Hotel Djembe Beach Resort

8.1Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Djembe Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Djembe Beach Resort

• 9Jannie08-05-2019

Super relaxt hotel. Met vriendelijk personeel.

Wij hebben weer een super relaxt verblijf gehad bij Djembe beach. Wij zijn er 3 keer geweest. En zijn van plan om later in het jaar weer te gaan. Toch vind ik het jammer dat het steeds rommeliger wordt tijdens het ontbijt. Daar moet de directie echt iets aan veranderen. Zorg gewoon voor voldoende materialen waar het personeel mee kan werken. Want zij verdienen het dat er veel gasten komen.

• 8Elvira28-02-2019

Heerlijke zonbestemming in de koude wintermaanden!

Kamer: deluxe geboekt en verbleven in een huisje. Met twee personen veel ruimte en elke dag schoongemaakt. Een tip: we hadden per ongeluk de schakelaar uitgezet van de boiler die tussen de lichtschakelaars is geplaatst, dus koud water. Niet aankomen dus, duurde even voordat we daar achter waren. Ontbijt is goed maar een beetje chaotisch. Bedjes aan zwembad en strand zijn gratis en schoon, helaas wordt er niets aan het zeer zielige en trieste 'handdoekje leggen' gedaan. Personeel heeft veel voor je over, al willen ze daar vaak wel iets voor terug; extra fooi of een sigaret (maar dit geldt voor heel Gambia). Gelegen aan de Kololi strip en voor ongeveer 150 dalasi en vijf minuten verder naar de 'echte' strip. Lopen kan, maar geen aanrader (verkeer, etc). Fantastisch eten bij Scala, Tao en El Sol Gambia. Geld pinnen met een pinpas kan in de 'echte' strip, geen probleem tot 8.000 dalasi max per keer. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming.

• 10Matjan23-02-2019

We gaan zeker op herhaling

Fantastische week gehad. Jammer alleen van alle mensen die zich gedragen alsof ze in het Hilton zitten. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

• 8Lotte uit damsko14-02-2019

Meer armoede dan verwacht maar de mensen zijn goud

Hou er rekening mee dat het Afrika is en sta er dus niet van te kijken als je tijdens het douchen ineens koud water hebt (wat overigens nooit lang duurt), de electriciteit uit valt of de WiFi niet werkt zoals je gewend bent. Daarnaast is er op internet te vinden dat je per se een Visacard nodig hebt, omdat MasterCard niet werkt. Dit klopt niet, MasterCard is ook gewoon geaccepteerd. Maar moneywise is het meest gunstige is om contant geld mee te nemen wat je daar kunt wisselen. In februari zijn er weinig muggen! Alleen tussen 18.30uur en 19.30 uur. Hierdoor is het niet noodzakelijk om bijvoorbeeld de pillen tegen malaria te slikken (wat je natuurlijk altijd mag doen als je het wel graag wilt).

• 8Piets Vet12-02-2019

Heerlijk!

Geweldige locatie, direkt aan het prachtige strand,hotel is prima, chaos bij het ontbijt mbt de bediening, maar als je dat maar gewoon laat gebeuren is het prima, no stress! Ga gewoon zelf je thee of koffie halen, of je bestek, want bij het personeel zit er geen enkel systeem in.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8peter van dinter08-01-2019

geweldig hotel

Djembe Beach Resort super net hotel vriendelijk personeel erg hulpzaam alleen kamer s 30 zouden ze niet mogen verhuren aan niemand hier staat een agregaat onder het balkon die telkens als de stroom uitvalt aan slaat en dan enorm veel lawaai en stank veroorzaakt hier zouden ze wel wat aan mogen doen verder is het perfect daar

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9anita01-12-2018

In een woord Geweldig.

Klein maar gezellig hotel, met geweldig personeel. Niets is te veel. Kamers worden goed schoongemaakt. Ligging direct aan de zee, en bij de gezellige Poco Loco bar. Op loopafstand van de Strip met zijn restaurants en barretjes. Kan nog uren doorgaan maar Gambia moet je zien, ruiken en proeven.

Met oudere kinderen

• 7Marianne Bos14-06-2018

Goed hotel voor een goede prijs.

Mooi hotel op een goede locatie. Let wel...je zit in Afrika verwacht niet de luxe van een Europees hotel. De kamers zijn ruim, de bedden goed, mooi balkon en ook de badkamer voldoet. Weinig kast en opbergruimte, in de badkamer konden wij helemaal niets kwijt. koelkastje moet je erbij huren. Maakt veel lawaai en werkt niet altijd naar behoren. De mensen zijn erg vriendelijk en het ontbijt is goed. Wij zijn ook 2 nachten naar AbCas Creek Lodge geweest. Echt een aanrader even weg uit de drukte. Een paradijs van rust aan een uitloper van de Gambia.

Met vrienden

• 8Loes18-04-2018

Indrukkend, mooi, warm en vriendelijk land

Prachtig hotel, mooi gelegen aan het strand. Super kamers. Ook schoon en voldoende ruimte. Deze periode zo goed als geen één mug gezien. Op het strand had je wel veel mensen die iets probeerde te verkopen, echter had het hotel een persoonlijke strand bodyguard die er voor zorgde dat voordat je last had van die mensen, ze weg werden gestuurd.

Hele vriendelijke behulpzame mensen in Gambia. Zelf zou ik alleen in de avond als vrouw zijnde niet over straat gaan, maar hé waar doe je dat heden ten dage nog wel?

Geld kun je prima wisselen in het hotel, prima wisselkoers. Op de receptie staat de wisselkoers per dag, gewoon even opletten wanneer de beste wisselkoers is.

Op het vliegveld staan veel mensen die geld willen wisselen, dit hebben wij niet gedaan. Leek ons niet verstandig. Ook mensen die je koffers willen dragen voor geld, ook niet toegelaten. Als restaurant (iets 'duurder' voor Gambiaanse begrippen) raad ik aan Scala, luxe!

• 7Edwin18-03-2018

Goede keuze.

Goed hotel, ligging perfect (langs Poco Loco (leukste bar van Gambia)), dichtbij de strip (15 min. wandelen). Kamers, ruim, schoon. Vriendelijk behulpzaam personeel. Ontbijt voldoende. Duurt soms wat langer voordat er weer aanvulling is (kaas, melk, fruit).

1 tip over Hotel Djembe Beach Resort

• joan van gompel, 24-11-2015

Neem voldoende cash geld mee. Je kan met MasterCard maximaal 2000 dalasi pinnen en met visa 3000. Je kan wel meerdere keren per dag pinnen maar daar betaal je ongeveer 5% provisie voor per keer. 100 dalasi is ongeveer €2,50

6 vragen over Hotel Djembe Beach Resort

• Ineke Wierstra, 14-12-2018

Djembe Bungalow in Gambia, Kololi

Wie weet of er keukenspullen aanwezig zijn in de 2 kamer bungalows van Djembe bij Kololi? Kun je er zelf koken? Zijn er borden en bestek?

• Tom , 15-02-2018

winkels/supermarkt

Beste We verblijven in dit hotel begin april. Weet iemand soms of er ook winkels/supermarkten in de buurt zijn waar bijvoorbeeld brood, pasta, wijn, water, frisdranken,... kunnen aangekocht worden?

• sandra69, 09-03-2016

excursies

Hallo, Wij vertrekken binnenkort naar Gambia, Djembe hotel. Wij willen toch wat excursies doen. Wie kan er mij aanraden welke excursies en waar deze te boeken. Wij zijn veertigers met een zoon van 14 jaar.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad