Kololi

Reviews over Kololi

Kololi.

Marie josee
    3-5-2019

kololi is geen echte plaats zoals wij een plaats kennen,met een dorpskern. Ongeasfalteerde straten met Hotel’s restaurants en gebouwen waarvan een paar supermarkten en banken. Dus winkelen is er niet bij. Maar er is zoveel te zien en horen dat je het helemaalnniet mist .maar wij gingen ook echtvoor het heerlijke weer.met daarbij stranden een zwembad . Heerlijke vakantie.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantasties

Hilde Callewaert
    20-4-2019

Het was de eerste keer dat wij naar Gambia zijn geweest.Het is zeer goed daar super hotel en veel kleine restaurant naast het hotel .zo konden wij iedere dag een ander restaurant uit proberen .Volgend jaar terug

Gereisd Met partner in maart 2019

Bekend terrein voor ons

Wim Möller
    17-4-2019

Laat alles op je af komen. Wees op alles goed voorbereidt en geniet van het leven in het resort, hotel en buitenleven van Kololi. Naast een aantal goede hotels, ruime mogelijkheden om te wandelen, te eten en te genieten van het Gambiaanse leven

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijk

Yvonne Schouw
    1-12-2018

Kololi is de plaats om te drinken eten en gezelligheid vooral de strip daar vind je de meeste eettentjes vooral de zijstraat heeft heerlijke restaurants. Het strand is ook prachtig maar een gedeelte vooral bij het kariba en senegambia hotel is weggeslagen. Verders wel mooie stranden. De bevolking is heel vriendelijk maar ze willen graag een praatje met je maken en bieden dan hun diensten aan. Beloof ze niks want dan wordt je de hele vakantie aangesproken. Ben hier al een paar keer geweest en als je ze vriendelijk zegt dat je alles al kent wordt je niet meer lastig gevallen. Het is wel leuk om met de lokale mensen te praten en te zien hoe zij leven. Wij hebben het er altijd erg naar ons zin. En hopen volgend jaar weer naar Gambia te gaan heerlijk weer betaalbaar en vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bruisend dorp prachtig strand.

petri
    16-11-2018

Kololi is is een gezellige toeristen badplaats. Laat je door de locals brengen naar de winkeltjes waar de Gambianen zelf alles met de hand maken en je ook kunt zien hoe ze dat doen. Voor een prikkie kun je leuke spulletjes kopen waarvan hun hun community weer kunnen onderhouden. Pas op voor de toeristenjager die zegt dat hij niets van je wil omdat hij al vast werk heeft, dit soort is er op uit je af te zetten. In Kololi wonen meest de Gambianen die het al wat beter hebben, maar om dit zo te houden en te zorgen dat ook mensen in het binnenland profiteren is het belangrijk de locals te sponsoren. Dus koop in de locale supermarkt, het aanbod is welliswaar klein, maar je helpt hen een eigen bedrijfje te houden zodat niet alles naar de grote ketens gaat, hetzelfde geldt voor uit eten gaan, ook bij een Gambiaans restaurantje kun je prima eten. Het strand in Kololi is prachtig. Overal standjes met vers fruit,gezellige beach bars o.a Poco loco

Gereisd Met partner in november 2018
Kololi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 469 reviews