Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer aparthotel info

122 Reviews over Djeliba

• 8Laura14-06-2019

Geweldige ervaring

Prachtig land om eens heen te gaan! De mensen zijn super vriendelijk maar hebben wel een gebruiksaanwijzing! Het hotel is schoon en netjes, niets op aan te merken! Geen extreme luxe maar dat kan je denk ik (nog) niet verwachten in dit land. Af en toe valt de stroom uit en de druk uit de douche is matig. Verwacht ook af en toe koud water i.p.v. warm, maar dat past wel bij de charme van het land. Handdoeken krijg je wel erg laat. S ochtends maken ze de kamer schoon maar pas tegen het einde van de middag/begin avond krijg je de handdoeken. Als je tussendoor thuis bent van het strand en je even wil afspoelen zijn er dus geen handdoeken, wat wel erg vervelend was. Ook de handdoekservice bij het zwembad is matig. Ze moeten de wasmachine delen met het naastgelegen hotel en die gaat voor, dus het komt nog wel eens voor dat de handdoeken op zijn of nog niet droog en je er dus geen een meekrijgt! Ontbijt is elke dag hetzelfde maar wel goed.

• 8Jacqueline06-04-2019

Top. Echt genieten

Dicht bij strand. Goed ontbijt. Prijs kwaliteit goed.

• 8Freddy Moespot05-04-2019

Komen al 15 jaar in the Gambia. 20 keer geweest

Grandioos hotel. Eenvoudig maar schoon. Aardig personeel.

• 9Marinda06-03-2019

Perfecte prijs kwaliteit verhouding!

Prima prijs kwaliteit verhouding! Kamers zijn basic maar schoon. Elke dag worden ze schoongehouden en krijg je nieuwe handdoeken. Niet veel waterdruk en moeilijk om de temperatuur te reguleren onder de douche. Maar met een aantal flesjes water er naast prima om je haar uit te spoelen! ;) Ontbijt was elke morgen weer prima. En een lekker plekje om aan het zwembad te zitten. Personeel is vriendelijk. En klacht over stopcontacten die het niet deden werden direct opgelost. Ligging prima kort bij het strand. We hebben ook een aantal keer bij Djembe aan het zwembad gelegen wat mogelijk was ivm de zelfde eigenaar. Dit zwembad is wat luxer, maar de sfeer was het beste bij Djeliba. Ook is de ligging prima, lekker een aantal restaurant's op loopafstand net als een aantal mini markets. Kortom, perfect om een stukje van het echte Afrika te ontdekken!
    Dag excursie Senegal ook een aanrader! Verwacht geen top Safari, maar al met al een top dag! :)

• 8Anoniem08-02-2019

Basic en een prima verblijf

Appartement is gedateerd, was wel schoon. Van de 9 dagen verblijf 3 x een warme douche gehad. De stortdouche doet anders vermoeden. Wij vonden het prima, lekker dicht bij het strand en het ontbijt was prima! Vriendelijk personeel!!

• 7Mariska29-01-2019

Bijna al het vaste personeel werkt er niet meer

Wij komen al jaren in Gambia en zijn blijven hangen bij het Djeliba hotel. Helaas is het deze keer niet meer zoals de voorgaande jaren, aankomen bij Djeliba was voor ons als thuis komen, helaas is dit deze keer anders door het veranderen van het management. Bijna al het vaste personeel is niet meer werkzaam bij djeliba, the pool boys Mussa en Lamin, de managers Seedy, Omar en JJ de obers Keba, Amy en Mussa allemaal zijn ze weg. Geen slecht woord over het personeel dat er nu werkt maar het is niet meer wat het is geweest en zal het zonder deze mensen ook niet meer worden, dit zal voor ons en waarschijnlijk ook voor vele de laatste keer djeliba zijn.

• 9diederik05-05-2018

Geweldig

Als je luxe gewend bent is het even wennen maar het vriendelijke personeel maakt alles goed. Ze willen alles voor je doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!!

• 3Tilly23-03-2018

Nooit meer

De huisjes van Djeliba zijn uitermate slecht, stopcontacten hangen los en zijn gevaarlijk, wij stonden zelfs onder de douche onder stroom (aarde draad niet aangesloten) levens gevaarlijk. Alles is vies met schimmel en de keuken durfde je nog niet eens een bord in te zetten zo vies. Toilet tot drie keer gerepareerd, water druk is er niet. Personeel probeert hier alles aan te doen, maar dit is duidelijk zoveel mogelijk verhuren voor een schandelijke prijs door touroperator. Wij zijn eerder in Gambia geweest maar deze huisjes moeten tegen de vlakte.

• 8M Stofbergen25-02-2018

Fijn verblijf in de winter !

De 1e keer Gambia voor ons : op straat/strand wil iedereen je aanspreken om van alles te verkopen/bedelen , daar is niet aan te ontkomen. Uit eten was overal prima. Gewoon pinnen kan veilig vlakbij in een bank. Djeliba is een redelijk hotel voor de prijs , slechte verlichting in de douche en er mag wel wat onderhoud plaatsvinden. Wel goede bedden en een lekker ontbijt met gebakken eieren en pannenkoeken. Elke dag schoonmaak en desgewenst handdoeken. Genoeg ruimte bij het zwembad , rustig met een boek en drankje. Verder vertier is gezelliger in een bar/restaurant.

• 9Elzemieke30-01-2018

Tot volgend jaar!

De voordeel/standaardkamer staat niet meer in dan een bed voor ons was dit 0 probleem gezien wij der alleen Maar hebben geslapen een bed er bij laten plaatsen omdat wij niet samen in 2 bed slapen was ook geen probleem maar was we passen en meten gezien de kamer niet heel groot is. Maar wat heb je nog meer nodig dan een warme douche en een goed bed om in te slapen in zo mooi land? Hotel was prima, scheelde wel dat wel 0 verwachtingen hadden van wat er te komen stond het is tenslotte een derde wereldland dit had wel geholpen. Prima personeel super aardig en alles mooi schoon. Zou zo weer boeken!

Aparthotel Djeliba info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Seaview Plaza Street