Aparthotel

2 reviews over Aparthotel Kilimanjaro Guesthouse in het Nederlands

Prima eten voor uitstekende prijs

P.Brouwer
1-5-2016

Een beetje van de Bertil Harding highway afgelegen appartementenhotel in Kersering. We hebben het appartement bekeken en meerdere malen gedineerd. De prijs voor het appartement is alleszins redelijk te noemen. Het was er schoon,ruim, met een mooi uitzicht. Nadeel is dat het hotel een beetje van de grote weg af ligt, de weg er naar toe bevat veel los zand. Het eten was er dik in orde; je kan hier eten met 2 personen voor 10 euro met alles er op en er aan. Bediening is ook dik in orde. Van buiten oogt het geheel misschien niet zo mooi, maar binnen is het er goed toeven. Fatou en Assan zijn ook bijzonder gastvrij; een echte aanrader voor een ieder die naar Gambia reist.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beloofd veel goeds voor toekmst..

Ad
16-6-2015

Kilimanjaro is nog niet helemaal af maar wat al klaar is , is uitstekend. Fijne plek om te verblijven . 2 minuten wandelen door park naar strand. strip is 15 minuten wandelen. Taxi staanplaats 1 minuut. Assan en Fatou runnen dit guesthouse en je voelt je er direct thuis.

Gereisd Met partner in Thu May 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ad van Drunen, mnager, Wed Jun 17 2015 21:15:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Je bedoeld natuurlijk 12 minuten naar het strand. inderdaad werken hard aan de rest.

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• AdresSennegambia Hyway Behind 2rays(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kilimanjaro Guesthouse in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kilimanjaro Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.