Hotel Holiday Beach Club

Hotel Holiday Beach Club

7.8Goed

Gambia, Gambia, Kololi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 618p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Animatie

69 reviews over Hotel Holiday Beach Club

• 8M. Visser15-04-2020

Top kleinschalig hotel

Mooie schone kamer met goede bedden en iedere dag schone handdoeken! Super schoon zwembad met goede ligbedden! Personeel heel vriendelijk! Restaurants paar minuten lopen!

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Vreeling15-01-2020

onvergetelijke vakantie

Een heerlijke vakantie gehad in het Holiday Beach Hotel. Het is een kleinschalig hotel met basic kamers. Het personeel is er vriendelijk. Aan het zwembad is er altijd wel een lekker ligbed te vinden. Op het moment dat wij er waren veel Nederlanders. Het hotel ligt erg gunstig t.a.v de strip. ( de poort uit en je loopt De Strip op) Wij hebben in de periode dat we er waren verschillende mooie trips gemaakt.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Karin15-12-2019

Heerlijk ontspannen

Heerlijk ontspannen, kleinschalig en persoonlijk. Onwijs lieve mensen werken in dit hotel.

Gereisd met partner in december 2019

• 7Angelique01-12-2019

Een gezellig hotel, leuk personeel.

Een heel basic hotel. De kamer was prima. We hadden wel een kamer met airco geboekt dit is ook echt wel nodig. Later hebben we nog een koelkast gehuurd. De bedden liggen prima. De badkamer is klein. Moeilijk om in het douche gedeelte te komen. We hebben veel problemen met douchen gehad omdat er vaak geen warm water was. Je moest de kraan aanzetten en dan een hele tijd wachten en dan als je geluk had kwam er warm water. Verder vonden we het ontbijt minimaal. We hadden wel reviews hierover gelezen, maar vonden het echt niet goed. Één soort broodje wat super taai en droog was. Elke dag overrijpe watermeloen. De lunch en dinergerechten waren wel goed. We zijn regelmatig buiten het hotel gaan ontbijten. Verder vonden wij het wel een leuk, gezellig hotel. Het hotel ligt direct aan het strand. Alleen moet je vanaf de straat (zijstraat vanaf de strip) een behoorlijk stuk lopen over een zandweg naar het hotel.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Maria25-04-2019

Het is hier fantastisch

Wij gaan hier nu al 6 jaar naar toe meestal met de kerstvakantie en 2 maar met de Pasen het is hier heerlijk vriendelijke mensen doen alles voor je om het je naar de zin te maken mooi en rustig park met veel groen en huisjes rond de tuin en zwembad s’morgens en in de middag lopen de apen over het park, als je van het park afloopt zit je direct op de strip daar be vinden zich de restaurants en andere uitgaansgelegenheden. Dit park kan ik iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Anna12-04-2019

Ga hier zeker weer een keer naartoe.

Kom al jaren in Gambia en kies elke keer een ander resort. Soms alleen soms met een vriendin om te genieten van het mooie weer. Ga altijd een weekje om bij te tanken dus hoef eigenlijk niet verder dan het zwembad of strand. Holiday Beachclub voldeed volledig aan mijn verwachtingen en sluit binnendoor aan bij de strip met restaurantjes. Het ontbijt is simpel maar goed verzorgd. Had buffet verwacht bij half pension maar was a la carte maar geen probleem. Kon van alles uitkiezen en het eten was voor mij buitengewoon goed. Hulpvaardige mensen maar vind je overal in dit mooie landje. Wat mij verbaasde was dat we als vanouds koffie, drinken en maaltijd kregen bij touroperator vanwege de lange vlucht. Bij deze touroperator krijg je niets en moet je voor alles betalen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8CO MANDEMAKERS05-04-2019

Een eenvoudig maar goed familiehotel

Een eenvoudig hotel met een goed zwembad en aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Maria Splithof04-04-2019

Fantastisch park

Wij gaan al een paar jaar met touroperator naar Holiday Beach Club in Gambia een mooie accomodatie vriendelijk personeel niets is teveel staan altijd meteen klaar we gaan met de Pasen ook weer daar naar toe

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 5Martien Jan de Haan31-03-2019

Geen luxe en comfort wel lekker zonnig

Reken niet op luxe, alles is heel eenvoudig. De mensen zijn erg gastvrij en aardig. Prettig verblijf gehad met goede zongarantie. Wel veel last gehad van lawaai.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Froukje11-03-2019

Indrukwekkend gastvrij vrolijk land

Accommodatie met een prachtige tuin waar je de apen om je heen ziet spelen. Door de gastvrijheid en zeer vriendelijke en behulpzame vrolijke medewerkers van het hotel voel je je snel thuis. Onze kamer was ruim en op verzoek met airco. Bedden lagen heerlijk. Badkamer is basic maar heel schoon. Ontbijt vonden wij bovenverwachting en een goede basis om de dag mee te starten. S avonds meestal live muziek en dans bij het hotel. De altijd gezellige strip met barretjes en eetgelegenheden ligt op 10 minuten lopen en de zee met smal rustig strand tegen hotel. Geen moment ons ergens onveilig gevoeld en zeker niet alleen aangezien er altijd wel iemand een praatje met je maakt of met je meeloopt waardoor we veel kregen te horen over het leven daar. Samen met een hele kundige Gambiaanse gids op pad geweest en veel gezien. Na 8 dagen genieten helemaal ontspannen en vrolijk weer naar huis. Wat een geweldige indruk heeft Gambia op ons gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats