Reviews over Gunjur

Prachtige plek met fantastische mensen

Henk Pieters,
    8-3-2014

Deze lodge is een fantastische plek met een goede keuken en een zeer goede en vriendelijke staff die optimaal voor je zorgt . Men wil dat het je goed hebt en dat stralen ze allemaal uit. Er heerst rust en vrolijkheid op een zeer vriendschappelijke basis. s'Avonds bij het kampvuur worden de nieuwtjes uitgewisseld en is er plek voor muziek of een serieus gesprek. Bij het zwembad is het goed toeven met een heerlijk drankje. Zodra je deur van de Lodge opent stap je in de Gambianse wereld en ben je opgenomen in deze cultuur. Ook buiten de poort ben je veilig en zijn de mensen vriendelijk en spraakzaam. Ga naar de vissersboten op het strand, loop naar het dorp Gunjur en snuif de Gambiaanse sfeer. Jenny en haar staff denken met je mee wat je wilt en mee wil maken. Een prima gastvrouw met ontzettend fijn personeel die je vrienden worden.

Wij gaan volgend jaar weer en verheugen ons nu al.

Ellis en Henk Pieters

Nieuw 'thuis'! New home away from Home!

Kristel,
    9-2-2014

Weg van de drukke toeristenregio op loopafstand van het strand en midden in de bush kun je heerlijk ontspannen in het kleinschalige Footsteps. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar dat hoeft zeker niet. In het zwembad (vers natuurlijk gefilterd water) is het zalig, zeker als de exotische vogeltjes je gezelschap komen houden. Volledig gedreven door zonnepanelen en op alle fronten duurzame idealen is dit mijn nieuwe favoriete bestemming! Als je van rust en natuur houdt... Mag je Footsteps zeker niet missen!

Een Oase in Gambia

Marcel W.,
    9-2-2014

Vanaf het moment dat we aankwamen, terugkwamen en vertrokken bij Footsteps heb ik een geweldige vakantie in Gambia gehad. De opzet, het personeel en vooral ook het eten(Foodsteps zou ook geen verkeerde naam zijn) zijn simpelweg een super ervaring. Zowel het verblijf op het resort waar ik kon genieten van de oase van rust in een omgeving welke aandeed als een oase rondom het zwembad(klein, maar zeer fijn) was uitstekend. De hoeveelheid prachtige vogels en, hoewel schuw, mooie hagedissen was een waar genot.

Ook alle daguitjes, op advies van het personeel en David, die we hebben gemaakt zijn allemaal inspirerend geweest. En iedere dag terugkomen weten dat er een uitmuntende maaltijd zal worden geserveerd is erg fijn.

Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende reis naar Gambia, waar ik zeker weer naar Footsteps zal gaan.

Topvakantie dankzij de eigenaren en geweldige staf

Fam. Roling,
    25-1-2014

Heerlijk ontspannen vakantie in Gambia ver buiten het toeristengebied in een vriendelijk vissersdorpje. Bumsters hebben de weg naar het strand hier nog niet gevonden en er is toch genoeg te doen. Vogels kijken in het natuurgebied tegenover de lodge, Gambiaans leren koken of excursies naar andere delen van het land: alles is mogelijk. Daarnaast zijn we diep geraakt door de warmte en vriendelijkheid van de Gambiaanse bevolking. Wij hebben ons uitstekend vermaakt en zullen zeker teruggaan naar deze plek.

Fantastische vakantie in de bush

Bert,
    23-1-2014

Mijn vrouw en ik hebben een prachtige week gehad met ontzettend fijne mensen om ons heen. De oprechte vriendelijkheid van het Gambiaanse en Engelse personeel en de Gambianen zelf was hartverwarmend. Heerlijk weer, veel dingen te zien en te doen en zeker geen toeristische rompslomp. Accommodatie prima maar basic, het is immers een lodge. Ga hier absoluut naartoe als je weg wilt van alle toeristische attracties en het echte Gambia wilt proeven!

Gunjur scoort een 8,4 uit 10, op basis van 20 reviews