Hotel Bamboo Garden

Hotel Bamboo Garden
7,8

Omschrijving
Hotel Bamboo is een simpel hotel in Gambia. Je vindt hier een mooie tuin, prima zwembad, vriendelijk personeel en het strand ligt op loopafstand. De restaurants en uitgaansgelegenheden liggen ook op loopafstand. De natuur is hier erg mooi met de vele vogels en apen. Een aanrader is om met de locals op excursie te gaan.

36 reviews over Hotel Bamboo Garden in het Nederlands

Fijn eenvoudig hotel - gezellig

Jolanda Bronsvoort,
9-12-2018

Hier een week verbleven. Bamboo Garden is niet een superluxe hotel, maar wel prima. De tuin en het zwembad zijn erg mooi. Kleinschalig hotel. Heel vriendelijk personeel. Heel lekker ontbijt. Je voelt je welkom. Kamers zijn eenvoudig, maar worden keurig schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Ligging een een straat met leuke restaurantjes en mini supermarktjes (handig om drinkwater te kopen). Op ca. 200 meter lopen van het strand. Ook op loopafstand van de strip (wat ons betreft dan).

Het is een aanrader een nummer one

Hilde en Paul Vanbeselaere,
7-12-2018

Het hotel is gelegen in een mooi verzorgde tuin , die de Afrikaanse stijl weergeeft.Het is veel mooier dan we ons hadden voorgesteld ECHT SUPER

Het hotel is maar enkele minuten wandelen naar de zee wat heel leuk is. Het verlichte zwembad is gezellig alleen jammer dat we s'avonds niet na 19 uur mochten zwemmen;.Soms na een dagtrip waren we wat laat terug en konden we niet meer genieten van het water dat ons uitdaagde om er een plonsje in te nemen.Elke avond was er een live optreden waarbij er super toffe tussen zaten.Het eten was heel uitgebreid.Je kon zowel warme als koude gerechten eten en er was ruim genoeg en veel variatie. Het personeel was heel vriendelijk en beleefd.Elke dag waren er verse lakens , voor ons hoefde dat niet maar dat was hun inzet voor ons. Bamboo garden is echt een garden in Afrikaanse stijl ideaal om zeker nog terug te gaan. Het is er rustig en toch gemakkelijk om van daaruit allerlei uitstapjes te doen.

Prachtige stranden, natuur en cultuur.

Gert-Jan,
24-11-2018

Atlantische oceaan en strand zijn heerlijk om in te zwemmen en prachtig om een wandeling te maken. Het echte leven in Gambia is behoorlijk armoedig, niet altijd leuk om te zien, bevolking toont veel belangstelling, komt na enkele dagen opdringerig over...Het weer is fantastisch, lekker afrikaans eten voor amper 10 euro p/p. Mooie natuur, veel vogels, weinig wilde dieren, wel apen ..

Vakanties.nl

fantastisch voor herhaling vatbaar.

petri,
16-11-2018

Bamboo is een basic hotel waar op geen enkele kamer alles goed is. Bij aankomst is het een teleurstelling, alles eat los kan hangen hangt los, er is maar een spiegel, voor gebruik van de stopcontacten heb je een wereldstekker nodig, en uit de douche komt een mager straaltje koud water. Dit laatste was trouwens snel te verhelpen, naast de balkondeur aan de achterkant zit een schakelaar die moet je eerst omzetten om de boiler aan te zetten. Wij hebben vier dagen een koude douche gehad voor we dit wisten, en wij waren niet de enige. Maar na een dag is dat allemaal niet meer belangrijk het personeel is super vriendelijk. De tuinman zorgt tegen een kleine fooi ( 100 dalassi ) regelmatig voor een vaas met vers geplukte bloemen op je balkon, en bij iedereen is het zo dat je maar hoeft te wijzen en het wordt al voor je gedaan super. Geweldige shows bij het hotel.Ga op excursie met de locals. ( blauwe taxi tegenover het hotel )

Mooi hotel

Claire,
11-11-2018

Bamboo is een goed hotel, schoon, aardig personeel, fijn zwembad en vlakbij het strand.

Relaxed

Syl,
9-11-2018

Gewoon een goed hotel voor deze prijs. Ligging is ook prima.

Maryke Meyer,
9-11-2018

Wij waren naar Gambia . In hotelBamboo garden . Wij hadden het er geweldig naar onze zin . Eten goed kamer en bed prima .En er is een prachtige tuin. vlak bij zee en bij veel dingen om te bezoeken

Nooit meer

Nour Albaldawi,
12-10-2018

Zwembad was niet open gedurende de week, we konden gewoon niet buiten zitten ,ligstoelen waren oud en kapot en heel veel lawaai door verbowing , kussens en baddokken waren vies .het ontbijt was niet echt hygienisch. Het hotel is heel slecht onderhouden .

Tuin was mooi en mensen waren vriendelijk

We hebben een heerlijke week gehad in Bamboo Garden Hotel met vrienden. Accommodatie en kamer is basic, maar prima. Mogelijk verbeterpunt: de matrassen. Zwembad is heerlijk en zee erg dichtbij op loopafstand. Alle restaurants en uitgaansgelegenheden ook op loopafstand. Positieve punt aan het hotel is het personeel. Ze zijn behulpzaam en zorgen voor een gemoedelijke leuke sfeer. Met name het bedienend personeel, met een extra compliment voor ober Musa die elke dag weer tot een feestje maakte met zijn vrolijke aanwezigheid. Wij zouden dit hotel zeker aanraden voor een heerlijke vakantie.

Gezellig klein hotel vlakbij het strand

Anoek,
3-5-2018

Leuk klein hotel met sfeer . Klein ontbijt maar prima . Vlakbij her strand ( 5 min lopen ) en 10 minuten lopen naar “ de strip” . Service aan het zwembad is top ! Je hoeft nooit zelf drinken te bestellen aan de bar . minder is alleen dat er 9 van de 10 keer geen warm water is helaas . African style !

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamboo Garden in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamboo Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.