KinderhotelWeer vandaag29°19°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Djembe Beach Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Djembe Beach Resort in het Nederlands

Kamer: deluxe geboekt en verbleven in een huisje. Met twee personen veel ruimte en elke dag schoongemaakt. Een tip: we hadden per ongeluk de schakelaar uitgezet van de boiler die tussen de lichtschakelaars is geplaatst, dus koud water. Niet aankomen dus, duurde even voordat we daar achter waren. Ontbijt is goed maar een beetje chaotisch. Bedjes aan zwembad en strand zijn gratis en schoon, helaas wordt er niets aan het zeer zielige en trieste 'handdoekje leggen' gedaan. Personeel heeft veel voor je over, al willen ze daar vaak wel iets voor terug; extra fooi of een sigaret (maar dit geldt voor heel Gambia). Gelegen aan de Kololi strip en voor ongeveer 150 dalasi en vijf minuten verder naar de 'echte' strip. Lopen kan, maar geen aanrader (verkeer, etc). Fantastisch eten bij Scala, Tao en El Sol Gambia. Geld pinnen met een pinpas kan in de 'echte' strip, geen probleem tot 8.000 dalasi max per keer. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming.

Gereisd met partner in januari 2019

We gaan zeker op herhaling

Matjan,
23-2-2019

Fantastische week gehad. Jammer alleen van alle mensen die zich gedragen alsof ze in het Hilton zitten.

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in februari 2019

Meer armoede dan verwacht maar de mensen zijn goud

Lotte uit damsko,
14-2-2019

Hou er rekening mee dat het Afrika is en sta er dus niet van te kijken als je tijdens het douchen ineens koud water hebt (wat overigens nooit lang duurt), de electriciteit uit valt of de WiFi niet werkt zoals je gewend bent. Daarnaast is er op internet te vinden dat je per se een Visacard nodig hebt, omdat MasterCard niet werkt. Dit klopt niet, MasterCard is ook gewoon geaccepteerd. Maar moneywise is het meest gunstige is om contant geld mee te nemen wat je daar kunt wisselen. In februari zijn er weinig muggen! Alleen tussen 18.30uur en 19.30 uur. Hierdoor is het niet noodzakelijk om bijvoorbeeld de pillen tegen malaria te slikken (wat je natuurlijk altijd mag doen als je het wel graag wilt).

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk!

Piets Vet,
12-2-2019

Geweldige locatie, direkt aan het prachtige strand,hotel is prima, chaos bij het ontbijt mbt de bediening, maar als je dat maar gewoon laat gebeuren is het prima, no stress! Ga gewoon zelf je thee of koffie halen, of je bestek, want bij het personeel zit er geen enkel systeem in.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

geweldig hotel

peter van dinter,
8-1-2019

Djembe Beach Resort super net hotel vriendelijk personeel erg hulpzaam alleen kamer s 30 zouden ze niet mogen verhuren aan niemand hier staat een agregaat onder het balkon die telkens als de stroom uitvalt aan slaat en dan enorm veel lawaai en stank veroorzaakt hier zouden ze wel wat aan mogen doen verder is het perfect daar

Gereisd alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

In een woord Geweldig.

anita,
1-12-2018

Klein maar gezellig hotel, met geweldig personeel. Niets is te veel.

Kamers worden goed schoongemaakt. Ligging direct aan de zee, en bij de gezellige Poco Loco bar. Op loopafstand van de Strip met zijn restaurants en barretjes. Kan nog uren doorgaan maar Gambia moet je zien, ruiken en proeven.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Goed hotel voor een goede prijs.

Marianne Bos,
14-6-2018

Mooi hotel op een goede locatie. Let wel...je zit in Afrika verwacht niet de luxe van een Europees hotel. De kamers zijn ruim, de bedden goed, mooi balkon en ook de badkamer voldoet. Weinig kast en opbergruimte, in de badkamer konden wij helemaal niets kwijt. koelkastje moet je erbij huren. Maakt veel lawaai en werkt niet altijd naar behoren. De mensen zijn erg vriendelijk en het ontbijt is goed.

Wij zijn ook 2 nachten naar AbCas Creek Lodge geweest. Echt een aanrader even weg uit de drukte. Een paradijs van rust aan een uitloper van de Gambia.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Prachtig hotel, mooi gelegen aan het strand. Super kamers. Ook schoon en voldoende ruimte. Deze periode zo goed als geen één mug gezien. Op het strand had je wel veel mensen die iets probeerde te verkopen, echter had het hotel een persoonlijke strand bodyguard die er voor zorgde dat voordat je last had van die mensen, ze weg werden gestuurd.

Hele vriendelijke behulpzame mensen in Gambia. Zelf zou ik alleen in de avond als vrouw zijnde niet over straat gaan, maar hé waar doe je dat heden ten dage nog wel?

Geld kun je prima wisselen in het hotel, prima wisselkoers. Op de receptie staat de wisselkoers per dag, gewoon even opletten wanneer de beste wisselkoers is.

Op het vliegveld staan veel mensen die geld willen wisselen, dit hebben wij niet gedaan. Leek ons niet verstandig. Ook mensen die je koffers willen dragen voor geld, ook niet toegelaten. Als restaurant (iets 'duurder' voor Gambiaanse begrippen) raad ik aan Scala, luxe!

Gereisd met partner in maart 2017

Goede keuze.

Edwin,
18-3-2018

Goed hotel, ligging perfect (langs Poco Loco (leukste bar van Gambia)), dichtbij de strip (15 min. wandelen). Kamers, ruim, schoon. Vriendelijk behulpzaam personeel. Ontbijt voldoende. Duurt soms wat langer voordat er weer aanvulling is (kaas, melk, fruit).

Gereisd met partner in maart 2018

Het was wederom fantastisch!

Maroesja,
3-3-2018

Wat moet je echt weten voordat je naar Gambia gaat?? Nou lees je eens in over dit land voordat je gaat dan weet je wat je kan verwachten! Ik lees hier veel negatiefs wat alleen maar voortkomt uit onwetendheid, mensen denken dat ze een goedkope 2e Curaçao of Turkije hebben gevonden en gaan dan achteraf klagen..Gambia is een geweldig land en als je er 1 keer geweest bent, sluit je het land en de mensen in je hart! Het hotel is gewoon top, dit keer in een villa aan het zwembad, ideaal dus. Kamer netjes, nette badkamer met inloopdouche en föhn, keukentje met waterkoker en koelkast en een lekker zitje buiten. Ontbijt simpel maar goed te doen omelet, pannenkoeken, heerlijk vers brood, beleg, fruit etc. Personeel allemaal even vriendelijk ( vooral sainabou), lunchen deden wij op de strip of bij de fruitvrouwtjes op het strand ( aanrader is de dame die Mam heet!) Excursies doen!! En savonds drankjes en dansjes in de Poco Loco naast het hotel!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• VerzorgingHalfpension, Volpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Djembe Beach Resort in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Djembe Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.