Hotel Bamboo Garden

Hotel Bamboo Garden

7.3Goed

Gambia, Gambia, Kololi

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 661p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

Hotel Bamboo is een simpel hotel in Gambia. Je vindt hier een mooie tuin, prima zwembad, vriendelijk personeel en het strand ligt op loopafstand. De restaurants en uitgaansgelegenheden liggen ook op loopafstand. De natuur is hier erg mooi met de vele vogels en apen. Een aanrader is om met de locals op excursie te gaan.

50 reviews over Hotel Bamboo Garden

• 2019
      7Veronica11-11-2019

Prima

Heel vriendelijk personeel. Hotelkamers zijn wel gedateerd. Vooral de badkamer. Wij hadden een hotelkamer aan de begane grond bij het zwembad. Bedden slapen heerlijk. extra betalen voor koelkast en airco. Wifi werkt alleen bij zwembad en receptie. Zwembad is prima. Ligbedden genoeg. Het is erg rustig. Heel de dag een achtergrond muziekje. Tip: neem wat kleding of spullen mee voor het personeel. Zijn ze erg blij mee. Vlakbij strand en leuke restaurantjes.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Ilona09-07-2019

Heerlijk knus plekje in Gambia

Hotel Bamboo is een klein knus hotel in Gambia. Het is in Afrikaanse sfeer, met de gemakken en ongemakken zoals geen stroom of water. Als je je hierop instelt heb je een heerlijke vakantie. Op loopafstand van de drukke strip, dus als je wilt ben je zo in de drukte. We reizen al 22 jaar naar Gambia, dus heb je tips nodig stuur gerust een mailtje.

Alleen gereisd in juni 2019

• 4Henny30-06-2019

Nachtmerrie

Voor als je prijsbewust bent en alleen basic wilt, okay.! Kwestie van overleven. Management inadequaat. Personeel op het brutale af. Op uitzonderingen na. Er zijn zoveel betere hotels in The Gambia!

Alleen gereisd in juni 2019

• 4Alders alda31-05-2019

Niet meer

Een basis hotel.Veel zonder water en electriciteit gezeten.En dit terwijl er weinig gasten aanwezig waren.Personeel gedroeg zich of dat ze zelf op vakantie waren.Zeer luidruchtig personeel en weinig oog voor de gasten.Voor mij heel onduidelijk wie er personeel was,kok stond met vuile kleren in de grill keuken buiten en een vettige wollen muts op.Het ontbijt was heel simpel.

Alleen gereisd in mei 2019

• 8Josee29-04-2019

Heerlijke 14 dagen boften erg met kamer(ligging))

Kamers gedateerd.b.v. Geen bedlampje. Positief er werd er meteen een gebracht toen we het hadden gemeld bij receptie. Alle probleempjes werden altijd direct opgelost.veel achterstallig onderhoud. Maar een knus gezellig hotel als je niet van grote moderne hotels houdt.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Marjan Bolk24-04-2019

Ongelofelijk

Beetje oud hotel. Wel kleinschalig. Mooi zwembad en goede bedden. Geweldige mensen daar. Zo vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2019

• 7janny holthuis15-04-2019

prachtig

Het zijn lieve mensen in het hotel lekker eten alles perfect en behulpzaam

Alleen gereisd in maart 2019

• 7Ans23-03-2019

Gezellig hotel,lekker zwembad,goed ontbijt .kamers wat rommelig,slechte sloten,prima bed en douche.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Milan17-03-2019

Geweldig

Centraal gelegen Leuk en behulpzaam personeel

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Mevr T.11-03-2019

We gaan op herhaling

Bamboo -Kololi, lekker kleinschalig, dichtbij het strand. Ontbijt goed. Wij zaten in huisje nummer 44 , goed verzorgd, heerlijk matras goede douche, nadeel 0m 01:00 uur start de nachtclub, veel herrieeee, dat was jammer. Andere appartementen, dichter bij het zwembad hadden er geen last van achter af. Heerlijke dag gehad met de chauffeur van de "rock&roll" taxi --kleur groen. Hij hield ons overal in de gaten, pastte goed op ons. Toen we hem op de lunch trakteerde gaf hij nog veel vis weg aan mijn partner, chauffeur voelde zich bezwaard leek wel. De locals lopen gezellig met je mee, uiteraard willen ze dat je met hun taxi gaat, in hun restaurant of bij hun op het strandbedje komt liggen. Maar als je dat niet doet, wensen ze je gewoon een fijne dag en misschien morgen. Niet echt opdringerig... het was onze eerste Gambia ervaring, komen hier zeker terug. Aanrader Tejo's ( naast het politiebureau ) bekend uit ik vertrek :-)

Gereisd met partner in februari 2019

Hotel Bamboo Garden info