Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°24°
8,2

Kairaba Beach Hotel in Gambia is perfect wanneer je op zoek bent naar een hotel waar je tot rust komt. De medewerkers zijn hier erg gastvrij. Relaxen doe je in de mooi aangelegde tuinen en bij het zwembad. Je schuift zo aan bij het buffet in een van de restaurants. Rust in het hotel, maar toch gelegen op de strip van Kololi met winkeltjes en cafés.

127 reviews over Hotel Kairaba Beach in het Nederlands

Mooi land met vrolijke mensen

Mo
11-5-2019

Een prachtig land met veel diversiteit. Excursie naar Senegal is ook zeker een aanrader! Verder was het hotel waarin we verbleven ook heel goed, kairaba beach, personeel altijd vrolijk en behulpzaam. De mensen die je buiten leert kennen zijn ook allemaal behulpzaam en willen je graag rondleiden door het land.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Online Reputation Manager, General Manager, Fri May 17 2019 13:28:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Thank you for your lovely review.

It makes us feel happy to learn about you appreciation towards this amazing destination called The Gambia. We are in love with this country and its very rewarding to see all our guests sharing that same feeling.

We also eant to thank you for your kind words addressed to our staff. Your comment will be passed on to them.

Looking forward to welcome you again in the future.

Best Regards,

Online reputation Manager

Heerlijke relaxvakantiegehad!

Delia
4-5-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Fijn hotel met heerlijk zwembad. Mijn dochter en ik hebben genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het nemen van enige tijd om uw verblijf in ons hotel te beoordelen.

Het doet ons deugd te ontdekken dat zowel jij als je dochter een goede tijd hadden en genoten van onze diensten en faciliteiten hier in The Kairaba Beach hotel.

We hopen van harte dat we u in de toekomst opnieuw kunnen verwelkomen voor nog een goed geslaagde vakantie in Gambia.

Onze groeten,

Zeker voor herhaling vatbaar

Nina
25-4-2019

Prima accommodatie, de kamer waar wij zaten was wel wat verouderd en de doucheruimte is erg klein. Maar dat vonden wij geen probleem, het was verder netjes en schoon. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid en de tuinen zijn prachtig.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Online Reputation Manager, General Manager, Fri May 17 2019 11:00:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf bij The Kairaba Beach Hotel te herzien.

Onze gast het hoogste tevredenheidsniveau bieden, is voor ons het meest lonende gevoel mogelijk.

We hopen dat je ons in de toekomst opnieuw kunt bezoeken en deel blijven uitmaken van deze geweldige familie.

Met vriendelijke groet,

Fantasties

Hilde Callewaert
15-4-2019

Het was de eerste keer dat wij naar Gambia gingen Het is ons zeer goed bevallen .Het Hotel ligt midden de restaurant en winkeltjes .Direct aan hetstrand waar je lange wandelingen kan maken.Een aanrader

Gereisd Met partner in maart 2019

Beste gast,

Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in The Kairaba Beach Hotel te evalueren.

We zijn heel blij om te horen dat jullie positieve ervaringen en impressie van dit prachtige land zoveel te bieden hebben. Gambia is klein in omvang, maar gigantisch als het gaat om culturele en natuurlijke rijkdom.

We hopen dat dit je eerste van vele bezoeken aan deze geweldige bestemming was.

Je bent altijd welkom om bij ons te blijven.

Vriendelijke groeten,

Online Reputatiemanager

Een heerlijke week gehad!

Wim Möller
12-4-2019

Een 5 sterren hotel waardig. Alles prima verzorgd, nette en schone kamer, alles aanwezig, goede service, géén extra bijbetalingen voor bijv. kluisje/ airco enz. zéér vriendelijk personeel en keurig tuin. Gezien het tijdstip voor start v/h regenseizoen erg rustig!

Gereisd Met partner in april 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw positieve beoordeling aan ons hotel.

We zijn erg blij om meer te weten te komen over uw tevredenheid en waarderen uw vriendelijke woorden met betrekking tot onze diensten en vriendelijke medewerkers.

Het Kairaba Bech hotel is een zeer speciale plaats die het hele jaar door een enorme charme heeft.

Het zou een genoegen zijn om je binnenkort weer te verwelkomen op deze geweldige bestemming.

Vriendelijke groeten,

Leuk voor 1 keer

Vincent
22-3-2019

Mooi hotel maar met een groen zwembad

Gereisd Met partner in maart 2019

Top Zeker Doen

Wijdenmeren
6-3-2019

Een mooi fijn hotel met aardige medewerkers ,vooral bij het zwembad de bedjes staan al klaar voor je met de handdoeken er al op als aankomt, een heel erg goed ontbijt met div. soorten brood yoghurt ,vers fruit ,en lekkere koffie en thee, verse sappen .als je het hotel uit loopt, in de straat div. goede restaurants , wij gaan hier zeker nogmaals heen !

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eerlijk gezegd hebben genoten, perfect

Eric
15-2-2019

Komen 1 of 2 keer per jaar in Gambi, alleen deze keer in Kairaba. Perfect hotel, hier is het nog rustig vergeleken met de buurman Senegambia. Hier voldoende ruimte bij zwembad en vernieuwde strand. Wij hebben in de standaard kamer gezeten, is wel verouderd, wel goede schoonmaak, bedden waren goed. Een min punt de Wifi was niet altijd goed, was voor mij zakelijk vaak een probleem. Hier kunnen ze nog een hoop van Senegambia leren waar de wifi altijd perfect was. Het vernieuwde stand is een vooruitgang, met een stevige houten trap loop je er nu zo op. Personeel is perfect, gun ze ook een fooi kan hun dag ook niet meer stuk, ze verdienen het ( 100 D - € 1,70 is al voldoende )

Gereisd Met partner in februari 2019

Aanrader

Margareth Rossi
29-1-2019

In een woord geweldig. Niks is te veel voor de Gambianen. We hebben want we zitten er nog een kamer met uitzicht over zwembad. Apen regelmatig bij je op balkon. Ontbijtbuffet zeer goed. Vanuit het hotel sta je gelijk op de drukke strip waar terrassen en restaurants in overvloed zijn. In hotel merk je niets van deze drukte. Strand smal maar heerlijke ligbedden met kussens. Je drankje wordt met een grote glimlach naar je toegebracht. Een en al luxe

Gereisd Met partner in januari 2019

Al voor de vijftiende keer.

Lia
26-1-2019

We zijn al voor de vijftiende keer in dit hotel in Gambia. Het zou 1 van de betere moeten zijn. Kwalificatie 5 sterren, voor ons na al die jaren 3 sterren. De ligging is fantastisch pal aan zee en s’avonds loop je zo de strip op met veel (ook echte goede) restaurants. En de mensen die hier werken zijn ook fantastisch, ieder jaar is het weer als thuiskomen, zo aardig zijn ze. De tuin ligt er ook heel mooi bij, dankzij de lieve mensen die hierin werken. Maar aan het achterstallig onderhoud in het hotel wordt niets of weinig gedaan. Het wordt hoog tijd dat ze de kamers gaan renoveren.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kairaba Beach in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kairaba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.