ,volgend jaar gaan we weer terug .

• 6M.Hart28-09-2015

Nooit meer in sept.

Het appartement is mooi en groot! Wifi werkt nauwelijks. En we hadden 8 dgn een groen zwembad, vervolgens 3 dagen een leeg zwembad ... In de omgeving is in sept. helemaal niks te beleven, restaurants zijn dicht, cafes zijn leeg, parken/resorts zijn gesloten, lege stranden, gesloten strandtenten!

• 8Louise16-06-2015

leuke lokatie

is rustig maar toch centraal

• 9Bea Maas16-06-2014

Riyan blijft een aanrader!

Voor de derde keer in Riyan verbleven. Het blijft mijn favoriete onderkomen in Gambia. Dicht bij het strand, vriendelijk en behulpzaam personeel, van manager tot cleaninglady's. In de "poolbar" ( gelegen aan de prachtige binnentuin )kun je gezellig een drankje drinken of een snack eten ( zelfs een ontbijt of maaltijd bestellen ). De kamers zien er prima uit en worden elke dag schoongemaakt. Geen schimmelige badkamer. De elektriciteit valt af en toe uit, maar.......this is the Gambia. De volgende keer ga ik er zeker terug.Ebrahim, een jonge, vriendelijke Gambiaan, is zeer correct en betrouwbaar om tripjes mee te doen. Hij regelt alles tegen een schappelijke prijs. Ook een aanrader !!

Alleenreizend

• 8annalars10-04-2014

prima uitvalsbasis voor een rustige zonvakantie

uitstekende kamers (veel ruimte), mogelijk wat minder comfort dan een europese hotelkamer, maar je bent dan ook in Afrika! Prettige, vriendelijke, betrouwbare en behulpzame personeelsleden. Verder heerlijk om aan het zwembad te vertoeven en het strand op loopafstand! Doordat het hotel niet direct aan het strand of de 'strip '' (toeristische gebied) ligt, heb je echt het gevoel om ook wat echt afrikaans leven te zien. Hierdoor ook rustig, geen last van de strandfeesten! Nog een voordeel: supermarkt onder het hotel!

• 2Zonaanbidder09-03-2014

Dit echt nooit meer

Ruime appartementen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De tuin is leuk. maar de appartementen zijn sterk verouderd en op zich worden ze redelijk schoon gehouden, maar de badkamer is ronduit smerig. Deze zit helemaal onder de schimmel en geen enkel appartement (2 slaapkamers) uitgezonderd. Er is een hond die je 's-nacht met zijn gejank uit je slaap houdt. Deze hoort 's-nachts uit zijn hok gehaald te worden, maar men verzuimt dit regelmatig waardoor deze hond de hele nacht jankt. Weet dat dit Afrika is en een arm land, maar je mag toch wel verwachten dat het appartement schoon is en de badkamer niet bedekt is met ziekteverwekkende schimmel.

• 9Bianca15-02-2014

Geweldige appartementen

Heerlijke super ruime appartementen. Fantastische binnentuin met zwembad en terrasje. Vriendelijk personeel. Ibrahim en Mouroon hebben een klein "barretje" met terras bij het zwembad voor een lekker drankje en een eenvoudige snack. Ontzettend aardige jongens en hebben altijd zin in een gezellig praatje. Er werkt ook een vrouw "Leah" voor Riyan die erg professioneel je een heerlijke massage geeft van zeker een uur voor een zeer schappelijke prijs. Ze heeft me ook een heerlijke pedicuur behandeling gegeven.Je kan reserveringen maken bij de receptie. Verder worden de kamers goed schoongemaakt en hebben wij een heerlijke tijd hier gehad.

• 9fred en esther07-02-2014

super relexed vakantie

Afgelopen maandag terug gekomen van een weekje Gambia. Voor de eerste keer in het riyan appartement. Dit is ons heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar. De supermarkt is naast de ingang van riyan en de bakker op 5 minuten lopen. Voor alles geldt, je bent in Gambia (Afrika). Maar voor Afrikaanse begrippen is het goed voor elkaar. Personeel is erg vriendelijk. Wij zijn een dag op pad geweest met een lokale taxichauffeur (heel betrouwbaar) . we gingen naar marakissa (Kingfisher;s loddge ) gerund door locals broer en moeder . hele mooie vogels gezien en lekker gegeten super middag gehad. zeker een aanrader

14 tips over Appartement Riyan

• Bea Maas, 16-06-2014

Boottrip naar Lamin Lodge, Serrekunda market, Tanji, South Gambia Tour zijn eigenlijk een MUST om naartoe te gaan. Daar zie je veel van het echte Gambiaanse leven.

• Anneke, 05-01-2012

Zeevissen, wandelen in het park (vogels kijken)

• Marion, 05-03-2014

Restaurant: Chiraz. Backery around the corner. Chauffeur Ousman, next to the appartments. Go with a local taxidriver instead of thebig organisations (more personal and cheaper)

6 vragen over Appartement Riyan

• Martin, 27-09-2014

badkamer

Nergens vind ik iets over de badkamer. Is er uberhaupt wel een badkamer(tje) aanwezig. Is er ook douche gelegenheid met WARM- water en ook een privé toilet. Ik besef ook wel dat het Gambia is, maar en warme douche en privé toilet zijn toch voor mij echt een minimum vereiste. Kan je deze accommodatie ook zelf rechtstreeks reserveren ? en hoe liggen dan de prijzen per nacht ? (Periode begin dec. 2014)

Sonja van Brakel, 17-10-2014

Bij de 2 en 3 kamer appartementen zijn er douches en toilet. Bij de 3 kamer appartement heb je zowel boven als beneden een toilet. Borden en bestek beperkt maar buiten de deur eten is goed betaalbaar. de kamers kosten 39 euro per nacht en volgens mij is het compleet boeken voordeliger.

• Tineke , 12-11-2013

kluisjes

Kan iemand mij vertellen of er een kluisje in de 3k appartementen is

Ben Oostdam, 13-11-2013

Sonja, 17-10-2014

er zijn kluisjes op je kamer

• Petra, 29-10-2013

airconditioning in de appartementen?

Weet iemand of er airconditioning aanwezig is in de appartementen? En hoe zit dit met de kosten? Is het inclusief of apart te betalen?

Hennie Veenstra, 01-11-2013

De appartementen hebben inderdaad aircondition, dit moet wel appart worden afgerekend. Vraag van te voren wel even hoe duur de airco per dag is. Ik heb ergens gelezen dat dit 18 euro per dag is. Dat lijkt mij heel erg veel maar je betaald toch snel een 9 euro per dag voor de airco.

Heb je meer vragen dan mag je me altijd mailen hoor. [email protected]

Benoostdam, 03-11-2013

hoi Petra,

wij hebben nog nooit airco gehuurd zonde van het geld, als je net als wij drie weken gaat ben je zo 200 euro kwijt. Wij hebben de airco ook nooit gemist, de kamer gebruiken we voor de nacht overdag ben je weg je gaat niet voor je lol op je kamer zitten. Wij gaan in februari en dan koelt het in de nacht best wel af. Bespaar je het geld en doe er iets anders leuks van.Bijna alle kamers hebben een ventilator en dat is prima ook tegen de muggen want die houden niet van bewegende lucht

Veel plezier daar

Appartement info