Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°19°
8,4

Omschrijving
Kairaba Beach Hotel in Gambia is perfect wanneer je op zoek bent naar een hotel waar je tot rust komt. De medewerkers zijn hier erg gastvrij. Relaxen doe je in de mooi aangelegde tuinen en bij het zwembad. Je schuift zo aan bij het buffet in een van de restaurants. Rust in het hotel, maar toch gelegen op de strip van Kololi met winkeltjes en cafés.

121 reviews over Hotel Kairaba Beach in het Nederlands

Top Zeker Doen

Wijdenmeren,
6-3-2019

Een mooi fijn hotel met aardige medewerkers ,vooral bij het zwembad de bedjes staan al klaar voor je met de handdoeken er al op als aankomt, een heel erg goed ontbijt met div. soorten brood yoghurt ,vers fruit ,en lekkere koffie en thee, verse sappen .als je het hotel uit loopt, in de straat div. goede restaurants , wij gaan hier zeker nogmaals heen !

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eerlijk gezegd hebben genoten, perfect

Eric,
15-2-2019

Komen 1 of 2 keer per jaar in Gambi, alleen deze keer in Kairaba. Perfect hotel, hier is het nog rustig vergeleken met de buurman Senegambia. Hier voldoende ruimte bij zwembad en vernieuwde strand. Wij hebben in de standaard kamer gezeten, is wel verouderd, wel goede schoonmaak, bedden waren goed. Een min punt de Wifi was niet altijd goed, was voor mij zakelijk vaak een probleem. Hier kunnen ze nog een hoop van Senegambia leren waar de wifi altijd perfect was.

Het vernieuwde stand is een vooruitgang, met een stevige houten trap loop je er nu zo op.

Personeel is perfect, gun ze ook een fooi kan hun dag ook niet meer stuk, ze verdienen het ( 100 D - € 1,70 is al voldoende )

Gereisd met partner in februari 2019

Aanrader

Margareth Rossi,
29-1-2019

In een woord geweldig. Niks is te veel voor de Gambianen. We hebben want we zitten er nog een kamer met uitzicht over zwembad. Apen regelmatig bij je op balkon. Ontbijtbuffet zeer goed. Vanuit het hotel sta je gelijk op de drukke strip waar terrassen en restaurants in overvloed zijn. In hotel merk je niets van deze drukte. Strand smal maar heerlijke ligbedden met kussens. Je drankje wordt met een grote glimlach naar je toegebracht. Een en al luxe

Tjingo

Al voor de vijftiende keer.

Lia,
26-1-2019

We zijn al voor de vijftiende keer in dit hotel in Gambia. Het zou 1 van de betere moeten zijn. Kwalificatie 5 sterren, voor ons na al die jaren 3 sterren. De ligging is fantastisch pal aan zee en s’avonds loop je zo de strip op met veel (ook echte goede) restaurants. En de mensen die hier werken zijn ook fantastisch, ieder jaar is het weer als thuiskomen, zo aardig zijn ze. De tuin ligt er ook heel mooi bij, dankzij de lieve mensen die hierin werken. Maar aan het achterstallig onderhoud in het hotel wordt niets of weinig gedaan. Het wordt hoog tijd dat ze de kamers gaan renoveren.

Mooi verblijf

Erwin,
25-1-2019

Prima hotel, aan het einde van de Senegambia Strip. Ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker.

De kamer was netjes, schoonmaak goed op orde.

Om op het strand te komen moet je een trap af. Het strand waar de ligbedden staan is schoon en opgeruimd.

Overige gasten waren wel een stukje ouder over het algemeen.

Het personeel is vriendelijk. In het begin van het verblijf was er weinig warm water voorhanden, later werd dit beter. Tijdens het uitchecken was een andere gast dit aan het bespreken met de receptie, vanuit het personeel weinig tot geen reactie/actie op dat vlak.

Algemene tip: gebruik je pinpas/creditcard zo min mogelijk in Gambia. Euro's meenemen en daar wisselen is veel goedkoper. Ook in hotels.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel op een mooie locatie

Johan van Elten,
20-1-2019

Prima en rustig hotel, wil je harde muziek en meer activiteiten, dan kun je beter Senegambia boeken, het is maar wat je zoekt. Wij hadden een standaard kamer op de 1e verdieping, bedden uitstekend, badkamer mag wel wat aan gebeuren, balkon erg klein. Koelkast doet het prima, glaze en koffie/thee spullen staan klaar. Ontbijt fantastisch op een prachtige locatie. Zwembad prima, wij lagen meest op het strand waar je inderdaad met een trappetje over de beschermende rotsblokken naar de zee moet, geen probleem, door deze rotsblokken hou je tenminste nog strand over. Loop anders 300 meter naar rechts, dan kun je wel zo de zee in. Personeel allemaal zeer vriendelijk. Hotel uitlopen en je zit op 'de strip', genoeg keuze om te gaan eten of een 'groene' taxi te vinden. Ja Gambia wemelt helaas van het vuil, maar de mensen zijn erg vriendelijk, je voelt je er veilig, de temperatuur is heerlijk en de prijzen zijn redelijk laag.

Nooit meer

Carla,
29-11-2018

Het strand slaat hier steeds kapot. Je moet de zee in via een trapje. Saai hotel, slecht restaurant

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastisch maar nooit meer

R Peet,
20-10-2018

Resort fantastisch maar er buiten een grote vuilnisbelt

Gereisd met partner in oktober 2018

Aanrader

Vakantieganger,
20-11-2017

Bij hotel Kairaba moet je zijn voor je rust. Je kan nog wel op het strand liggen. Medewerkers zorgen er voor dat je bedje met handdoek klaar staan.

Op de Strip is het een drukte van jewelste. Wel gezellig.

Maak een tocht door het land om te zien hoe de mensen hier leven.

Echt een aanrader dus.

Gereisd met partner in november 2017

Rustig hotel met vriendelijk personeel

Verheyden
4-3-2017

Hotel waar het rustig en fijn is om te verblijven. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Als je naar een hotel zoekt waar er veel ambiance is en er tal van activiteiten zijn, hoef je dit niet te boeken. In hotel Kairaba staat de rust central.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kairaba Beach in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kairaba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.