Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spastersterstersterster

7.5Goed

Gambia, Gambia, Brufut

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Coral Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Coral Beach Hotel & Spa heeft een mooie ligging aan de Atlantische Oceaan in Gambia. Het personeel is hier vriendelijk en de kamers zijn mooi en gerenoveerd. Je loopt vanaf het hotel zo naar het strand, maar er is ook een zwembad. Een excursie naar het Abuko reservaat is aan te raden. Hier kun je een jungletocht maken door de mooie natuur.

111 reviews over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• 8Marianne07-11-2012

Prima hotel in Brufut

Heerlijke plek, om van de rust en zon te genieten. Hier moet je zijn, erg gastvrij personeel en zijn klantvriendelijk

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Chris13-09-2012

Prettig hotel, we komen terug...!

Het Sheraton in Brufut is voor Afrikaanse begrippen een prima hotel. Het hotel biedt alles wat je als vakantieganger zoekt. Prettige kamers, vriendelijk personeel en goed eten. Wij waren verrast door de hartelijkheid van de mensen. Mede door onze gids Saikou die ons het echte Gambia liet zien is het een geweldige ervaring geworden.

Gereisd met partner in januari 2009

• 10suheyla23-06-2012

Prachtige resort!

Dit resort is naar onze beleving echt adembenemend mooi! Als je aankomt in de lobby ben je helemaal perplex van het uitzicht. De service hebben wij als correct ervaren en als er iets is wordt er gelijk iets aan gedaan. Midden in de nacht hadden wij in de airco schacht op de kamer een vreemd beest zitten en de techniekman van het resort kwam midden in de nacht om het te verjagen. Echt geweldig. Enig minpuntje is wel dat dit resort afgelegen is en niet dicht bij het ''centrum'' is. Als je (net als ons) 16 dagen gaat moet je in de 2e week ook niet vreemd op staan te kijken als je hetzelfde eten krijgt als er voor. Je bent wel in Afrika nota bene en het resort doet hun stinkende best om je te plezieren. Overigens adviseren wij wel om all inclusive te nemen, kies je voor a la carte dan moet je ook flink betalen! (europese prijzen!) Dit was voor ons een absolute droom vakantie en zullen hier in de toekomst zeker wee komen!

Gereisd met partner in november 2011

• 8Anneke26-05-2012

Een prima locatie!

Het Sheraton in Brufut biedt alles wat je als vakantieganger zoekt. Prettige kamers, vriendelijk personeel en goed eten. Voor Afrikaanse begrippen een tophotel. Wij waren verrast door de hartelijkheid van de mensen. Mede door onze gids Saikou die ons het echte Gambia liet zien is het een geweldige ervaring geworden.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Ilse de Vries04-04-2012

Aanrader!!!

Heerlijke vakantie gehad... Het sheraton is een mooi hotel, enorm leuke bouwstijl! De kamer was luxer dan verwacht, smaakvol ingericht en schoon. Het personeel was enorm behulpzaam, vriendelijk en lief! Het eten was prima, keuze genoeg en voldoende afwisseling. Ok, het is niet altijd even warm, maar dat lukt in Nederland ook niet als je buiten eet met een flink windje. Enige storende: overige hotelgasten die het nodig vinden om over kleine dingen te zeuren (perse cola willen uit n longdrinkglas ipv een bol glas en hier boos over worden) en het personeel minderwaardig behandelen. Maar dat heeft weinig te maken met dit hotel of deze vakantie, meer met de mentaliteit van andere mensen. Sheraton: bedankt voor een fantastische vakantie! Wie weet tot ziens!

Gereisd met partner in maart 2012

• 8H.J18-03-2012

Indrukwekkende vakantie

Een goed hotel, ligt mooi, voor Afrikaanse begrippen redelijk onderhouden en hygiënisch. Alleen is het echt af te raden om all inclusieve te nemen omdat het eten bedroevend was en de prijzen om uit eten te gaan erg laag. Vlees vrijwel altijd erg taai weinig variatie, echt zonde. Klein nadeeltje is ook dat dit het enige hotel is dat redelijk ver van de eet tentjes af zit, maar voor een paar euro kun je met een taxi op en neer. Wij betaalden met z'n vieren 300 dalashi en de taxi bleef wachten bij het restaurant.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8M de Rond12-03-2012

Heerlijk rustig hotel

Zeer goed hotel, wij hebben niets negatiefs kunnen ontdekken. De mensen zijn supervriendelijk, kamers mooi en de service is prima. Is er een probleem wordt er gelijk actie ondernomen en opgelost. Dat sommige mensen het eten koud vinden komt omdat je buiten eet en het er meestal waait. Wij hebben het heerlijk gehad en raden het iedereen aan die voor zijn rust gaat.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9Sandra van Wijnen11-03-2012

Heerlijk weekje in het Sheraton !

Wat hebben we genoten in het Sheraton. De weg van de luchthaven naar het hotel toe was even slikken, maar als je dan bij het Sheraton aankomt, geweldig. De receptie ligt hoog dus als je bij de receptie binnenkomt zie je recht voor je direct de oceaan, prachtig. De kamers zijn goed en schoon (dagelijkse schoonmaak), met (bijna) allemaal zeezicht. Het resort zelf is ook erg schoon en groen. Er waren in de tijd dat wij er waren ruim voldoende ligbedden en badlakens en al het personeel is super lief en zeer behulpzaam. Het eten is goed (door het windje kan het wat snel afkoelen maar er staat een magnetron, dus zo weer opgewarmd), maar was voor ons geen enkel probleem.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10S & R04-03-2012

Heerlijke vakantie gehad!

Prima hotel, vergeet niet dat je in Afrika bent dus dat 5 sterren soms net wat anders is als in bv Spanje. Eten vonden wij in tegenstelling tot eerdere berichten super.... misschien is het iemands smaal niet en patat met knakworst is hier niet te krijgen! Ga op pad met een lokale gids en taxi, dan zie je zo veel meer!!

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Fam. Vos23-02-2012

Heerlijk weekje Gambia

Super rustig hotel hier kom je echt tot rust, we hadden kamer aan zee en snachts hoor je ruisende golven echt rust gevend is.

Gereisd met vrienden in februari 2012

10 tips over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Anneke, 29-05-2012

Op www.gambiagids.nl vind je de kontaktgegevens om een afspraak te maken met Saikou. Hij is een goed engels sprekende gids, betrouwbaar, vriendelijk en laat je kennis maken met het echte Gambia. Hij helpt mee je vakantie een geweldige ervaring te laten zijn.

• Alain en Anita, 11-05-2014

Zeer mooi strand voor het hotel maar zodra u zich op het strand begeeft wordt u letterlijk overvallen door locals die zich bijzonder vriendelijk en behulpzaam opstellen. Vergeet echter niet dat dit alles schijn is en dat u voor hen een wandelende bank bent. Deze mensen compleet negeren is de boodschap. Blijf Nederlands praten want deze taal spreken zij zeker niet!

• P.Geerlings, 12-03-2013

Als de kamer bij aankomst niet bevalt, vraag dan direct een andere kamer. Er zijn kamers genoeg en het personeel doet hier niet moeilijk over. Voor een paar honderd euro meer kun je ook naar Coconut Beach Hotel.

10 vragen over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Cmaten, 07-01-2018

Is het grote zwembad al gemaakt? Deze was vorig jaar september helemaal in renovatie.

• Brokx, 12-11-2016

Wisselvaluta

Waar kan ik het beste geld wisselen?

• HB, 07-08-2014

bij laat vertrek, kamer langer aanhouden mogelijk

Het ziet ernaar uit dat wij pas laat op de avond zullen terugvliegen. Ik vraag me af of er de mogelijkheid is om de kamer langer aan te houden en welke kosten ze daarvoor berekenen.

Weet iemand dit uit ervaring?

Bedankt alvast

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
  • BalsportenBasketbal, Volleybal