Hotel Kairaba Beach

Hotel Kairaba Beach

7.8Goed

Gambia, Gambia, Kololi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 916p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

Kairaba Beach Hotel in Gambia is perfect wanneer je op zoek bent naar een hotel waar je tot rust komt. De medewerkers zijn hier erg gastvrij. Relaxen doe je in de mooi aangelegde tuinen en bij het zwembad. Je schuift zo aan bij het buffet in een van de restaurants. Rust in het hotel, maar toch gelegen op de strip van Kololi met winkeltjes en cafés.

131 reviews over Hotel Kairaba Beach

• 2019
    7lia15-12-2019

Wat jammer!

We zijn net thuis van 14 dagen verblijf in Kairaba hotel. Het was al de 17 de keer. Maar ik denk de laatste keer. Het is nu een all in hotel en de sfeer is helemaal veranderd. Het heeft niets te maken met het lieve vriendelijke personeel wat we allang kennen. Er is een nieuw manegment en nieuwe regels en deze hebben ze maar te volgen. Het gaat om kleine dingen, maar als je alles bij elkaar optelt is het groot. Zo hebben ze nog steeds niets aan de renovatie van de kamers gedaan en daar gaan mensen voor wegblijven. Senegambia hotel is helemaal gerenoveerd, daar hebben ze wel geinvesteerd. Kairaba was ooit een 5 sterren hotel en nu hooguit 3. Maar het is nog steeds bijna het duurste hotel van Kololi. Jammer! Vooral voor de mensen die er werken die zo hun best doen om het naar je zin te maken.

Gereisd met partner in december 2019

• 9jan22-11-2019

wij gaan terug

Het hotel in eerste instantie viel kamer tegen vieze vochtlucht kamer geweigerd Erg vriendelijk aan balie het was 2:00 uur nachts kregen meerdere keuzes voor kamer eerste kamer daarna was goed mooi uitzicht op zee goede airco en goed schoongemaakt elke dag ontbijt en diner buffet goed Hotel tuin en restaurants waren goed Denk ook aan de lokale mensen hebben het moeilijk door all inclusief hotels fruit en drankjes zijn goed op strand en de mensen zijn erg blij met je als klant ook geld wisselen doe het bij de kleine kantoren op straat is belangrijk wij hebben geen vervelende ervaringen gehad was derde keer in Gambia voor ons

Gereisd met partner in november 2019

• 5Joyce Bos20-11-2019

Dit hotel doet geen eer aan zijn 'sterren'

Dat het een heel duur hotel is. Een cola en als je mazzel hebt krijg je een blikje, anders een glas, kostte ons in de eerste week ca € 1, 50 en een week later het dubbele terwijl dit in restaurants en excursies nog geen € 1,00 kost. Zulke prijzen passen niet echt bij een arm land! Maar deze 'Hilton-allure is niet merkbaar in de kwaliteit van de douche en zeker niet het eten. Het gebruik van kruiden kent de kok niet en de variatie is minimaal. 'The Live and Cooking': klinkt interessant maar is elke avond hetzelfde: twee soorten pasta: witte of rode saus!! Aan de mensen ligt het niet want die zijn allemaal even vriendelijk vooral Lamin bij het strand. De Gambiaanse mensen zijn gewoon heel vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2019

• 7Henk05-11-2019

Fantastische cultuurschok

Net hotel maar niet zo geschikt voor jongere ,ligt naast Senegambia resort wat meer geschikt is voor jongere. Excursie kun je beter bij een local boeken . Net buiten het hotel zit een betrouwbare gids , zijn naam is Momodu en hij heeft een groen Toyota busje , busje is wel oud maar hij brengt je overal veilig naartoe .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mo11-05-2019

Mooi land met vrolijke mensen

Een prachtig land met veel diversiteit. Excursie naar Senegal is ook zeker een aanrader! Verder was het hotel waarin we verbleven ook heel goed, kairaba beach, personeel altijd vrolijk en behulpzaam. De mensen die je buiten leert kennen zijn ook allemaal behulpzaam en willen je graag rondleiden door het land.

Dear Guest,

Thank you for your lovely review.

It makes us feel happy to learn about you appreciation towards this amazing destination called The Gambia. We are in love with this country and its very rewarding to see all our guests sharing that same feeling.

We also eant to thank you for your kind words addressed to our staff. Your comment will be passed on to them.

Looking forward to welcome you again in the future.

Best Regards,

Online reputation Manager

Gereisd met partner in april 2019

• 8Delia04-05-2019

Heerlijke relaxvakantiegehad!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Fijn hotel met heerlijk zwembad. Mijn dochter en ik hebben genoten!

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het nemen van enige tijd om uw verblijf in ons hotel te beoordelen.

Het doet ons deugd te ontdekken dat zowel jij als je dochter een goede tijd hadden en genoten van onze diensten en faciliteiten hier in The Kairaba Beach hotel.

We hopen van harte dat we u in de toekomst opnieuw kunnen verwelkomen voor nog een goed geslaagde vakantie in Gambia.

Onze groeten,

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Nina25-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Prima accommodatie, de kamer waar wij zaten was wel wat verouderd en de doucheruimte is erg klein. Maar dat vonden wij geen probleem, het was verder netjes en schoon. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid en de tuinen zijn prachtig.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf bij The Kairaba Beach Hotel te herzien.

Onze gast het hoogste tevredenheidsniveau bieden, is voor ons het meest lonende gevoel mogelijk.

We hopen dat je ons in de toekomst opnieuw kunt bezoeken en deel blijven uitmaken van deze geweldige familie.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Hilde Callewaert15-04-2019

Fantasties

Het was de eerste keer dat wij naar Gambia gingen Het is ons zeer goed bevallen .Het Hotel ligt midden de restaurant en winkeltjes .Direct aan hetstrand waar je lange wandelingen kan maken.Een aanrader

Beste gast,

Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in The Kairaba Beach Hotel te evalueren.

We zijn heel blij om te horen dat jullie positieve ervaringen en impressie van dit prachtige land zoveel te bieden hebben. Gambia is klein in omvang, maar gigantisch als het gaat om culturele en natuurlijke rijkdom.

We hopen dat dit je eerste van vele bezoeken aan deze geweldige bestemming was.

Je bent altijd welkom om bij ons te blijven.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Wim Möller12-04-2019

Een heerlijke week gehad!

Een 5 sterren hotel waardig. Alles prima verzorgd, nette en schone kamer, alles aanwezig, goede service, géén extra bijbetalingen voor bijv. kluisje/ airco enz. zéér vriendelijk personeel en keurig tuin. Gezien het tijdstip voor start v/h regenseizoen erg rustig!

Beste gast,

Bedankt voor uw positieve beoordeling aan ons hotel.

We zijn erg blij om meer te weten te komen over uw tevredenheid en waarderen uw vriendelijke woorden met betrekking tot onze diensten en vriendelijke medewerkers.

Het Kairaba Bech hotel is een zeer speciale plaats die het hele jaar door een enorme charme heeft.

Het zou een genoegen zijn om je binnenkort weer te verwelkomen op deze geweldige bestemming.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in april 2019

• 5Vincent22-03-2019

Leuk voor 1 keer

Mooi hotel maar met een groen zwembad

Gereisd met partner in maart 2019

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen