Sorteren

Reviews over Kololi

fantastisch

miranda
    15-5-2018
    kololi is super heerlijke restaurantjes goedkoop je hebt al een halve liter bier voor een euro

Indrukwekkend

Barrie&mona
    12-5-2018

Hele leuke vakantie gehad. Super gegeten aan de strip en heel goedkoop! Veel leuke excursies gedaan zoals safari, lion walk, reggea beach party, zeevissen enz enz dit allemaal met onze tourgids.

Aardige eerlijke kerel die echt moeite doet om jou een leuke vakantie te geven.

zeker een aanrader

Bianca
    11-4-2018

Wij vonden het erg leuk in Kololi, je kunt er heerlijk eten. Onze favorieten waren de Afrikaan Queen,Scala en de Mexicaanse.

Je word op straat veel aangeklampt, dat was wel ff wennen. Blijf vriendelijk dan zijn zij dat zeker ook. Wil je een dag uit, wij hebben bij het toerist bureau geboekt en dat was perfect en een stuk goedkoper en persoonlijker dan bij touroperator. Wij gaan zeker terug.

Kei mooi

Bas
    27-3-2018

Mooi gebied leuke restaurants en gezellige terrassen.

Redelijk dicht bij de strip ( uitgaansgebied ) met de taxi 5 minuten, lopen 20 minuten.

Ook een mooi strand met leuke beachclubs.

Kololi is leuk / apart

M Stofbergen
    13-3-2018
    Kololi was onze 1e keer Gambia op aanraden van vrienden. Na internetonderzoek besloten we hier de zon op te zoeken in de winter. Goed : waar het drukker is in restaurants is het eten echt prima (sterker nog , in veel vakantielanden kan je niet zo lekker en variabel eten , wel ben je dan iets duurder uit dan de sites zeggen) , een biertje/frisje /sigaretten kosten niks , zon en breed strand. Minder : zodra je je hotel uitkomt of op het strand wil iedereen je van alles verkopen/taxi/bedelen (vaak kom je er vanaf met een handdruk en een grapje/nee/een klein gesprek/want je kan nooit iedereen tevreden stellen) de hotels hebben kleine gebreken/korte stroomstoringen.
Kololi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 454 reviews