Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
7,4

Hotel Bamboo is een simpel hotel in Gambia. Je vindt hier een mooie tuin, prima zwembad, vriendelijk personeel en het strand ligt op loopafstand. De restaurants en uitgaansgelegenheden liggen ook op loopafstand. De natuur is hier erg mooi met de vele vogels en apen. Een aanrader is om met de locals op excursie te gaan.

49 reviews over Hotel Bamboo Garden in het Nederlands

Heerlijk knus plekje in Gambia

Ilona
9-7-2019

Hotel Bamboo is een klein knus hotel in Gambia. Het is in Afrikaanse sfeer, met de gemakken en ongemakken zoals geen stroom of water. Als je je hierop instelt heb je een heerlijke vakantie. Op loopafstand van de drukke strip, dus als je wilt ben je zo in de drukte. We reizen al 22 jaar naar Gambia, dus heb je tips nodig stuur gerust een mailtje.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Nachtmerrie

Henny
30-6-2019

Voor als je prijsbewust bent en alleen basic wilt, okay.! Kwestie van overleven. Management inadequaat. Personeel op het brutale af. Op uitzonderingen na. Er zijn zoveel betere hotels in The Gambia!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Niet meer

Alders alda
31-5-2019

Een basis hotel.Veel zonder water en electriciteit gezeten.En dit terwijl er weinig gasten aanwezig waren.Personeel gedroeg zich of dat ze zelf op vakantie waren.Zeer luidruchtig personeel en weinig oog voor de gasten.Voor mij heel onduidelijk wie er personeel was,kok stond met vuile kleren in de grill keuken buiten en een vettige wollen muts op.Het ontbijt was heel simpel.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Heerlijke 14 dagen boften erg met kamer(ligging))

Josee
29-4-2019

Kamers gedateerd.b.v. Geen bedlampje. Positief er werd er meteen een gebracht toen we het hadden gemeld bij receptie. Alle probleempjes werden altijd direct opgelost.veel achterstallig onderhoud. Maar een knus gezellig hotel als je niet van grote moderne hotels houdt.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ongelofelijk

Marjan Bolk
24-4-2019

Beetje oud hotel. Wel kleinschalig. Mooi zwembad en goede bedden. Geweldige mensen daar. Zo vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig

janny holthuis
15-4-2019

Het zijn lieve mensen in het hotel lekker eten alles perfect en behulpzaam

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

Ans
23-3-2019

Gezellig hotel,lekker zwembad,goed ontbijt .kamers wat rommelig,slechte sloten,prima bed en douche.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig

Milan
17-3-2019

Centraal gelegen Leuk en behulpzaam personeel

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

We gaan op herhaling

Mevr T.
11-3-2019

Bamboo -Kololi, lekker kleinschalig, dichtbij het strand. Ontbijt goed. Wij zaten in huisje nummer 44 , goed verzorgd, heerlijk matras goede douche, nadeel 0m 01:00 uur start de nachtclub, veel herrieeee, dat was jammer. Andere appartementen, dichter bij het zwembad hadden er geen last van achter af. Heerlijke dag gehad met de chauffeur van de "rock&roll" taxi --kleur groen. Hij hield ons overal in de gaten, pastte goed op ons. Toen we hem op de lunch trakteerde gaf hij nog veel vis weg aan mijn partner, chauffeur voelde zich bezwaard leek wel. De locals lopen gezellig met je mee, uiteraard willen ze dat je met hun taxi gaat, in hun restaurant of bij hun op het strandbedje komt liggen. Maar als je dat niet doet, wensen ze je gewoon een fijne dag en misschien morgen. Niet echt opdringerig... het was onze eerste Gambia ervaring, komen hier zeker terug. Aanrader Tejo's ( naast het politiebureau ) bekend uit ik vertrek :-)

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantaties

Jos bohm
3-3-2019

Klein en super gezellig hotel

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamboo Garden in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamboo Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.