Hotel Bamboo

Hotel Bamboo
7,8

26 reviews over Hotel Bamboo in het Nederlands

je moet het mee maken , top

johann talens, 2-3-2018

2017 / was ik september / november / 2018 / maart ga ik weer heen / dan in junie weer / er zyn geen worden voor zo mooi moet zelf feestje maken , gewoon genieten . hotel is top, mensen lief en vrienlyk , als daar niet vermaakt dan licht wel aan je zelf , gast vry land / gr johann talens uit assen

Voor ons fantastisch

Helma Veenhuizen, 1-3-2018

Fantastisch goed bed goede douche elke dag schone handdoeken.

Eenvoudig maar prima ontbijt.

Vers gebakken eitje ter plekke.

Zeer vriendelijk personeel die je met alles willen helpen.

De eerste keer was al fantastishs

Maryke. Meyer, 30-1-2018

Echt alles meegevallen genoeg te zien eten erg lekker. Mensen erg vriendelijk . Het klimaat erg goed te verdragen .in die tijd geen muggen . Echt toptien daar

We hebben een aantal aanbieders voor Bamboo voor je op een rij gezet:

Heerlijke vakantie gehad in Bamboo hotel !

Paul, 30-1-2018

Fijn hotel en een prima sfeer , we zijn er nu voor de 3e keer geweest:en zeker niet de laatste keer !

Heerlijk

Anita, 14-1-2018

Mooi klein hotel met super vriendelijk personeel.goede wifi

Maak gebruik van de lokale taxichauffeurs die direct buiten het hotel staan.

Zij maken een goede prijs en zijn ook direct je gids. Vele malen beter dan georganiseerd te gaan.

Betrouwbaar en goed.

Geweldige locatie, kleinschalig, goede prijs

Margo van de Pavert, 12-1-2018

Eenvoudige kamer, vriendelijke medewerkers, dichtbij het strand en eettentjes

Heerlijke vakantie

Kim Notten, 12-1-2018

Service en gastvrijheid waren erg goed, het ontbijt was lekker maar elke dag hetzelfde

Niet ons ding

Kirsten, 30-12-2017

Kamers zijn niet schoon, je krijgt niet wat je boekt (zwembad uitzicht). Klachten worden niet serieus genomen, 3x aangegeven dat de airco kapot was, niet gemaakt.

Hierna aangegeven dat we wilden vertrekken waar erg moeilijk over gedaan werd. We moesten het volledige bedrag betalen en kregen daar een flinke discussie bij.

Zwembad is vies en bar heeft alledaaglijkse producten als cola en cappuccino niet op voorraad.

Matig

C. Hondman, 10-11-2017

Wij zijn nu nog in Bamboo. Dit is de 5e x dat wij hier zijn.

Maar het hotel gaat hard achteruit.

Bier uit de tap is op, ook geen cola geen ijsblokken.

Dit hebben wij nog niet eerder mee gemaakt.

Kamers zijn goed.

Douche goed

Overboekt, en toen moesten de mensen die met meer waren bij elkaar op de kamer.

Er wordt geen oplossing gezocht.

Mensen die voor de 1ste x naar Gambia gaan, neem Hotel Senegambia

In het zwembad was 3 jaar gelden ook een aantal tegels van de kant. Dat is nu nog niet gemaakt.

Teloorgang van the smiling coast

Lida Koster, 6-11-2017

Jammer genoeg gaat de sfeer er niet op vooruit in Kololi. In het hotel waren veel prostituees aanwezig en het gedrag van sommige klanten t.o.v deze dames was echt niet oké. Het onderhoud van het hotel gaat hardhollend achteruit. Zwembad moet gerenoveerd worden. Het personeel van de huishouding doet zijn best. Één van de dames van de receptie (nichtje van de baas?) Was zeker niet klantgericht. Zij was veel aan het bellen, terwijl klanten stonden te wachten. Heel jammer allemaal.

Op het strand was het niet veel beter. Bij Pocoloco mocht je niet alleen wat drinken op de bedjes maar moest je eten en anders moest je maar aan het tafeltje zitten. Een bedje bij Djembébeach hotel moest ook ineens betaald worden. Kortom de hebzucht neemt toe. Aanrader: ga gewoon naar Lamin, links voorbij Pocoloco, daar kun je nog lekker bivakkeren met veel lagere prijzen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bamboo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamboo in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamboo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bamboo scoort een 7.81 uit 10 op basis van 26 reviews.