Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spastersterstersterster

7.2Goed

Gambia, Gambia, Brufut

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Coral Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Coral Beach Hotel & Spa heeft een mooie ligging aan de Atlantische Oceaan in Gambia. Het personeel is hier vriendelijk en de kamers zijn mooi en gerenoveerd. Je loopt vanaf het hotel zo naar het strand, maar er is ook een zwembad. Een excursie naar het Abuko reservaat is aan te raden. Hier kun je een jungletocht maken door de mooie natuur.

110 reviews over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• 10Mathieu19-01-2014

Geweldig hotel, 5* african style with a smile! :-)

Dit hotel, 5* african style with a smile , is gewoon een geweldig hotel. Nee het zijn niet onze 5 sterren en je kunt overal over vallen maar dit is gewoon een goed hotel in een groene oase! Let go with the african flow. Schone, verzorgde, nette kamers, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Voor uitgaan moet je wel een taxi nemen, want ligt in een rustige buurt, maar die kosten dan weer bijna niets. Het eten is gevarieerd (!) en lekker. All-inclusive en bijbetalen? Geen cent en toch alles kunnen drinken wat ik wilde. Ja na 23.00 uur of als je iets speciaals wilt, maar dat is overal. Beroepszeurpieten heb je helaas overal, die kunnen beter gewoon thuisblijven. Het enige waar je over zou kunnen klagen is het ruisen van de zee, maar kun je daar over klagen? Ik ga nooit 2 keer naar dezelfde bestemming maar dit is echt wel een aanrader voor wie nog wil kiezen.

Alleen gereisd in januari 2014

• 5W de Nijs08-12-2013

'nooit meer

Het personeel is zeer vriendelijk,het eten vonden wij zeer slecht iedere dag hetzelfde en smaakloos ,wat er overbleef werd de andere dag weer geserveerd.De koffie en de wijn was niet te drinken.Wij hadden all inclusive maar voor veel drankjes moest je betalen,terwijl de prijs duur was. Wij vonden dat de prijs kwaliteit niet in verhouding stond.De ligging van het hotel is geweldig

Gereisd met partner in november 2013

• 9Nicole Claassen30-06-2013

Supervakantie

Het is een mooi rustig hotel, mensen zijn erg vriendelijk en waarren het als je een praatje maakt.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Loes21-05-2013

geweldig Hotel

3 Mei tot 17 Mei in het Sheranton Brufut geweest het was super. prachtige ligging. kamer direct aan het strand, lieve personeelsleden het eten was prima, in een woord geweldig, het Hotel ligt afgelegen maar met een lokale taxi niet duur zit je zo in het dorp,

Gereisd met partner in mei 2013

• 7P.Geerlings12-03-2013

Naam Sheraton en vijf sterren niet waardig !!

Na altijd naar minimaal vijf sterren hotels te zijn geweest, deze keer naar het Sheraton in Brufut. Het personeel is gastvrij en doet z'n best het naar de zin te maken. Het hotel is 6 jaar oud maar zeer slecht onderhouden.Het eten zeer slecht. Een prachtige ligging op een heerlijke rustige locatie. Het complex is ruim opgezet. Wij kregen een kamer aangrenzend aan de prachtige tuin. Deze kamer was verre van schoon, douche cabine vol met schimmel, en alles wat vast hoorde te zitten zat los. De schoonmaakster hier op gewezen en haar een fooi gegeven. Alles werd toegezegd maar niets gebeurde. De volgende dag naar de receptie en direct de manager hier op aangesproken. We gaven duidelijk aan dat wij veel geld voor deze vakantie betaalt hebben, en daar dus ook de bijbehorende service voor verwachte. Zonder problemen kregen wij eenzelfde kamer aan de andere kant van het complex, ook aangrensend aan de tuin met zeezicht. Voor ons een prima oplossing, de rest van de vakantie hebben wij genoten.

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Anna V.06-03-2013

Dit hotel nooit meer.

Het Sheraton Gambia Resort & Spa Hotel in Brufut (Gambia) wordt een vijfsterren hotel genoemd maar is dat sterrenaantal beslist niet waard. Dat ligt niet aan het vriendelijke personeel of het eten maar wel aan de kamers. Wij hadden last van ongedierte in de kamer en badkamer. Dit kwam omdat er onder de voordeur een enorme kier was. Ook de grote aantallen muggen in de kamer hebben ons plezier danig verstoord. Er waren geen horren of klamboe's en ook werd aan ons klachten niets gedaan. Terwijl er in andere driesterren hotels standaard horren en klamboe's in de kamers aanwezig waren.

Gereisd met partner in januari 2013

• 5Lieven & Nele29-01-2013

Niet voor herhaling vatbaar!

Absoluut geen 5* waard! Verschillende ergernissen, we boeken All-Inclusive (inbegrepen witte en rode wijn, bier, frisdrank of plat water), bruisend water is betalend! Geen ijsjes gezien en de enige snack was van 15u tot 18u een hotdog. Ontbijt matig, lunch en diner vielen mee maar behoorlijk ééntonig. Bij aankomst (22u) kamer niet klaar, geen plan van het hotel, kluis nooit gewerkt, douche werkte slecht (werd snel opgelost na onze klacht), biljarttafel dringend aan vervaning toe! De kamers waren comfortabel maar de dagelijkse schoonmaak zijn we niet tevreden over. 's Avonds om 18u nog bezig met de schoonmaak, zelfs een dag pas om 18u30 verse handdoeken op de kamer. De ligging van het hotel is zeer afgelegen. Bij verlaten hotel moet je taxi nemen want in de onmiddellijke omgeving is echt niets. Gelukkig was de zon van de partij want veel meer was er niet, een koud (wel proper) zwembad en overdag niets van animatie.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Edwin & Lisa09-01-2013

leuk in stijl gebouwd hotel

Prima hotel in stijl gebouwd voor een weekje winterzon.Bij de receptie kun je geld wisselen maar als je dit bij de reisleiding doet is de koers beter,je kunt bijna nergens pinnen en als het kan alleen met een credit card.Drink regelmatig de echte coca cola (geen light) om geen problemen met ziek worden te krijgen (bereiding van voedsel is niet zoals in nederland!) water is echt niet schoon, laat je vooraf goed informeren bij de GGD of Travel Clinic en neem dit ook serieus (malaria pillen ivm malaria en vele muggen).volgens ons is het hotel en Gambia zelf niet iets om met kleine kinderen naar toe te gaan.als je op het vliegveld komt zorg voor wat klein geld want de mensen proberen allemaal wat aan je te verdienen na paspoortcontrole geen wissel mogelijk.mensen zijn wel vriendelijk en worden niet echt vervelend.Als je niet All Inn hebt geboekt dan is het eten en drinken niet echt goedkoop.

Gereisd met partner in december 2012

• 7Trommelen06-01-2013

Goed hotel maar wat afgelegen

Gezellig hotel met eveneens gezeliige bediening. Nadeel is wel dat je ver moet rijden voor het eventueel benodigde uitgaansleven. All inclusive staat in geen enkele verhouding tot de Gambiaanse werkelijkheid. Qua niveau niet maar zeker niet qua prijs. Het hotel is wat dat betreft 3-4 keer zo duur. Alleen bier niet. Neem de taxi naar Kololi voor zo'n 500 Dalesi. Chauffeur wacht 2 uur op je. Je kunt voor excursies beter de gids nemen op de 2e verdieping ipv de reis organisatie. Hij is de helft goedkoper, weet alles veel beter en neemt juist alle plekjes die de grote organisaties niet nemen. Er is gratis biljart en tafeltennis. Zwembad is wel erg koud maar mooi. Hotel is wel erg aan onderhoud toe.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 8Marianne07-11-2012

Prima hotel in Brufut

Heerlijke plek, om van de rust en zon te genieten. Hier moet je zijn, erg gastvrij personeel en zijn klantvriendelijk

Gereisd met partner in oktober 2012

10 tips over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Anneke, 29-05-2012

Op www.gambiagids.nl vind je de kontaktgegevens om een afspraak te maken met Saikou. Hij is een goed engels sprekende gids, betrouwbaar, vriendelijk en laat je kennis maken met het echte Gambia. Hij helpt mee je vakantie een geweldige ervaring te laten zijn.

• Alain en Anita, 11-05-2014

Zeer mooi strand voor het hotel maar zodra u zich op het strand begeeft wordt u letterlijk overvallen door locals die zich bijzonder vriendelijk en behulpzaam opstellen. Vergeet echter niet dat dit alles schijn is en dat u voor hen een wandelende bank bent. Deze mensen compleet negeren is de boodschap. Blijf Nederlands praten want deze taal spreken zij zeker niet!

• P.Geerlings, 12-03-2013

Als de kamer bij aankomst niet bevalt, vraag dan direct een andere kamer. Er zijn kamers genoeg en het personeel doet hier niet moeilijk over. Voor een paar honderd euro meer kun je ook naar Coconut Beach Hotel.

10 vragen over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Cmaten, 07-01-2018

Is het grote zwembad al gemaakt? Deze was vorig jaar september helemaal in renovatie.

• Brokx, 12-11-2016

Wisselvaluta

Waar kan ik het beste geld wisselen?

• HB, 07-08-2014

bij laat vertrek, kamer langer aanhouden mogelijk

Het ziet ernaar uit dat wij pas laat op de avond zullen terugvliegen. Ik vraag me af of er de mogelijkheid is om de kamer langer aan te houden en welke kosten ze daarvoor berekenen.

Weet iemand dit uit ervaring?

Bedankt alvast

Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
  • BalsportenBasketbal, Volleybal