Hotel Bamboo

Hotel Bamboo
7,9

28 reviews over Hotel Bamboo in het Nederlands

We hebben een heerlijke week gehad in Bamboo Garden Hotel met vrienden. Accommodatie en kamer is basic, maar prima. Mogelijk verbeterpunt: de matrassen. Zwembad is heerlijk en zee erg dichtbij op loopafstand. Alle restaurants en uitgaansgelegenheden ook op loopafstand. Positieve punt aan het hotel is het personeel. Ze zijn behulpzaam en zorgen voor een gemoedelijke leuke sfeer. Met name het bedienend personeel, met een extra compliment voor ober Musa die elke dag weer tot een feestje maakte met zijn vrolijke aanwezigheid. Wij zouden dit hotel zeker aanraden voor een heerlijke vakantie.

Gezellig klein hotel vlakbij het strand

Anoek
3-5-2018

Leuk klein hotel met sfeer . Klein ontbijt maar prima . Vlakbij her strand ( 5 min lopen ) en 10 minuten lopen naar “ de strip” . Service aan het zwembad is top ! Je hoeft nooit zelf drinken te bestellen aan de bar . minder is alleen dat er 9 van de 10 keer geen warm water is helaas . African style !

je moet het mee maken , top

johann talens
2-3-2018

2017 / was ik september / november / 2018 / maart ga ik weer heen / dan in junie weer / er zyn geen worden voor zo mooi moet zelf feestje maken , gewoon genieten . hotel is top, mensen lief en vrienlyk , als daar niet vermaakt dan licht wel aan je zelf , gast vry land / gr johann talens uit assen

Voor ons fantastisch

Helma Veenhuizen
1-3-2018

Fantastisch goed bed goede douche elke dag schone handdoeken.

Eenvoudig maar prima ontbijt.

Vers gebakken eitje ter plekke.

Zeer vriendelijk personeel die je met alles willen helpen.

De eerste keer was al fantastishs

Maryke. Meyer
30-1-2018

Echt alles meegevallen genoeg te zien eten erg lekker. Mensen erg vriendelijk . Het klimaat erg goed te verdragen .in die tijd geen muggen . Echt toptien daar

Fijn hotel en een prima sfeer , we zijn er nu voor de 3e keer geweest:en zeker niet de laatste keer !

Heerlijk

Anita
14-1-2018

Mooi klein hotel met super vriendelijk personeel.goede wifi

Maak gebruik van de lokale taxichauffeurs die direct buiten het hotel staan.

Zij maken een goede prijs en zijn ook direct je gids. Vele malen beter dan georganiseerd te gaan.

Betrouwbaar en goed.

Geweldige locatie, kleinschalig, goede prijs

Margo van de Pavert
12-1-2018

Eenvoudige kamer, vriendelijke medewerkers, dichtbij het strand en eettentjes

Heerlijke vakantie

Kim Notten
12-1-2018

Service en gastvrijheid waren erg goed, het ontbijt was lekker maar elke dag hetzelfde

Niet ons ding

Kirsten
30-12-2017

Kamers zijn niet schoon, je krijgt niet wat je boekt (zwembad uitzicht). Klachten worden niet serieus genomen, 3x aangegeven dat de airco kapot was, niet gemaakt.

Hierna aangegeven dat we wilden vertrekken waar erg moeilijk over gedaan werd. We moesten het volledige bedrag betalen en kregen daar een flinke discussie bij.

Zwembad is vies en bar heeft alledaaglijkse producten als cola en cappuccino niet op voorraad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamboo in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamboo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.