Hotel Djembe Beach Resort

HotelWeer vandaag32°24°
Hotel Djembe Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Djembe Beach Resort voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Djembe Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed hotel voor een goede prijs.

Marianne Bos
14-6-2018

Mooi hotel op een goede locatie. Let wel...je zit in Afrika verwacht niet de luxe van een Europees hotel. De kamers zijn ruim, de bedden goed, mooi balkon en ook de badkamer voldoet. Weinig kast en opbergruimte, in de badkamer konden wij helemaal niets kwijt. koelkastje moet je erbij huren. Maakt veel lawaai en werkt niet altijd naar behoren. De mensen zijn erg vriendelijk en het ontbijt is goed.

Wij zijn ook 2 nachten naar AbCas Creek Lodge geweest. Echt een aanrader even weg uit de drukte. Een paradijs van rust aan een uitloper van de Gambia.

Prachtig hotel, mooi gelegen aan het strand. Super kamers. Ook schoon en voldoende ruimte. Deze periode zo goed als geen één mug gezien. Op het strand had je wel veel mensen die iets probeerde te verkopen, echter had het hotel een persoonlijke strand bodyguard die er voor zorgde dat voordat je last had van die mensen, ze weg werden gestuurd.

Hele vriendelijke behulpzame mensen in Gambia. Zelf zou ik alleen in de avond als vrouw zijnde niet over straat gaan, maar hé waar doe je dat heden ten dage nog wel?

Geld kun je prima wisselen in het hotel, prima wisselkoers. Op de receptie staat de wisselkoers per dag, gewoon even opletten wanneer de beste wisselkoers is.

Op het vliegveld staan veel mensen die geld willen wisselen, dit hebben wij niet gedaan. Leek ons niet verstandig. Ook mensen die je koffers willen dragen voor geld, ook niet toegelaten. Als restaurant (iets 'duurder' voor Gambiaanse begrippen) raad ik aan Scala, luxe!

Goede keuze.

Edwin
18-3-2018

Goed hotel, ligging perfect (langs Poco Loco (leukste bar van Gambia)), dichtbij de strip (15 min. wandelen). Kamers, ruim, schoon. Vriendelijk behulpzaam personeel. Ontbijt voldoende. Duurt soms wat langer voordat er weer aanvulling is (kaas, melk, fruit).

Het was wederom fantastisch!

Maroesja
3-3-2018

Wat moet je echt weten voordat je naar Gambia gaat?? Nou lees je eens in over dit land voordat je gaat dan weet je wat je kan verwachten! Ik lees hier veel negatiefs wat alleen maar voortkomt uit onwetendheid, mensen denken dat ze een goedkope 2e Curaçao of Turkije hebben gevonden en gaan dan achteraf klagen..Gambia is een geweldig land en als je er 1 keer geweest bent, sluit je het land en de mensen in je hart! Het hotel is gewoon top, dit keer in een villa aan het zwembad, ideaal dus. Kamer netjes, nette badkamer met inloopdouche en föhn, keukentje met waterkoker en koelkast en een lekker zitje buiten. Ontbijt simpel maar goed te doen omelet, pannenkoeken, heerlijk vers brood, beleg, fruit etc. Personeel allemaal even vriendelijk ( vooral sainabou), lunchen deden wij op de strip of bij de fruitvrouwtjes op het strand ( aanrader is de dame die Mam heet!) Excursies doen!! En savonds drankjes en dansjes in de Poco Loco naast het hotel!

niet om over naar huis te schrijven

Anne
2-3-2018

goed: ligging, omgeving, vriendelijkheid personeel, ruime kamer, plaats op strand en rond zwembad, koelkast en safe op kamer

minder goed: hygiëne, flapdeur naar badkamer houd geen geluid en geurtjes tegen,

eten is goed maar duur in verhouding met restaurants in de buurt, menukaart voor lunch en dinner is beperkt, WIFI zeer zwak tot onbruikbaar, elektriciteit valt regelmatig uit - water ook maar minder

Fijne plek

Wijdemeren
27-2-2018

Een leuk Afrikaans hotel met hele aardige werknemers die alles doen om je het naar de zin te maken ,alleen aan de zwembad bar een raar verdien model (fooi los peuteren) nooit wisselgeld of te weinig soms daardoor 30% duurder uit dat gebeurde ons 3 dagen achter elkaar ,maar dat krijg je misschien als mensen maar 25 € per maand verdienen wel een hele aardige schoon maak dame die haar fooi zeker wel verdiende het ontbijt is prima 5 soorten brood 3 soorten ei en hartig broodbeleg fruit en yoghurt ,voldoende dus ,! hier komen we zeker een keer weer !

Perfecte ligging!

Claire
25-2-2018

Dit was onze derde vakantie naar Gambia en de eerste keer naar Djembe beach resort. Het is prefect gelegen aan het strand. De kamer is ruim genoeg met een keurige badkamer. Verwacht geen luxe. Maar alles wat je nodig hebt was aanwezig en functioneerde. Op het strand waren voldoende bedjes en zon of schaduw plekken. Twee dingen om rekening mee te houden. De kamers, in ieder geval op de 1e verdieping, zijn zeer gehorig. De muziek van Poco loco 's avonds en de schoonmaak 's ochtends hoor je goed. En het ontbijt is niet bijzonder. Zoals tijdens de eerdere vakanties in Gambia, hebben we ook nu weer vele tripjes met lokale gids gemaakt. Een zeer relaxte man met mooie inzichten over het leven. Hij heeft een brede kennis over het land en laat graag wat zien, maar is daar beslist niet opdringerig over. Hij is betrouwbaar, kent iedereen en is altijd stipt op tijd. En ook heel fijn, hij weet de beste restaurants!

Hetty bogaard
19-1-2018

Mooie kamers, vriendelijk personeel, aanrader is eten bij poco loco strip en senegambia strip,

Locale bevolking taxi goed te doen, doen, bij dagtrips wel een gids meenemen

gast vrij vriendelijk personeel doen alles om na je zin te maken .de kamers in het nieuwe gedeelte zijn ruim zijn alleen vergeten de douch deuren te plaatsen als je pech heb dat je kamer 25 B hebt dan heb je s.nachts last van lawaai van de agerator zoveel dat je s.nachts een ander kamer wil ,na wat heen en weer geloop werd er gehoor aan gegeven .kreeg om half 3 ander kamer voor aan waar geen lawaai was.het ontbijt is voor een 4ster hotel karig erg druk personeel loopt allemaal door elkaar .mooi hotel aan het strand binnen 15 min lopen ben je bij de stip waar veel restaurant zijn .lekker eten en dan met taxi terug voor 100 dal.ongeveer 2 euro bij het hotel eten is wat duurder .heb een keer gegeten in hotel niet gezellig ook niet aan de bar als je bij de buurman wat ga drinken veel gezelliger en goed koper uitstapjes maken wij zelf of met een gids afdingen moet hier echt doen iets meer dan de helft ook bij de gele taxi

Geweldig land met dito mentaliteit

Claudia Meijer
29-11-2017

Hotels kunnen bij aankomst, overboekt zijn vanwege de gebrekkige organisatie in Gambia. Maar men doet zijn uiterste best jou toch tevreden te stellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Djembe Beach Resort in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Djembe Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Djembe Beach Resort scoort een 7.91 uit 10 op basis van 55 reviews.