Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

36 Reviews over Palma Rima

• 8Inger Anne Olsen19-10-2021

My absolute favourite in The Gambia

Palma Rima is my absolute favourite hotel In the Gambia. Not because of it’s luxury - which is sparce - but because if the ambience, the atmosphere, the friendly and helpful staff, and because of the situation (close to local communities, and also close to the beach). I have stayed In 14 different hotels during my 30 years coming to the Gambia, and I prefer Palma Rima. My children and crandchildren are also very happy here. As a couple, you might be ok in the smallest rooms in the block. But alone, or with children, you should choose a Bungalow room. Basic, but spacious and clean, situated in a peaceful garden. Unless you prefer loud music all day: ask for a room far from the pool. Aircon is very costy, 600 dalasi each 24 hours. The pool is very big, and clean. Beach is 300 meters away. Breakfast is ok. Lunch and dinner is mediocre, so we usually eat at local cafes. Lite if restaurants nearby.

• 6Jos en Conny28-02-2020

Niet meer land wel geweldig mooi zee en stranden

Dat het personeel erg vriendelijk is en dat de eigenaar het personeel gebruikt als slaven ze mogen niet praten met de gasten. Het ontbijt was erg slecht. Wij kwamen terug van het strand en onze sleutel was aan nieuw komende mensen gegeven terwijl wij nog een week zouden blijven. Dit stond ook op het papier wat ik had in geleverd. De kamer was niet schoongemaakte dat moest nog gebeuren. Dit terwijl wij de hele dag op het strand waren. Het hoofdhuishouding heeft dit ook gezegd dat wij er nog een week zouden zijn. Ze konden de sleutel niet vinden van ons huisje tot een nieuwe gast zegt die heb ik gekregen. Wij hebben geen excuses gehad. Ik ga niet meer terug naar dit hotel.

• 9H. Brandsen13-02-2020

Geweldig hotel voor een mooie,verrassende vakantie

Het hotel ligt ongeveer 150 m van het strand en ongeveer 4 km van het uitgaansleven. De huisjes zijn ruim opgezet en schoon. Het beschikt over een mooi zwembad met een afgeschermd kinderbad. Ook is er een kleine speeltuin voor kinderen op het terrein. Het hotel beschikt over draadloos netwerk door een groot deel van het hotel terrein. De faciliteiten zijn voldoende voor een leuke uitdagende vakantie en voor de sportievelingen is er een tennisbaan en een fitness ruimte. Wij hebben het er enorm naar ons zin gehad. Het is een omgeving met diverse vogelsoorten, apen en vele andere diersoorten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Sandy18-11-2019

Mojito

Geweldig hotel, super personeel. Heel schoon en lekker variërend eten. Een aanrader!

• 10Joanna13-11-2019

mooi hotel met groot zwembad

prachtige tuin met schone kamers

• 2mieke Mieremet23-02-2019

Wij gaan er nooit meer naar toe.

Dat het eten eentonig is,dat als je all in hebt geboekt je drankjes zelf moet halen,minder valide geen kant op kunnen door de vele trappen bij de restaurants,er in de nabije buurt niets te doen is,geen restaurants opn loop afstand,geen winkels op loop afstand,ijskastje op je kamer moet je betalen net als de airco,er geen Wi-Fi bij het hotel is alleen in de lobby,televisie ontvangst uitermate slecht.

• 7Roni07-02-2019

Gemiste kans voor Palma Rima / touroperator!

Dit jaar wederom naar Palma Rima (touroperator) obv All Inclusive. Aangezien wij hier voorgaande jaren ook verbleven, wisten wij wat te verwachten. Toch teleurstellend dat er nog altijd niets aan renovatie (badkamer) en verder onderhoud was gedaan. Overigens werd de kamer wel keurig schoon gehouden.Veel personeel aanwezig alleen hebben die geen van allen horeca ervaring: aangesproken worden met 'what?' als je een drankje wilt bestellen, zelf je drankjes halen terwijl alle obers rondhangen, zelf moeten aangeven een doekje over de smerige tafel te halen, etc. dat voelt niet prettig. Jammer! Leidinggevende(n) zijn nooit aanwezig : slechte zaak! Wij vonden het dit jaar niet touroperator-waardig! Tevens bleek dat all inclusive door de nieuwe eigenaar niet wordt gecontinueerd, deze periode alleen nog voor Nederlanders. Dus s'avonds was het uitgestorven. Eten restaurant was prima, maar overall: Prijs/kwaliteit is miv 2019 ver te zoeken.

• 6Regeer30-12-2018

Heerlijke vakantie , Sfeerloos hotel.

hotel : opzet bungalows erg goed tuinen goed onderhouden . Bungalows hebben een opknap buurt nodig. Badkamer nodig gerenoveerden .. Geen sfeer in lounge,bar , restaurant . Animatie hangt achter de kleding de hele dag te hangengeen activiteiten Erg gericht op de Engelse. All-inclusief aanwezig maar niet aanwezig. Zeer gescheiden van betalende gasten en all- incussief. 2 dames hangen en wachten in een zeer sfeerloos hok voor de all- inclusief gasten. Eten saai smaakloos en geen afwisseling geen nieuwe gerechte . Kerst diner groot uitgepakt maar ook hier weinig heerlijke Gambiaanse gerechte. Sfeer een doorsnee animatie avond . Ook geen sfeer,avond bloede dood. Veel bediening weinig klanten alles gaat naar buiten. Sfeer omgeving gezellig . Strand heerlijk .Zwembad groot en heerlijk genoeg bedjes. Personeel probeert er wat van te maken. worden door de Indiërs en Libaneese Baas erg onder druk gezet. Mijn idee blijft er weinig geld in Gambia

• 9Fam. Aarts27-03-2018

Perfect goed hotel

Perfect Hotel, prijs kwaliteit super. Het eten is goed, niet super, niet slecht maar gewoon goed en keuze genoeg. Het zwembad is groot en het all-in concept is makkelijk niet te duur en goed. Wij gaan er over 3 weken weer naar toe, Gambia is een heerlijk land en Palma Rima is een goed en mooi hotel.

• 6MH19-03-2018

Gambia voor herhaling vatbaar maar Palma Rima niet

De kamers op Palma Rima waren erg teleurstellend. Wij zaten in een bungalow. Zeer verouderd, geen onderhoud. Voegwerk slecht, er wordt wel dagelijks schoongemaakt maar dit is niet meer goed schoon te krijgen. Kamers zijn wel ruim, matrassen oud en vies. Lakens wel schoon maar oud. Vriendelijk personeel en klachten worden gelijk of zsm opgelost. Wij hadden all inclusieve, het eten was wel redelijk goed. Animatie was wel leuk 's avonds met Afrikaanse dansers/Djembé of bandje. Verder alleen in het zwembad waterpolo maar wij waren buiten de schoolvakanties. Tafeltennis tafel zeer oud (vocht). Zwembad wel groot,je kan prima wat baantjes trekken en temperatuur prima, maar ook hier slecht onderhouden qua tegelwerk. Badhanddoeken service aanwezig wel gewassen maar veel vlekken in de handdoeken. Gambia verder was indrukwekkend, zeer vriendelijke mensen maar wennen aan het vele aanspreken, heerlijke temperatuur en zeker voor herhaling vatbaar!

Hotel Palma Rima info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar