Hotel Mansea Beach

Tonen op kaart

83 reviews over Hotel Mansea Beach

• 2019
    7Colette02-11-2019

geweldig , dankbaar en vriendelijk.

Mensen moeten zich van tevoren goed bewust zijn dat Gambia nog steeds een van de armste landen op aarde is. Ga er dan ook niet van uit dat alles netjes en opgeruimd is , het ontbijt is simpel maar goed. De verse vruchtensap geweldig. Mansea Beach Hotel is en prachtig klein simpel onder Genese bevolking gangbaar hotel en als je de poort uit gaat zit je in gambia tussen de Locos. Mensen die luxe zoeken zijn daar niet op hun plaats.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Sylvia de vroom08-05-2019

Super

het hotel is wat verouderd maar prima kamers goede bedden en een lekkere douche . Zeer vriendelijk personeel hebben zelfs met lamin van de receptie een tour gedaan echt een top dag

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Carla02-04-2019

fijne plek voor onze werkreis

ligging prima tov het strand en de strip( je kan binnendoor, wel goed schoeisel en zaklamp mee). Erg vriendelijk personeel, overal in het hotel. Iemand van ons team was ziek maar er werd goed voor hem gezorgd terwijl we werkten. We komen graag terug!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Marianne09-03-2019

Fantastische vakantie gehad en kom zeker een keer

Een goed en schoon hotel en gunstig gelegen. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Eten was ook goed alleen niet zo veel variatie maar het was keurig verzorgt en voor iedereen wat.

Alleen gereisd in februari 2019

• 8Theo Van den Heuvel17-02-2019

Voortreffelijk !

Het begint duurder te worden in Gambia, toch is het goed. Hotel ligt centraal ,een aanrader.

Alleen gereisd in januari 2019

• 6Gerry Huizinga12-02-2019

prima , alleen volgenkeer logies en ontbijt.

Gambia mooie natuur veel gezien, mooi weer. Mansea Hotel vriendelijk personeel, goed ontbijt, aanteraden om logies en ontbijt tenemen geen half pension. Kamer goed badkamer matig.

Gereisd met partner in januari 2019

• 6Ria28-01-2019

Het personeel was uitstekend maar nooit meer

Het hotel was niet v.d beste kwaliteit. Véél achterstallig onderhoud, de sloten en deurklinken konden elk moment uit de deur vallen, de raampjes in de douche waren met karton dichtgeplakt, de kamer was wel netjes en schoon maar het was niet prettig te zien dat in de gang, onder de kast bv, vol vuil lag dat bestond uit van alles, terwijl de gang zelf netjes en schoon was. Sanitair was schoon maar onze wc zat niet goed vast. Mijn man is 4 v.d 6 dagen ziek geweest, diarree en braken, na het eten bij het buffet en jammer genoeg was hij niet de enige. Kan aan het buffet gelegen hebben maar ook aan de olijven die op de tafel stonden. Ik heb, in tegenstelling tot onze tafelgenoten, niet v.d kip of olijven gegeten. Weg vakantie. Personeel 10+

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Marcel04-01-2019

Ik sluit niet uit dat ik nog eens naar Gambia ga!

De foto's op de website tonen het hotel rooskleuriger dan het in werkelijkheid is. Als ze lieten zien zoals het écht is vraag ik me af of ik voor dit hotel gekozen zou hebben maar goed het was nu eenmaal zo maar mijn 1e reactie was OMG! We waren met onze dochter van de leeftijd tussen laken en servet dus ja, met z'n 3-en op een kamer wat meestal gesteggel oplevert en nu dus ook maar dat werd redelijk snel min of meer naar wens opgelost. Het cijfer bij onderstaande punten zal ik hierbij even toelichten. De ligging is dicht bij het strand en dicht bij genoeg het stadje om te lopen maar ver genoeg om uit de drukte te zitten. De service is afhankelijk van wat je wil en wie je treft maar overwegend prima voor het type hotel. Prijs/kwaliteit scheelt per periode maar vind ik in orde. Het eten in het hotel is goed maar behoorlijk aan de prijs vergeleken met wat je in het stadje betaald. De kamers die ik gezien heb waren matig. Zwembad OK

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    5Willy11-12-2018

Nooit meer

Zeer slecht hotel, kamers oud smerig veel ongedierte, grote rat in de tuin, ontbijt Zeer slecht . Een broodrooster die we thuis gebruiken , om te huilen

Gereisd met partner in december 2018

• 8Jolanda09-12-2018

Snel weer!

Super verblijf gehad, kamers netjes, ontbijt prima ( mag iets meer variëren), kamers worden goed schoongemaakt. Prima warme douche. Ontzettend vriendelijk personeel, ze vallen je niet lastig. Goed onderhouden zwembad. Zo nu en dan een aapje. Security bij het hek is wisselvallig. De dames die een winkeltje bij het hotel hebben zijn de liefste schatten. Tweede keer dit hotel, volgende keer zeker weer. ( het zandpad naar de strip is wat minder, maar dat heeft ook weer zijn charme)

Gereisd met vrienden in november 2018

9 tips over Hotel Mansea Beach

• monica, 13-12-2013

als je een excursie wil doen , doe dat met lokale gidsen, wij hebben het gedaan met jaja, prima jongen en veel goedkoper dan met de reis organisatie, echt een aanrader

• oldharry, 17-02-2014

Neem wat oud speelgoed (pennen, stiften ,poppetjes, ballonnen etc. )mee of laat als je weg gaat je oude T shirt achter dat vinden ze geweldig !! Ook jouw ( oude ) schoenen zijn welkom, kortom verwen ze een heel klein beetje.....ze zijn al heel blij met heel weinig..

• Carla Hoogland, 12-04-2013

Voor het hotel vindt je Yus, op zijn visitekaartje staat "The most reliable taxi driver in the hotel industry". Dat is ook zo. Wij waren onze I-phone in zijn taxi vergeten. Hij is in te huren voor excursies (gedaan en goed geregeld en betrouwbaar) en korte ritjes. Zijn tel.nummer is 00220-9945375 of [email protected]

2 vragen over Hotel Mansea Beach

• sylvia de vroom, 27-11-2018

kamers

wij willen met drie volwassen 1 kamer boeken zijn er dan op die kamer 2 kingsize beden of wordt er dan een bijbed geplaatst

• agaath, 22-10-2013

over straat lopen/eten in de stad

hai, ik zou graag wat willen lezen over eten 's avonds in de stad. hoe ver is het lopen, wat voor restaurants kan je vinden en hoe veilig is het? ben wel wat gewend vanuit kenia en Egypte en reis met een man, dat scheelt misschien, maar ben benienwd naar jullie ervaringen

Ben Oostdam, 23-10-2013

heb even op site van dit hotel gekeken en zag daar dat er op 250 meter restaurants zijn.Mijn ervaring met restaurants in Gambia is goed, in de jaren dat ik er nu kom heb ik nog nooit. Een vervelende ervaring gehad.

rond de tien euro heb je een goede maaltijd inclusief drinken. Wat de veiligheid betreft hoef je je geen zorgen te maken wat dat betreft hebben wij ook daarmee geen slechte ervaringen.

wil je nog meer weten stuur maar een mail [email protected]

roverslil, 27-10-2013

Hi Agaath, Een heel leuk en ook proper restaurant in Bakau waar je heerlijk kan eten is Restaurant Hame, Mae Domoro Bar & Restaurant bij het tankstation. Elke taxichauffeur weet wel waar dat is. Omdat de eigenaar ook de barkeeper bij Djeliba is heeft hij ons een keertje meegenomen naar zijn eigen restaurant en ik moet zeggen voor Gambiaanse begrippen keurig. Wij mochten ook een blik in de keuken werpen en alles zag er zeer verzorgd uit.

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer