Hotel Djembe Beach Resort

8.2Fantastisch

• Animatie

67 reviews over Hotel Djembe Beach Resort

• 8Jan21-03-2020

Heerlijk hotel aan het strand

Fijn hotel, goede ligging direct aan het strand . Het gezellige Poco Loco naast de deur net als een aantal goede restaurantjes. The Strip binnen een paar minuten.

Alleen gereisd in januari 2020

• 9Sanne16-02-2020

Top!!

Geweldige tijd gehad! Kamer S37 was mega groot. Uit de douche kwam een pisstraal maar ach dat geeft niet. Balkon met uitzicht op de strip. Top! Wel kieren bij de deuren en stroom viel ook vaak uit Maar ja.. Personeel super aardig!! Het is allemaal wat oud maar ach dat geeft niet! Zwembaden heel mooi. Strand perfect! Elke avond naar Poco Loco, wat er naast ligt! Zo gezellig!! Geweldige tijd en we komen echt volgend jaar terug!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Lotte en Berrie08-02-2020

Prima hotel voor een fijn verblijf !!

Net terug van een heerlijk weekje Gambia! Het hotel had een prima ligging, aan de 'kleine' Strip, direct aan het strand en naast de zeer leuke strandtent Poco Loco. Onze kamer was S35, op de 1e verdieping. Deze (grote) kamers zijn iets eenvoudiger dan die beneden. D.w.z geen koelkast en geen föhn. Maar deze ook zeker niet gemist. Groot bed, prima douche, kast, kluisje, tv (niet aangehad), genoeg ruimte en een balkon met stoelen en tafeltje. Wij hechten niet zoveel waarde aan de kamer; je leeft toch vooral buiten. Ook hadden wij voldoende aan de ventilator (airco is inderdaad 8 euro per dag). Uitzicht is over kleine Strip, waar restaurantjes zitten, genoeg leven en je kijkt schuin op zee. Kamer is ook ver genoeg van Poco Loco, die rond 00.30/01.00 sluit. Ontbijt is prima, genoeg keuze voor een weekje. (begrijp niet waar de mensen over zeuren!) Zwembad is mooi, maar de meeste mensen liggen toch aan het strand. Super vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    5Astrel26-11-2019

Gambia: zeker weer! MAAR NOOIT MEER DIT HOTEL!!!!

Net terug van onze 8ste, 14 dgs vakantie in Gambia. Prachtige foto's van ruime, mooie, frisse bungalows met openslaande deuren verleidde ons dit keer tot het 4 DJEMBE BEACH Resort. Wat een vieze en verouderde troep is dat. Donker, somber, geen openslaande deuren, de veren in het matras waren stuk, matras had vieze vlekken, evenals de bank en stoelen, pannetjes waren zwart aangebakken, geen bestek, deur naar sl.km sloot niet. Houtwerk vies en beschadigd. Na onze klachten hebben ze ons zeker 3 bungalows en 3 kamers als alternatief laten zien, maar het was overal dezelfde oude troep en zeker geen 4 resort. Uiteindelijk hebben we een kamer in het naast gelegen (wel op hetzelfde terrein) gelegen BELLAFON RESORT geaccepteerd en toch weer een fantastische vakantie in Gambia gehad. Echter niet dankzij het Djembe Beach Resort.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jannie08-05-2019

Super relaxt hotel. Met vriendelijk personeel.

Wij hebben weer een super relaxt verblijf gehad bij Djembe beach. Wij zijn er 3 keer geweest. En zijn van plan om later in het jaar weer te gaan. Toch vind ik het jammer dat het steeds rommeliger wordt tijdens het ontbijt. Daar moet de directie echt iets aan veranderen. Zorg gewoon voor voldoende materialen waar het personeel mee kan werken. Want zij verdienen het dat er veel gasten komen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Elvira28-02-2019

Heerlijke zonbestemming in de koude wintermaanden!

Kamer: deluxe geboekt en verbleven in een huisje. Met twee personen veel ruimte en elke dag schoongemaakt. Een tip: we hadden per ongeluk de schakelaar uitgezet van de boiler die tussen de lichtschakelaars is geplaatst, dus koud water. Niet aankomen dus, duurde even voordat we daar achter waren. Ontbijt is goed maar een beetje chaotisch. Bedjes aan zwembad en strand zijn gratis en schoon, helaas wordt er niets aan het zeer zielige en trieste 'handdoekje leggen' gedaan. Personeel heeft veel voor je over, al willen ze daar vaak wel iets voor terug; extra fooi of een sigaret (maar dit geldt voor heel Gambia). Gelegen aan de Kololi strip en voor ongeveer 150 dalasi en vijf minuten verder naar de 'echte' strip. Lopen kan, maar geen aanrader (verkeer, etc). Fantastisch eten bij Scala, Tao en El Sol Gambia. Geld pinnen met een pinpas kan in de 'echte' strip, geen probleem tot 8.000 dalasi max per keer. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Matjan23-02-2019

We gaan zeker op herhaling

Fantastische week gehad. Jammer alleen van alle mensen die zich gedragen alsof ze in het Hilton zitten. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Lotte uit damsko14-02-2019

Meer armoede dan verwacht maar de mensen zijn goud

Hou er rekening mee dat het Afrika is en sta er dus niet van te kijken als je tijdens het douchen ineens koud water hebt (wat overigens nooit lang duurt), de electriciteit uit valt of de WiFi niet werkt zoals je gewend bent. Daarnaast is er op internet te vinden dat je per se een Visacard nodig hebt, omdat MasterCard niet werkt. Dit klopt niet, MasterCard is ook gewoon geaccepteerd. Maar moneywise is het meest gunstige is om contant geld mee te nemen wat je daar kunt wisselen. In februari zijn er weinig muggen! Alleen tussen 18.30uur en 19.30 uur. Hierdoor is het niet noodzakelijk om bijvoorbeeld de pillen tegen malaria te slikken (wat je natuurlijk altijd mag doen als je het wel graag wilt).

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Piets Vet12-02-2019

Heerlijk!

Geweldige locatie, direkt aan het prachtige strand,hotel is prima, chaos bij het ontbijt mbt de bediening, maar als je dat maar gewoon laat gebeuren is het prima, no stress! Ga gewoon zelf je thee of koffie halen, of je bestek, want bij het personeel zit er geen enkel systeem in.

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8peter van dinter08-01-2019

geweldig hotel

Djembe Beach Resort super net hotel vriendelijk personeel erg hulpzaam alleen kamer s 30 zouden ze niet mogen verhuren aan niemand hier staat een agregaat onder het balkon die telkens als de stroom uitvalt aan slaat en dan enorm veel lawaai en stank veroorzaakt hier zouden ze wel wat aan mogen doen verder is het perfect daar

Alleen gereisd in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter