Bijilo Forest Park

5.6Voldoende

1.9km van centrum

• 5Ron06-11-2018

éénmalig id genoeg

Echt waardeloos park, paar apen gezien, eten de nootjes uit je hand, oude vervelende gids vroeg om 200 dalasi is teveel. Wel heel aardige mensen bij het park die fruit en souveniers verkopen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 2Reinbert Martijn04-01-2018

Nooit Meer

Zelf naar toegelopen, via het strand en de openbare weg. Bij aankomst in het (vieze) park moesten we een kantoortje in om te betalen, 2 keer 150 Dalasi. en we moesten een zakje nootjes kopen (100 Dalasi) Daarna ging de (park manager) vertellen welke route we konden nemen en of we ook een gids nodig hadden. dat leek ons wel handig en daar hoefde we ons wat kosten betreft geen zorgen om te maken hij was namelijk in dienst van de Department of Forestry. dus gingen we het park in met hem, na 150 meter even gestopt voor uitleg hoe we met de apen om zouden moeten gaan. In ieder geval nooit voeren en zeker geen nootjes geven, hou die maar in je zak. (weg 100 Dalasi) veel apen gezien, enkele mooie vogels en geiten. Na 45 minuten rondjes gelopen te hebben was ik er wel klaar mee en wilde naar de uitgang, geen probleem maar eerst even het verhaal aanhoren over 3 vrouwen, veel kinderen en geen rijst. we hoefde maar 1000 Dalasi te geven voor zijn tour, ik gaf 300 Dalasi en we zijn weggegaan.

Gereisd met partner in januari 2018

• 7gaea27-10-2016

apen voeren

je mag de apen pinda's geven. Er zijn er aardig wat en als je geluk heb is er best veel te zien tussen al dat groen.

Gereisd in oktober 2016

• 10Naomi14-03-2016

Erg genoten van de leuke aapjes :)

Samen met een gids (vanuit Senegambia hotel) hiernaar toe geweest. Hij kon ons veel vertellen over de natuur en de aapjes. Hij had nootjes voor ons gekocht, die we aan de aapjes konden geven en we hebben foto's gemaakt met de aapjes op ons schouder.

Gereisd in maart 2016

• 8A19-12-2015

Monkey Park

Na entree te betalen wordt je een gids toegewezen (aan het eind fooi betalen, minimaal 200 Dalasi) die je verteld over de apen, de vogels en het bos. Veel apen en onze gids vertelde leuk.

Gereisd met partner in november 2015

• 8Esther31-08-2015

Erg leuk!

We hebben hier een ontzettend leuke wandeling gemaakt met gids en ook veel apen gezien! het boottochtje langs de mangroven was ook erg mooi om te zien ( Vergeet geen Deet! ) Het is een relatief dure trip, maar wel erg mooi

Gereisd met partner in mei 2015

• 8isabel21-07-2015

Heel Leuk

Echt naar toe gaan echt een leuk park super leuk met de aapjes als je pinda's hebt komen ze zo naar je toe

Gereisd met partner in mei 2014

• 8ivonne200001-06-2015

zelf gewoon heen lopen

leuk in de ochtend, neem pinda´s mee

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Anita en Ludo23-04-2015

je stapt van het strand zo de rimboe in

zeker doen, laat niets los hangen, ze zien in alles eten. nootje in je hand, ze plooien je vingers één voor één open ..

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Patrick_en_Tanja05-04-2015

mooi park

beter om naar toe te gaan na het regenseizoen als alles is groen. Veel aapjes, mooie foto's.

Gereisd met partner in maart 2015

10 van de 200 reviews gezien