Hotel aan zeeWeer vandaag31°24°
Hotel Holiday Beach Club

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Holiday Beach Club in het Nederlands

Het is hier fantastisch

Maria
25-4-2019

Wij gaan hier nu al 6 jaar naar toe meestal met de kerstvakantie en 2 maar met de Pasen het is hier heerlijk vriendelijke mensen doen alles voor je om het je naar de zin te maken mooi en rustig park met veel groen en huisjes rond de tuin en zwembad s’morgens en in de middag lopen de apen over het park, als je van het park afloopt zit je direct op de strip daar be vinden zich de restaurants en andere uitgaansgelegenheden. Dit park kan ik iedereen aanbevelen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ga hier zeker weer een keer naartoe.

Anna
12-4-2019

Kom al jaren in Gambia en kies elke keer een ander resort. Soms alleen soms met een vriendin om te genieten van het mooie weer. Ga altijd een weekje om bij te tanken dus hoef eigenlijk niet verder dan het zwembad of strand. Holiday Beachclub voldeed volledig aan mijn verwachtingen en sluit binnendoor aan bij de strip met restaurantjes. Het ontbijt is simpel maar goed verzorgd. Had buffet verwacht bij half pension maar was a la carte maar geen probleem. Kon van alles uitkiezen en het eten was voor mij buitengewoon goed. Hulpvaardige mensen maar vind je overal in dit mooie landje. Wat mij verbaasde was dat we als vanouds koffie, drinken en maaltijd kregen bij touroperator vanwege de lange vlucht. Bij deze touroperator krijg je niets en moet je voor alles betalen.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een eenvoudig maar goed familiehotel

CO MANDEMAKERS
5-4-2019

Een eenvoudig hotel met een goed zwembad en aan het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Fantastisch park

Maria Splithof
4-4-2019

Wij gaan al een paar jaar met touroperator naar Holiday Beach Club in Gambia een mooie accomodatie vriendelijk personeel niets is teveel staan altijd meteen klaar we gaan met de Pasen ook weer daar naar toe

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Geen luxe en comfort wel lekker zonnig

Martien Jan de Haan
31-3-2019

Reken niet op luxe, alles is heel eenvoudig. De mensen zijn erg gastvrij en aardig. Prettig verblijf gehad met goede zongarantie. Wel veel last gehad van lawaai.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Indrukwekkend gastvrij vrolijk land

Froukje
11-3-2019

Accommodatie met een prachtige tuin waar je de apen om je heen ziet spelen. Door de gastvrijheid en zeer vriendelijke en behulpzame vrolijke medewerkers van het hotel voel je je snel thuis. Onze kamer was ruim en op verzoek met airco. Bedden lagen heerlijk. Badkamer is basic maar heel schoon. Ontbijt vonden wij bovenverwachting en een goede basis om de dag mee te starten. S avonds meestal live muziek en dans bij het hotel. De altijd gezellige strip met barretjes en eetgelegenheden ligt op 10 minuten lopen en de zee met smal rustig strand tegen hotel. Geen moment ons ergens onveilig gevoeld en zeker niet alleen aangezien er altijd wel iemand een praatje met je maakt of met je meeloopt waardoor we veel kregen te horen over het leven daar. Samen met een hele kundige Gambiaanse gids op pad geweest en veel gezien. Na 8 dagen genieten helemaal ontspannen en vrolijk weer naar huis. Wat een geweldige indruk heeft Gambia op ons gemaakt.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Marianne
9-3-2019

Super vriendelijk hotel! Kamers wat ouderwets maar wij zaten dan ook in het oude gedeelte, maar alles zit erin en als je lekker naar de zon gaat zit je hopelijk niet alleen maar in je kamer😀. De nieuwe appartementen zien er van buiten erg luxe uit. Het personeel van het hotel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt vonden wij zeker prima ondanks de reviews die zijn gegeven. Er is brood, beleg (zoet/hartig), koffie, thee en elke dag iets met ei en nog een ander warm gerecht. In elk geval meer dan dat ik thuis als ontbijt neem. Het hotel ligt vlak bij de hoofdstraat waar de restaurants en uitgaansgelegenheden zijn te vinden. Wil je vroeg naar bed, boek dan een kamer aan de zeezijde want dan zit je niet zo dicht bij de straat. Al met al een heerlijke vakantie gehad en wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

carla jonges
8-2-2019

Heerlijk verblijf gehad. Hadden een huisje aan het strand. Wat fijn is, is dat er voor alle ramen horen zitten geen vlieg of mug gezien. Vriendelijke mensen. Ik zou niet voor blok A of B kiezen vanwege geluids overlast van de strip.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Normaal

Jeroen van der burg
15-1-2019

Verwacht niet te veel. Matige service

Gereisd Met partner in januari 2019

Lekker weekje winterzon.

Carlien murre
3-11-2018

Basic maar prima. Lekkere bedden. Wij hadden kamer zonder airco.. geen aanrader. Complex is leuk opgezet. Direct aan het strand en op de strip.

Probeer een kamer te krijgen aan de kant van het zwembad te krijgen. De kamers dicht bij de strip hebben erg last van geluidoverlast van de strip.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Beach Club in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.