Hotel Ngala Lodge

11 reviews over Hotel Ngala Lodge

• 2019
      10Saskia Venneker02-11-2019

Geweldig !

Dit is echt een fantastisch hotel. Kleinschalig maar een schitterende tuin en hele lieve mensen die echt alles doen om het je naar de zin te maken

Gereisd met partner in september 2019

• 9John31-10-2019

Geweldige kleinschalig hotel / lodge

Kleinschalig met vriendelijke service. Heerlijk eten, zeker voor Gambiaanse begrippen. Een van de beste, zo niet het beste hotel van Gambia.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Marco07-06-2019

Héérlijk ongestoord tot rust komen!

Kleinschalig top hotel met grote, mooie kamers. Restaurant: topkwaliteit, héérlijk!

Tip: op stap met gids Habib, leuke kerel.

We zijn al 4 keer in Gambia geweest, dit was de állerbeste ervaring. Wij komen zéker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      10Inge Treffers16-08-2018

Prachtig boetiek hotel met fantastisch eten!

Ngala lodge is een prachtig hotel, heerlijk kleinschalig en ligt in het meer rustige gedeelte van Bakau. Alles wat er aan lovende woorden is geschreven over het eten kan ik alleen maar bevestigen. Wij hadden half pension en iedere avond aten we haute cuisine, de menukaart biedt genoeg om uit te kiezen. Vanaf het terras van onze Atlantic suite met uitzicht op zee zagen wij de meest prachtige zonsondergangen. De tuinen van het hotel zijn met kunstwerken en mooie beplanting een genot om doorheen te lopen. Van de regentijd hebben wij weinig hinder ondervonden en de natuur is beeldschoon in deze periode. Kortom, ben je fijnproever dan niet twijfelen maar boeken. Dit is pure luxe!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Cor en ida15-09-2016

Heel mooi

Het is een schitterend door Amsterdamse Peter opgezette lodge, hele mooie kamers, ontzettend vriendelijke mensen, fantastisch eten, kortom een schitterende lokatie. Met Habib als gids kom je (als je wilt natuurlijk) op de mooiste plekjes in Gambia, zoals de verschrikkelijke markt in Serrekunda (voor de mensen daar dan). Een schitterend reservaat tussen de mangroven en de aanwezige vogels en leuke, goede restaurantjes die Habib (ontzettend vriendelijk) voor je weet te vinden. Slecht was eigenlijk niets, het was wel regenseizoen en als het regent, dan regent het ook, maar in de 14 dagen hebben we slechts 3 buitjes van 2 uur gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Ruben27-07-2016

Onovertrefbaar

Dit is een parel aan de Westkust van Afrika. Prachtig ruime kamers met design meubilair, meerdere zwembaden, een adembenemende tuin en ga zo maar door... in de keuken staat een Engelse chef. Hij laat dit restaurant tot de top van Afrika behoren. Heerlijk! Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Rene Meurs12-08-2013

Top Hotel, het beste in West Afrika

Dit is echt een Top hotel met vriendelijk personeel en een fantastische keuken. Het hotel is rustig gelegen aan de Atlantic Boulevard. vandaar uit zijn prima trips te maken naar van alles en nog wat. Betrouwbare gidsen die je van alles kunnen uitleggen etc. Kamers zeer groot en worden elke dag schoongemaakt. Rustig beachdeck etc etc etc.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Luc en Els23-12-2012

Subliem

Ngala Lodge is een kleinschalig luxe hotel met alles erop en eraan. Een aanrader!

Gereisd met partner in december 2012

• 8Christine06-02-2010

Heerlijk even weg

Dit hotel ligt niet in de hotelgebieden van Kotu of Kololi en daarmee is het rustiger in de omgeving van het hotel. Geen hustlers en bumpsters zijn hier te vinden. Ook het strand is helemaal uitgestorven. Hotel is kleinschalig en daarmee veel contact met andere gasten en de aardige werknemers. De gewone suites zijn in het oudere gebouw en zijn wat donker binnen. Ook airco's en andere zaken zijn wat ouder. Atlantic suites zijn erg mooi! Suite nr 10 wordt bij de atlantic suites gerekend. Kamer is echter in oudere vleugel en is wel gepimpt maar zitten en slapen is een 'normale' suite uitrusting. Geen hotel als je op het strand wilt bakken, maar wel als je op zoek bent naar rust, palmbomen en een heerlijke vakantie dan moet je ngala zeker boeken.

Alleen gereisd in januari 2010

• 10Erna en John van Os13-04-2009

SUPER HOTEL !!!

Door het kleinschalige, 18 suites, heerlijk rustig.De kamers zijn werkelijk geweldig. Het restaurant is ECHT het beste van Gambia. Geen hustlers en bumpsters. Baas Peter en Wilma en al het personeel zorgen dat je je aan niets ontbreekt.Als we terug gaan naar Gambia gaan we zeker naar dit hotel.

Gereisd met partner in april 2009

0 tips over Hotel Ngala Lodge

1 vraag over Hotel Ngala Lodge

• E.J. Vermeer, 06-11-2018

Geld

Is het mogelijk om bij het Hotel te pinnen

Hotel Ngala Lodge info

• Aantal sterrenstersterstersterster